بهتری بازی های آنلاین برای کامپیوتر
بهتری بازی های آنلاین برای کامپیوتر

بازی‌های آنلاین برای کامپیوتر یکی از راه‌های سرگرم کننده و هیجان انگیز برای گذراندن اوقات فراغت هستند. بازی‌های آنلاین به شما این امکان را می‌دهند که با دوستان خود یا با بازیکنان دیگر از سراسر جهان در چالش‌ها، مسابقات و ماجراجویی‌های مختلف شرکت کنید. این بازی‌های در سبک‌ها و ژانرهای متنوعی ساخته شده‌اند که با توجه به سلیقه و علاقه‌تان، می‌توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید.

معرفی بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

بازی‌های آنلاین برای کامپیوتر، گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی هستند. در این مطلب، قصد داریم به شما چند مورد از بهترین بازی‌های آنلاین برای کامپیوتر را معرفی کنیم که نظرات کاربران را به خود جلب کرده‌اند:

بازی Call of Duty: Warzone 2.0

Call of Duty Warzone 2

یکی از بازی‌های جذاب در سبک شوتر و بتل رویال محسوب می‌شود که در سال ۲۰۲2 منتشر شده است. این بازی که به گفته بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی، بهترین بازی آنلاین PC به شمار می‌آید، ادامه‌ بازی محبوب Call of Duty: Warzone است و در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. در این بازی، شما می‌توانید در نقش یکی از اپراتورهای مختلف، در نقشه‌ای جدید به نام Al Mazrah، با ۱۵۰ بازیکن دیگر، در حالت بتل رویال، مبارزه کنید. همچنین بین سلاح‌ها، وسایل نقلیه و تجهیزات متنوع انتخاب‌هایی دارید و باید با استفاده از تاکتیک‌ها و همکاری تیمی، سعی کنید آخرین بازمانده باشید.

بازیCall of Duty: Warzone 2.0  دارای گرافیک و صدای بسیار عالی و واقع ‌گرایانه است. به نحوی که شما می‌توانید جزئیات و اثرات محیطی را به خوبی در آن مشاهده کنید و از صدای سلاح‌ها، انفجارها و گفتگوهای شخصیت‌ها لذت ببرید. همچنین بازی از سیستم گرافیکی پیشرفته‌ای برخوردار است که رفتار شخصیت‌ها، سلاح‌ها و وسایل نقلیه را به طور منطقی شبیه‌ سازی می‌کند.

Call of Duty: Warzone 2.0 یکی از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر محسوب می‌شود که نیاز به اتصال به اینترنت و حساب کاربری در سرویس‌های Steam یا BattleNet دارد. شما می‌توانید با دوستان خود به صورت صوتی و تصویری چت کنید و با آن‌ها همکاری یا رقابت کنید. همچنین شما می‌توانید با افزایش سطح خود، توانایی‌ها و تجهیزات جدید را باز و از آن‌ها در بازی استفاده کنید.

بازی Call of Duty: Warzone 2.0 دارای چندین حالت است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • Last Man Standing: در این حالت، شما باید به تنهایی یا در قالب تیم‌های دو یا چهار نفره، با دشمنان خود رو به رو شوید و سعی کنید آخرین نفر یا تیم باقی مانده باشید. در طول بازی، منطقه امن به تدریج کوچک‌تر می‌شود و شما باید به آن‌جا بروید و از خارج شدن از این منطقه جلوگیری کنید. همچنین شما می‌توانید از جعبه‌های موجود در بازی استفاده کنید تا منابع و پول بگیرید و خود را تجهیز کنید.
  • DMZ: در این حالت، شما باید در قالب تیم‌های پنج نفره، در نقشه Al Mazrah، به دنبال استخراج منابع باشید. شما می‌توانید با کشتن دشمنان و جمع آوری منابع از آن‌ها، پول به دست آوردید و خود را تجهیز کنید.
  • Gulag 2.0: هر زمان که در حالت Last Man Standing کشته شوید، به زندان Gulag فرستاده می‌شوید. در آنجا، شما باید با یک بازیکن دشمن در چالش‌های تک به تک مبارزه کنید و در تلاش باشید که زنده بمانید. اگر برنده شوید، به نقشهAl Mazrah باز خواهید گشت و اگر باختید، می‌توانید از هم تیمی‌های‌ خود بخواهید که شما را مجددا خریداری کنند تا بتوانید به بازی ادامه دهید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

  • پردازنده: Intel Core i3-6100 / Core i5-2500K or AMD Ryzen 3 1200
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-Bit به بالاتر
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 or AMD Radeon RX 470
  • فضای مورد نیاز برای نصب: 175 گیگابایت

دانلود بازی Call of Duty: Warzone 2.0

بازی Apex Legends

Apex Legends

بازی Apex Legends ازجمله بهترین بازی‌ های آنلاین کامپیوتر رایگان و در سبک شوتر انفجاری و مهیج است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این بازی یک اسپین آف از سری Titanfall به حساب می‌آید و دارای حالت بتل رویال است. در این بازی، شما می‌توانید در نقش یکی از ۱۶ قهرمان موجود در آن با توانایی‌های خاص، در نقشه‌ای به نام آوارگان، با ۶۰ بازیکن دیگر، در تیم‌های سه نفره به رقابت بپردازید.

شما می‌توانید با استفاده از اسلحه‌ها و لوازم جانبی، سعی کنید که آخرین تیم بازمانده باشید. همچنین Apex Legends دارای گرافیک و صدای فوق‌العاده است که شما را به دنیای Titanfall جذب می‌کند. این بازی به صورت آنلاین اجرا می‌شود و نیاز به اتصال به اینترنت و حساب کاربری در سرویس‌های Origin یا Steam دارد.

بازی Apex Legends دارای چندین حالت است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • کلاسیک: در این حالت، شما باید به مبارزه بپردازید و به دنبال بقاء باشید.
  • تورنمنت: در این حالت، شما باید در رده ‌بندی‌های مختلف، با بازیکنان حرفه‌ای رقابت کنید و در تلاش باشید که رتبه خود را بالاتر ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

  • پردازنده: Intel Core i3-6300 / AMD FX-4350
  • حافظه رم: 6 گیگابایت
  • سیستم عامل: Vista 7 64-Bit به بالاتر
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GT 640 / AMD Radeon HD 7730
  • فضای مورد نیاز برای نصب: 22 گیگابایت

دانلود بازی Apex Legends

بازی Valorant

Valorant

یک بازی شوتر اول شخص و تاکتیکال است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این بازی توسط خالقان League of Legends ساخته شده و دارای حالت‌های چند نفره است. در این بازی، شما می‌توانید در نقش ۱۵ عامل با توانایی‌های مختلف، در حالت‌های متفاوت هم‌چون آنلاک، تیرانداز و آخرین نفس؛ رقابت کنید. با توجه به نقش تیرانداز یا دفاع کننده، هدف شما در هر دور؛ نصب یا جلوگیری از نصب یک بمب به نام اسپایک است.

این بازی دارای گرافیک و صدای بسیار زیبا و جذاب است. شما می‌توانید جزئیات و رنگ‌‌های نقشه‌‌ها را به خوبی مشاهده کنید و از صدای سلاح‌‌ها، انفجارها و گفتگوهای قهرمانان لذت ببرید. همچنین بازی از گرافیک واقع ‌گرایانه‌ای برخوردار است که رفتار شخصیت‌ها، سلاح‌ها و اشیاء را به طور منطقی شبیه‌ سازی می‌کند. در عین حال بازی Valorant به صورت آنلاین قابل اجرا است و نیاز به اتصال به اینترنت و حساب کاربری در سرویس Riot Games دارد.

بازی Valorant دارای نقشه‌ها و حالت‌های مختلف است که هر کدام از آن‌ها چالش‌های خاص خود را دارند. برخی از این نقشه‌ها و حالت‌ها عبارتند از:

  • Split: یک نقشه با دو منطقه A و B است که از طریق یک مسیر مرکزی به هم متصل هستند. در این نقشه، شما باید از پل‌ها، رود‌ها و دروازه‌ها مختلف استفاده کرده تا به منطقه دشمن نفوذ کنید.
  • Haven: یک نقشه دارای سه منطقه A، B و C است. در این نقشه، شما باید از مسیر حصار‌ها، باغ‌‌ها و معابد استفاده کنید تا به پایگاه دشمن حمله کنید.
  • Spike Rush: یک حالت بازی کوتاه و سریع است که در آن همه بازیکنان دارای یک بمب به نام Spike هستند و باید آن را در منطقه دشمن قرار داده و منفجر کنند. همچنین در این حالت، سلاح‌‌های تصادفی  و خاص به بازیکنان داده می‌شوند.
  • Deathmatch: یک حالت بازی فردی محسوب می‌شود که در هر نقشه قابل اجرا است. در این حالت، شما باید با سلاح خود به دنبال کشتن بازیکنان دیگر باشید و بالاترین امتیاز را بگیرید. باید توجه داشته باشید که در حالتDeadmatch توانایی‌‌های قهرمانان غیر فعال هستند و شما می‌توانید سلاح خود را عوض کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

  • پردازنده: Intel Core i3-370M / AMD Phenom II X4 B60
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7 64-Bit به بالاتر
  • کارت گرافیک: Intel HD Graphics 3000 / AMD Radeon HD 6850
  • فضای مورد نیاز برای نصب: 12 گیگابایت

دانلود بازی Valorant

بازی World of Warcraft: Shadowlands

 World of Warcraft Shadowlands

از جمله بهترین بازی‌های گروهی آنلاین برای کامپیوتر و در سبک نقش‌ آفرینی است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این بازی هشتمین سری از بازی‌های World of Warcraft محسوب می‌شود و دارای حالت‌های مختلف است. در این بازی، شما می‌توانید در نقش یکی از ۱۲ نژاد موجود در دنیایی بزرگ و پر از ماجرا، مأموریت‌ها را انجام دهید. همچنین این امکان را دارید که با دوستان خود یا بازیکنان دیگر، در حالت‌های مختلف هم‌چون جنگ‌های قبیله‌ای، آرنا و جهانی، همکاری یا رقابت کنید. در عین حالWorld of Warcraft: Shadowlands یکی از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر است که نیاز به اتصال به اینترنت و حساب کاربری در سرویس Blizzard Entertainment دارد.

بازی World of Warcraft: Shadowlands دارای چندین حالت مختلف است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • داستان: در این حالت، شما باید داستان اصلی بازی را پیگیری کنید و با شخصیت‌های مختلف (دوست یا دشمن) رو به رو شوید. در طول بازی، شما می‌توانید سطح خود را افزایش دهید و به مناطق جدید Shadowlands دسترسی پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید به گروه‌های فکری مختلف پیوسته و از خدمات و جوایز آن‌ها بهره ببرید.
  • آزاد: در این حالت، شما بدون هیچ‌گونه محدودیت، می‌توانید در نقشه بازی کاوش کنید و فعالیت‌های مختلف را انجام دهید. همچنین شما می‌توانید با کسب پول و تجربه، ارتقاء پیدا کرده و به قسمت‌‌های جدید نقشه دسترسی پیدا کنید و در عین حال در فعالیت‌‌های گروهی هم‌چون جستجوگر قلعه، غار و جادوگر شرکت کنید.
  • چالش: در این حالت، شما باید در مأموریت‌‌های سخت و پر خطر شرکت کنید و با دشمنان قوی و هوشمند رو به رو شوید و با استفاده از استراتژی و تکنیک مناسب، به پیروزی برسید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

  • پردازنده: Intel Core i5-3450 / AMD FX-8300
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7 64 Bit به بالاتر
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 760 / AMD Radeon RX 560
  • فضای مورد نیاز برای نصب: 100 گیگابایت

دانلود بازی World of Warcraft: Shadowlands

بازی Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

یک بازی نقش ‌آفرینی جهان باز و از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر به حساب می‌آید که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این بازی توسط خالقان The Witcher ساخته شده و دارای حالت تک نفره است. در این بازی، شما می‌توانید در نقش یک هکر به نام V، در شهر نایت سیتی زندگی کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت که ظاهر، توانایی‌ها و تجهیزات خود را سفارشی سازی کنید و با استفاده از اسلحه‌ها و هک کردن، مأموریت‌های مختلف را انجام دهید. شما می‌توانید با شخصیت‌های مختلف تعامل کنید و تصمیمات متفاوتی بگیرید که باعث می‌شوند روند داستان به کلی تغییر پیدا کند.

پس از دانلود بازی Cyberpunk 2077 می‌توان آن را به صورت آنلاین اجرا کرد و برای انجام این‌کار نیاز به اتصال به اینترنت و حساب کاربری در سرویس CD Projekt RED خواهید داشت.

بازی Cyberpunk 2077 دارای چندین حالت بازی جذاب و هیجان ‌انگیز است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • داستان: در این حالت، شما باید دنبال گرفتن چیپ جاودانگی باشید که قابلیت زنده ماندن برای همیشه را به شما می‌دهد. در این راه، شما با شخصیت‌های مختلف رو به رو می‌شوید و براساس انتخاب‌های خود پایان‌های متفاوتی را تجربه می‌کنید.
  • آزاد: در این حالت، شما بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانید در نقشه بازی کاوش کرده، با کسب پول و تجربه، شخصیت خود را ارتقاء دهید و به قسمت‌های جدید نقشه دسترسی پیدا کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

  • پردازنده: Intel Core i5-3570K / AMD FX-8310
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-Bit به بالاتر
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon RX 470
  • فضای مورد نیاز برای نصب: 70 گیگابایت

دانلود بازی Cyberpunk 2077

بازی Resident Evil Village

Resident Evil Village

یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها در سبک ترسناک و بقا به شمار می‌آید که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. این بازی هشتمین نسخه اصلی از سری Resident Evil است و دارای حالت تک نفره است. در این بازی، شما می‌توانید در نقش اتان وینترز، یک مرد آمریکایی که به دنبال دخترش در یک روستای رومانیایی است، به اجرای بازی بپردازید.

شما می‌توانید با استفاده از اسلحه‌ها، لوازم جانبی و پازل‌ها، با دشمنان وحشتناک و مخوف مبارزه کنید. همچنین با شخصیت‌های مختلف تعامل کنید و داستان را پیش ببرید. در عین حال Resident Evil Village یکی از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر است که نیاز به اتصال به اینترنت و حساب کاربری در سرویس Steam دارد.

برخی از حالت‌های بازی Resident Evil Village عبارتند از:

  • داستان: در این حالت، شما باید داستان اصلی بازی را پیگیری کنید و با موجودات ترسناک و قدرتمند رو به رو شوید. در طول بازی، شما می‌توانید سلاح‌ها، آیتم‌ها و پول را جمع‌آوری کرده و خود را تقویت کنید. همچنین شما می‌توانید پازل‌های مختلف را حل و رازهای مخفی را کشف کنید.
  • Mercenaries: در این حالت، شما باید در نقشه‌های متفاوت، با موجودات مختلف، در بازه‌های زمانی مبارزه و امتیاز بالایی کسب کنید. در این حالت، شما می‌توانید سلاح‌ها، تجهیزات و قابلیت‌های جدید را خریداری یا باز کنید و استراتژی خود را تغییر دهید.
  • ReVerse: در این حالت، شما باید به صورت آنلاین، با بازیکنان دیگر، به صورت تک نفره یا تیمی، رقابت کنید. در این حالت، شما می‌توانید در نقش قهرمانان سری Resident Evil باشید و از سلاح‌ها و قابلیت‌های خود استفاده کنید.
  • Village of Shadows: در این حالت، شما باید با سخت‌ترین سطح دشواری بازی رو به رو شوید. موجودات بسیار قدرتمندی در این حالت هستند و در عین حال منابع شما نیز بسیار کم است. پس باید به صورت بسیار دقیق و هوشمندانه عمل و از هر فرصتی استفاده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

  • پردازنده: Intel Core i5-7500 / AMD Ryzen 3 1200
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-Bit به بالاتر
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti / AMD Radeon RX 560
  • فضای مورد نیاز برای نصب: 50 گیگابایت

دانلود بازی Resident Evil Village

بازی League of Legends

League of Legends

یک بازی نقش ‌آفرینی و از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر است که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این بازی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین محسوب می‌شود و دارای حالت‌های مختلف است. در این بازی، شما می‌توانید در نقش یکی از بیش از ۱۵۰ قهرمان بازی با توانایی‌های منحصر به فرد، در حالت‌های مختلف هم‌چون کلاسیک، رقابت کنید. هدف شما در هر دور، با توجه به نقش تیرانداز، دفاع کننده، حمایت کننده یا جادوگر، تخریب برج و پایگاه دشمن است. همچنین شما می‌توانید با خرید و آپگرید کردن توانایی‌ها و تجهیزات خود، قدرت‌تان را افزایش دهید. در عین حال League of Legends از جمله بهترین بازیهای آنلاین به حساب می‌آِد که نیاز به اتصال به اینترنت و حساب کاربری در سرویس Riot Games دارد.

بازی League of Legends دارای حالت‌های مختلفی است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • کلاسیک: در این حالت، شما باید در نقشه‌ای به نام Summoner’s Rift بازی کنید که دارای سه لاین (Top, Mid, Bot) و یک جنگل است. هر تیم دارای ۱۱ برج، ۳ Inhibitor و ۱ Nexus است. برج‌ها و Inhibitor‌ ها مانع پیشروی مینیون‌‌ها و قهرمانان به سمت Nexus می‌شوند و شما باید آن‌ها را نابود کرده و در نهایت به Nexus حمله کنید. همچنین شما می‌توانید در جنگل، هیولا‌های مختلف را بکشید و از جوایز آن‌ها بهره ببرید.
  • ARAM: در این حالت، شما باید در نقشه‌ای به نام Howling Abyss بازی کنید که فقط دارای یک لاین است. هر تیم دارای ۷ برج، ۱ Inhibitor و ۱ Nexus است. همچنین شما نمی‌توانید قهرمان خود را انتخاب کنید و به صورت تصادفی به شما یک قهرمان داده می‌شود. در عین حال این امکان را نخواهید داشت که به بخش قبل بازگردید و آیتم بخرید یا جان خود را پر کنید.
  • Teamfight Tactics: در این حالت، شما باید در یک صفحه بازی به نام Convergence بازی کنید که دارای هشت بخش است و هر یک برای یک بازیکن خواهد بود. به این صورت که شما باید با هفت بازیکن دیگر رقابت کنید و آخرین بازمانده باشید. به نحوی که قهرمان‌‌های شما به صورت خودکار با قهرمان‌‌های دشمن مبارزه می‌کنند و شما باید با استفاده از استراتژی و ترکیب مناسب، آن‌ها را به پیروزی برسانید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

  • پردازنده: Intel Core i3-530 / AMD Athlon II X4 620
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7 64-Bit  به بالاتر
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GT 730 / AMD Radeon HD 5570
  • فضای مورد نیاز برای نصب: 16 گیگابایت

دانلود بازی League of Legends

کلام آخر …

ما در این مطلب، به معرفی چند مورد از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر + جدیدترین بازی‌های PC پرداختیم. این بازی‌ها دارای سبک‌های مختلف هستند و برای هر سلیقه‌ای می‌توانند مناسب باشند. شما می‌توانید با دانلود و نصب این بازی‌ها، لحظات خوش و هیجان ‌انگیزی را تجربه کنید.

در عین حال اگر قصد دانلود بازی‌ کامپیوتری را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به سایت دانلود فارسی مراجعه کنید.

سوالات متداول

چگونه می‌توانم بازی‌های آنلاین را دانلود و نصب کنم؟

برای دانلود و نصب بازی‌های آنلاین، شما نیاز به دستگاه کامپیوتر مناسب، اینترنت پایدار و حساب کاربری در سرویس‌های مختلف دارید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی بازی یا فروشگاه‌های آنلاین هم‌چون Steam، Epic Games Store و Origin، بازی را خریداری و دانلود کنید. سپس بعد از نصب بازی، شما باید حساب کاربری خود را وارد و بازی را اجرا کنید.

آیا بازی های آنلاین برای کودکان نیز مناسب هستند؟

بله، اما به طور کلی این موضوع بستگی به نوع و مدت بازی‌های آنلاین دارد. بهتر است والدین بازی‌های آنلاین را بر اساس سن و علاقه کودکان انتخاب کنند و نظارت کافی بر روی زمان و محتوای بازی داشته باشند. همچنین، باید از بازی‌های آموزشی و سرگرم کننده استفاده کنند. در این صورت، بازی‌های آنلاین می‌توانند برای رشد سالم و شاداب کودکان نیز مفید باشند.

معرفی 7 مورد از بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

میلاد سعیدی (وبمستر)

من مدیر هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *