لیست بازی‌های کامپیوتر دخترانه مناسب انواع سنین
لیست بازی‌های کامپیوتر دخترانه مناسب انواع سنین

دنیای گیم و بازی ها به‌قدری تنوع دارد که دخترها هم می‌توانند بازی های موردعلاقه خود را متناسب باسلیقه خود انتخاب کنند. بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر در سبک‌های مختلفی ارائه شده تا نیاز تمامی دخترخانم‌ها را در سنین مختلف برطرف کند. تعداد بالای بازی های مخصوص دخترها، باعث شده که گیمرهای دختر با این سؤالات مواجه شوند که دانلود بهترین بازی های دخترانه را از کجا انجام دهیم؟ بهترین و محبوب‌ترین بازی دخترانه کامپیوتری کدام است؟ آیا دانلود بازی کامپیوتر دخترانه برای تمام سنین امکان‌پذیر است؟

دسترسی دخترها به سیستم‌های قوی و باکیفیت باعث شده که تمایل زیادی به نصب بازی های کامپیوتری داشته باشند و با استفاده از آنها اوقات فراغت خود را پر کنند. مهم‌ترین دغدغه دخترها در هنگام انتخاب بازی این است که بهترین و محبوب‌ترین بازی دخترانه کامپیوتر کدام است؟ بدون شک تنوع بالای بازی‌ها انتخاب بهترین گزینه را سخت می‌کند. به همین دلیل باید دخترخانم‌ها با لیستی از بازی های دخترانه آشنا شوند و در نهایت بهترین گزینه را روی سیستم خود نصب کنند.

در این مقاله به طور کامل لیستی از بهترین بازی دخترانه برای کامپیوتر مناسب انواع سنین را معرفی خواهیم کرد تا بیشتر از پیش با آنها آشنا شده و در نهایت بر اساس سلیقه خود بازی مناسب را نصب کنید.

معرفی بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر

امروزه شرکت‌های بسیار زیادی در حوزه ساخت بازی ویدئویی فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها برای اینکه نیاز تمام گیمرها را برطرف کرده و اعتبار خود را بالاتر ببرند؛ علاوه بر بازی های مشهور و درجه یک، برای دخترها در تمام سنین بازی های خاصی تولید کرده‌اند.

در حال حاضر بازی های مختلفی وجود دارند که دخترها در سنین مختلف می‌توانند آنها را دانلود کرده و روی سیستم خود نصب کنند. مواردی که در ادامه معرفی خواهیم کرد؛ از جمله مهم‌ترین بازی های کامپیوتری مخصوص دختران هستند.

بازی Plants vs Zombies

یکی از بازی های مهیج و اعتیادآوری که دخترها می‌توانند آن را انتخاب کنند؛ بازی Plants vs Zombies نام دارد. این بازی کم حجم برای انواع سنین مناسب بوده و تمامی دخترها و حتی پسران نوجوان می‌توانند آن را روی سیستم خود نصب کنند.

بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر

همان‌طور که از اسم این بازی مشخص است؛ با استفاده از گیاهان باید در مقابل زامبی‌ها مقابله کرده و آنها را از نزدیک‌شدن به خانه خود باز دارید. در بازی Plants vs Zombies به انواع گل‌ها و گیاهان مختلف دسترسی خواهید داشت. این گل‌ها با قرارگرفتن در باغچه شما قادر به محافظت از خانه در برابر زامبی را خواهند داشت.

تنوع گل‌ها و گیاهان بازی به 50 عدد می‌رسد؛ در مقابل تعداد زامبی‌ها و تنوع بالای آنها بازی را جذاب‌تر کرده است. در این بازی انواع زامبی کند، معمولی، ماشین‌سوار، مایکل جکسونی و… وجود دارند. همچنین لازم به ذکر است که بازی Plants vs Zombies در طول شبانه‌روز و در حیاط، پشت‌بام و حیاط پشتی انجام می‌گیرد. گل‌های این بازی خاصیت تک‌تیر و رگباری دارند که با استفاده از آنها در برابر انواع زامبی‌ها باید مقابله کنید.

بازی SONIC MANIA

بازی SONIC MANIA به دلیل شهرتی که میان گیمرهای جوان و نوجوان دارد؛ باید در لیست بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر حضور داشته باشد. این بازی نوستالژی و هیجان‌انگیز، توسط Headcannon و PagodaWest Games بازسازی و توسعه داده شده است تا دختران و حتی پسرهای نوجوان بتوانند آن را نصب و اجرا کنند.

بازی SONIC MANIA

سبک بازی SONIC MANIA ماجراجویی است. فضای بسیار عالی این بازی در کنار مراحل ماجراجویانه آن، باعث شده که گیمرهای دختر اوج هیجان و لذت را با آن تجربه کنند. در نسخه جدید این بازی، عناصر سپری و حلقه‌های غول‌آسایی وجود دارند که شخصیت بازی را به مراحل خاصی هدایت می‌کند.

اگر بازی SONIC MANIA را برای نصب و اجرا روی کامپیوتر خود انتخاب کرده‌اید؛ می‌توانید شخصیت‌ها و قهرمان‌های Sonic ، Tails و Knuckles را انتخاب کرده و با آنها به جنگ ارباب‌های سرسخت مبارزه کنید.  

بازی Chicken Invaders 5 Christmas Edition

Chicken Invaders 5 Christmas Edition یکی از بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر است که در میان دخترانی که علاقه خاصی به گیم دارند؛ شهرت و محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بازی مرغ‌های مهاجم نسخه کریسمس در سبک بازی اکشن کامپیوتری یا ماجراجویی و طراحی شده است. این بازی با حجم کم و گرافیک بسیار جذاب و دیدنی خود، قطعاً دختران زیادی را در سنین مختلف به‌طرف خود جذب می‌کند.

بهترین بازی‌های کامپیوتر دخترانه

در این بازی شما با یک هواپیمای جنگی میان کهکشان‌ها در حال حرکت هستید که با مرغ‌های مهاجم و عصبی مواجه خواهید شد. این مرغ‌های مهاجم قصد دارند از طلوع دوباره خورشید و آغاز روز کریسمس جلوگیری کنند. شما باید در مقابل این مرغ‌ها مقابله کنید و مانع از ایجاد این اتفاق ناگوار شوید.

هیجان و جذابیت بازی به‌گونه‌ای است که تمامی دختران را مجذوب خود خواهد کرد. پس اگر به دنبال دانلود بازی دخترانه کامپیوتر هستید؛ بازی Chicken Invaders 5 Christmas Edition را از دست ندهید. البته لازم به ذکر است که این بازی علاوه بر نسخه کریسمس، در نسخه هالووین هم ارائه شده که می‌توانید آن را هم امتحان کنید.

بازی Plant Tycoon

بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر برای تمام سنین مختلف وجود دارد. یکی از این بازی های ساده و جذاب که برای دختران کم‌سن‌وسال فراهم شده است؛ بازی Plant Tycoon نام دارد. این بازی بسیار ساده و جذاب، با محیط شاد و داستانی جذاب، می‌توان دختران کم سن و سال را برای ساعت‌ها سرگرم کند.

بازی Plant Tycoon

در بازی Plant Tycoon شما نقش یک باغبان حرفه‌ای را بر عهده دارید که باید گیاهان مختلف را پرورش دهد. در ابتدای بازی چهار گلدان در اختیار دارید که در داخل آنها گیاهان مختلفی قرار دارد. شما باید این گیاهان را پرورش دهید و سپس آنها را بفروشید. با پول به‌دست‌آمده از فروش گلدان‌ها، باید وسایل لازم جهت کاشت گیاهان جدید و باارزش را فراهم کنید. این روند را باید آن‌قدر تکرار کنید تا به یک پرورش‌دهنده گل و گیاه تبدیل شوید.

بازی Plant Tycoon در سبک مدیریتی و فکری است. با انجام این بازی، علاوه بر سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت خود، می‌توانید توان مدیریتی خود را هم افزایش دهید.

بازی World of Goo

معمولاً بسیاری از دخترها موافق بازی های اکشن نبوده و بیشتر به فکر دانلود بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر در سبک فکری و خلاقیت هستند. بازی World of Goo یکی از بهترین و مشهورترین بازی‌ دخترانه کامپیوتر است که سبک آن فکری و خلاقیت است. این بازی به دلیل گرافیک جذاب، محیط شاد و به‌کارگرفتن ذهن افراد محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

بهترین بازی‌های کامپیوتر دخترانه

برای اینکه بتوانید بازی World of Goo را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، باید خلاقیت خود را به کار بگیرید و با ارائه یک راه‌حل درست مراحل مختلف بازی را رد کنید. در هریک از مراحل بازی World of Goo شما وظیفه هدایت حباب‌های نفت را به لوله بالای صفحه بر عهده دارید. برای اینکه بتوانید وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانید؛ باید با هرکدام از حباب‌ها گوشه‌های چندضلعی بسازید و با درنظرگرفتن جاذبه و نوع حرکت حباب‌ها، مسیر بهتری را برای رسیدن به لوله درست کنید.

نقش دخترهای در این بازی این است که گلوله‌های شیطانی را جاسازی کرده و قلعه‌های مستحکمی هم بسازند. هیجان بازی World of Goo با مرور زمان بیشتر شده و مخاطبان را بیشتر از پیش به انجام آن ترغیب می‌کند.

بازی Lydia

با نگاه به اسم این بازی می‌توان متوجه شد که با یکی از بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر طرف هستید. بازی ماجراجویی لیدیا در سبک ماجراجویی ساخته شده و مناسب دختران جوان و نوجوان است. این بازی که توسط استودیو Platonic Partnership Ltd ساخته شده است؛ مربوط به ماجراجویی لیدیا و عروسک آن است.

بازی Lydia

بازی لیدیا یک دختربچه کوچک است که وابستگی شدیدی به عروسک خود دارد. دختربچه این بازی هیچ کاری را بدون عروسک خود انجام نمی‌دهد. ماجرای بازی از زمانی آغاز می‌شود که صدایی عجیب از پله‌های اتاق لیدیا توجه او را جلب خواهد کرد. لیدیا ابتدا به صدای عجیب‌وغریب بی‌اعتنا است، اما با گذشت زمان متوجه می‌شود که این صدا متعلق به هیولای خطرناکی است. در این میان عروسک لیدیا به او اطمینان می‌دهد که همه چیز را به کمک هم درست خواهند کرد و این هیولا را شکست خواهند داد.

بازی Angry Birds Space

بازی Angry Birds Space یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر است که محدود به سن‌وسال خاصی نمی‌شود. این بازی بسیار مشهور را علاوه بر پسران جوان و نوجوان، دخترهای زیادی هم انجام می‌دهند. پس می‌توان این بازی را در لیست بهترین بازی دخترانه کامپیوتر قرار داد.

بازی آنگری برد فضایی نسخه جدید این بازی است که شرکت Rovio آن را منتشر کرده است. همان‌طور که می‌دانید؛ این بازی شامل پرنده‌های متنوعی است که با پرتاب‌کردن آنها به سمت سازه‌های مختلف، این سازه‌ها را ویران کرده و در نهایت دشمنان را از میان می‌برید. بازی آنگری برد به‌صورت مرحله‌ای بوده و تنها در صورتی مجوز ورود به مرحله بعد را خواهید گرفت که ستاره‌های لازم را کسب کنید.

بازی Angry Birds Space

سخن نهایی

در دنیای امروز دختران زیادی وجود دارند که اوقات فراغت خود را با بازی ویدئویی پر می‌کنند. به همین دلیل موضوع بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر بیشتر از پیش اهمیت پیدا کرده است. معمولاً این دسته از دخترها روزانه موضوعت زیادی مانند دانلود بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر را سرچ می‌کنند. طبیعتاً دخترهای گیمر قبل از دانلود بازی کامپیوتر دخترانه باید با بهترین بازی های این حوزه آشنایی داشته باشند.

در این مقاله به طور کامل بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر را معرفی کردیم تا بیشتر از پیش با آنها آشنا شده و در نهایت بهترین گزینه‌ها را بر اساس سلیقه و رنج سنی خود انتخاب کنید. اگر بعد از خواندن این مطلب همچنان درباره بهترین بازی دخترانه کامپیوتر سؤالی دارید یا گزینه بهتری را برای این لیست می‌شناسید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

محبوب ترین بازی های دخترانه کدامند؟

انتخاب بهترین بازی دخترانه کامپیوتر باید بر اساس رنج سنی و سلیقه دخترها انتخاب شود. تعداد این بازی‌ها بسیار زیاد است، اما بازی هایی مانند SONIC MANIA، Angry Birds Space و Chicken Invaders 5 Christmas از جمله محبوب‌ترین و مشهورترین بازی های دخترانه هستند.

بهترین بازی فکری دخترانه چه نام دارد؟

بازی World of Goo یکی از بهترین و مشهورترین بازی‌ دخترانه کامپیوتر است که سبک آن فکری و خلاقیت است

لیست بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر

میلاد سعیدی (وبمستر)

من مدیر هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *