معرفی بازی موبایل Dong Wu
معرفی بازی موبایل Dong Wu

بازی موبایل  Dong Wu از برجسته‌ترین آثار سبک کارتی است. این بازی نمایشگر عصر حیوانات در دوران قرون وسطا است. شخصیت‌های مبارز که به شکل حیوانات انسان‌نما طراحی شده‌اند، آن را به یکی از آثار بی‌بدیل استودیو Ogopogo تبدیل کرده است.

هدف توسعه‌دهندگان از تصویرگری حیوانات به شکل انسان، روایتگری ماهیت انسانی هر موجود است. به‌علاوه گرافیک و طراحی جذاب کاراکترها، نظر طرفداران گیم‌پلی‌های سبک کارتی و نقش‌آفرینی را به خود جلب کرده است. در حال حاضر این گیم‌پلی در نسخه آنلاین ارائه می‌شود؛ اما منتشرکنندگان این اثر به دنبال ایجاد نسخه آفلاین آن نیز هستند.

 

نقد و بررسی بازی موبایل  Dong Wu

بازی موبایل Dong Wu یکی از برجسته‌ترین آثار نقش‌آفرینی منتشر شده توسط استودیو Ogopogo  است. این بازی کارتی روایتگر داستان عصر حیوانات و دوران قرون وسطی است و گیمرها می‌توانند تجربه مهیج بازی‌های نقش‌آفرینی و کارت محور را داشته باشند.

از نظر گرافیک‌ هنری کاراکترهای بازی موبایل Dong Wu بسیار در سطح عالی و با کیفیت طراحی شده‌اند و ماهیت هر موجودی به شکل انسان به تصویر کشیده می‌شود. روند مبارزه این بازی بین نیروهای دشمن و بازیکنان مقابل است. هر کدام از این دو طرف بازی می‌تواند از میان سه کارتی که در دست دارند، یکی را انتخاب کرده و به تیم مقابل حمله کنند.

خط داستانی بازی Dong Wu

ماجرای بازی از این قرار است که گیمرها باید با شخصیت‌های مبارز از جمله حیوانات همراه شده و داستان را پیش ببرند. طراحی شخصیت‌های داستان به شکل حیوان، آن را از دیگر آثار نقش‌آفرینی متمایز ساخته است. تولید کنندگان به نوعی به دنبال به تصویر کشیدن ماهیت شخصیت‌های داستان هستند. به طور مثال حیوانات اهلی مانند گاو و گوسفند جزو مردمان عادی و موجوداتی مانند کرکس نقش سربازهای پادشاه را در این بازی به عهده دارند.

خط داستانی بازی Dong Wu

برخی از شخصیت‌های داستان نیز نقش افرادی را دارند که در افزایش قدرت تیم و میزان سلامتی آن‌ها مؤثر هستند. تنوع شخصیت‌های داستان و تاثیرات گوناگون کارت‌ها بر روی پادش و جریمه هر کاراکتر، باعث شده که حال و هوای بازی تکراری نباشد. هر یک از وارد بازیکنان می‌توانند استراتژی‌های خاصی را با توجی به قدرت نیروهای خود دنبال نمایند.

خط داستانی بازی Dong Wu

گیم‌پلی Dong Wu در هر بخش دارای ماموریت‌های پیچیده است و بازیکنان می‌توانند به جاهای مختلف سفر کنند. در هر کدام از این سفرها چالش‌های متفاوتی در انتظار افراد خواهد بود و با اتفاقات خوب و بد مواجه می‌شوند.

در واقع در مأموریت‌های پرچالشی که بر عهده دارید، ممکن است به صورت تصادفی در موقعیت‌هایی قرار بگیرید که گاهی پاداش‌های ارزشمند دریافت کرده و گاهی نیز جریمه شوید و  دشمنان قدرتمندی سر راه شما ظاهر می‌شوند.

بازی اندروید Dong Wu با برخورداری از گرافیک جذاب هنری، انتخاب بسیار مناسبی برای طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی و کارتی است.

 

ویژگی‌های بازی موبایل Dong Wu

تفاوت بازی Dong Wu با دیگر بازی‌های نقش‌آفرینی در سبک آن است. سبک کارتی این بازی که شخصیت‌ها می‌توانند در هر مأموریت از کارت دلخواه خود استفاده کنند، باعث شده که خط داستان تکراری نباشد و جذابیت‌های زیادی برای گیمرها به وجود آورده است.

  • در مجموع ویژگی‌های این بازی که آن را به عنوان یکی از بی‌نظیرترین آثار استودیوOgopogo  تبدیل کرده است، عبارتند از:
  • خط داستانی چالش برانگیز و حماسی
  • طراحی شخصیت حیوانات انسان‌نما برای به تصویر کشیدن ماهیت درونی هر موجود
  • امکان انجام مبارزه در هر بخش از داستان
  • امکان ارتقاء مهارت کاراکترها
  • امکان انتخاب استراتژی و نوع قدرت نیروها متناسب با هر بخش
  • تنوع کارت‌ها امکان ایجاد استراتژی‌های مختلف با توجه به نوع قدرت نیروها
  • گرافیک جذاب و پرقدرت
  • استفاده از جلوه‌های ویژه فوق‌العاده در طول بازی
  • برخورداری از سیستم پاداش و جریمه در مواجه با دشمنان

ویژگی‌های بازی موبایل Dong Wu

نحوه دانلود بازی Dong Wu

استودیوOgopogo  که منتشر کننده بازی Dong Wu است، این گیم‌پلی را فقط بر روی پلتفرم اندروید عرضه کرده است. شما می‌توانید از اپ‌استور و گوگل‌پلی به راحتی این بازی را دریافت کنید. در آینده ممکن است نسخه‌های بتا و آیفون و استیم آن نیز منتشر شود.

اگر مایل هستید که به نسخه اندروید این بازی بر روی pc دسترسی داشته باشید، باید از برنامه‌های شبیه‌ساز استفاده نمایید برای دانلود شبیه‌سازها می‌توانید به دانلود فارسی مراجعه کنید. علاوه‌بر این توسعه‌دهندگان این بازی مطمئناً به دنبال ایجاد نسخه آفلاین این بازی خواهند بود تا بتوانند تنوع گیمرها را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی اندروید

کلام آخر

بازی موبایل Dong Wu از بهترین بازی‌های سبک کارتی و نقش‌آفرینی استو این بازی توسط استودیوOgopogo  منتشر شده است و روایتگر داستان دوران قرون وسطی و عصر حیوانات است. تمام شخصیت‌های داستان به شکل حیوان طراحی شده‌اند تا ماهیت انسانی هر موجود به تصویر کشیده شود و در هر مرحله گیمرها می‌توانند با ارتقاء مهارت شخصیت‌ها با جناح مقابل مبارزه کنند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی تنوع کارت‌ها است که باعث می‌شود بازیکنان احساس خستگی نکنند گیم‌پلی حال و هوای تکراری نداشته باشد. قابلیت دیگر این بازی جذاب، امکان تعریف استراتژی‌های متنوع در هر مأموریت متناسب با میزان قدرت نیروها است. در حال حاضر این بازی بر روی نسخه اندروید عرضه شده و در آینده ممکن است نسخه بتا، آیفون و استیم آن نیز در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

سؤالات متداول

  • بازی Dong Wu در چه سبکی تولید شده است؟

این بازی در سبک کارتی و نقش‌آفرینی منتشر شده است.

  • بازی Dong Wu درسبک اول شخص است یا سوم شخص؟

این بازی در سبک سوم شخص است و بازیکنان می‌توانند در دو جناح کنترل کاراکترها را بر عهده بگیرند.

  • بازی Dong Wu در چه نسخه‌ای در دسترس است؟

این بازی بر روی نسخه اندروید عرضه شده و احتمال دارد که نسخه استیم و آیفون نیز به بازار عرضه شود.

معرفی بازی موبایل  Dong Wu

علیرضا تقی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *