بهترین بازی های جنگی ۲۰۲۳
بهترین بازی های جنگی ۲۰۲۳

با پیشرفت تکنولوژی و عرضه کنسول های نسل جدید، بسیاری از سازندگان بازی‌های تفنگی برای کامپیوتر تلاش کرده‌اند تا بازی‌های جدیدی را برای علاقه مندان به این سبک ارائه دهند. در سال ۲۰۲۳ نیز چندین بازی جنگی با گیم پلی جذاب که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و امکانات خاص خود را دارند، مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته‌اند که در ادامه، به معرفی برخی از بهترین بازی‌ های جنگی 2023 از نظر کاربران خواهیم پرداخت.

بازی‌ های جنگی یکی از پرطرفدارترین و پرهیجان‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی هستند. این بازی‌ها به شما اجازه می‌دهند که در نقش یک سرباز، یک فرمانده، یک تفنگ‌دار، یک خلبان و یا هر نقش دیگری که در جنگ دخالت دارد، قرار بگیرید و با دشمنان خود روبرو شوید. بازی‌های جنگی معمولا به دو دسته‌ اصلی بازی‌های جنگ جهانی و بازی‌های جنگ مدرن تقسیم می‌شوند.

بهترین بازی های جنگی

با پیشرفت تکنولوژی و عرضه کنسول های نسل جدید، بسیاری از سازندگان بازی‌های تفنگی برای کامپیوتر تلاش کرده‌اند تا بازی‌های جدیدی را برای علاقه مندان به این سبک ارائه دهند. در سال 2023 نیز چندین بازی جنگی با گیم پلی جذاب که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و امکانات خاص خود را دارند، مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته‌اند که در ادامه، به معرفی برخی از بهترین بازی‌ های جنگی 2023 از نظر کاربران خواهیم پرداخت.

بازی‌ های جنگی یکی از پرطرفدارترین و پرهیجان‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی هستند. این بازی‌ها به شما اجازه می‌دهند که در نقش یک سرباز، یک فرمانده، یک تفنگ‌دار، یک خلبان و یا هر نقش دیگری که در جنگ دخالت دارد، قرار بگیرید و با دشمنان خود روبرو شوید. بازی‌های جنگی معمولا به دو دسته‌ اصلی بازی‌های جنگ جهانی و بازی‌های جنگ مدرن تقسیم می‌شوند.

بازی‌های جنگ جهانی به آن دسته از بازی‌های جنگی گفته می‌شود که در دوران جنگ جهانی اول یا دوم رخ می‌دهند و از سلاح‌ها، تجهیزات و رویدادهای آن زمان استفاده می‌کنند. بازی‌های جنگ مدرن به آن دسته از بازی‌های جنگی گفته می‌شود که در دوران حال یا آینده رخ می‌دهند و از سلاح‌ها، تجهیزات و تکنولوژی‌های نوین استفاده می‌کنند.

بازی‌های جنگی معمولا به صورت تک نفره یا چند نفره قابل اجرا هستند. در حالت تک نفره، شما به تنهایی چالش‌های مختلف را پشت سر می‌گذارید و داستان بازی را تجربه می‌کنید. در حالت چند نفره، شما با دوستان خود یا با سایر بازیکنان از سراسر جهان به صورت آنلاین همکاری یا رقابت کرده و در حالات مختلف بازی شرکت می‌کنید. بعضی از بازی‌های جنگی هم هر دو حالت را در خود دارند.

معرفی بهترین بازی های جنگی 2023 از نظر کاربران

بهترین بازی های جنگی 2023

سال 2023 سالی خوب برای علاقه‌مندان به بازی‌های جنگی است، چرا که تابه‌حال در این سال شاهد عرضه‌ بازی‌های جدید و مورد انتظار در این سبک بوده‌ایم‌میایم. این بازی‌ها از تکنولوژی نسل جدید کنسول‌ها و کامپیوتر بهره‌مند هستند و تجربه‌ای نو و خیره‌کننده را به شما هدیه می‌کنند. در ادامه قصد داریم به شما لیستی از بهترین بازی‌های جنگی جهان در سال 2023 که از نظر کاربران پرطرفدار هستند را معرفی کنیم.

1- بازی Call of Duty: Vanguard، از یک سری تکرار نشدنی!

Call of Duty

بازی Call of Duty: Vanguard نام جدیدترین نسخه از سری محبوب و پرطرفدار به‌حساب می‌آید که در سال 2021 عرضه شده و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ایکس و کامپیوتر در دسترس است. این بازی دارای چهار حالت اصلی است: داستانی (تک نفره)، چند نفره، زامبی و Warzone که هر کدام تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز را به بازیکنان ارائه می‌دهند. به طور کلی بازی Call Of Duty، داستان چهار سرباز را روایت می‌کند که در جبهه‌های مختلف جنگ جهانی دوم فعالیت می‌کنند و بعدها به عنوان بنیان‌گذاران نیروهای ویژه شناخته می‌شوند. این بازی همچنان در سال جدید هم یکی از بهترین بازی های جنگی 2023 به‌حساب می‌آید.

حالت چند نفره بازی شامل 20 نقشه است که در آن بازیکنان می‌توانند در حالات مختلف هم‌چون Team Deathmatch، Domination، Kill Confirmed و… به رقابت با سایر بازیکنان بپردازند. حالت زامبی آن، ادامه‌ای بر حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War است که در آن گیمرها باید با موجودات ترسناک و خطرناک مبارزه کرده و معماها را حل کنند.

حالت Warzone بازی، نوعی Battle Royale است که در آن 150 بازیکن به صورت تک نفره یا گروهی به یک نقطه از نقشه پرتاب می‌شوند و باید تجهیزات، سلاح‌ها و منابع را جمع‌آوری کرده و سعی کنند تا آخرین بازمانده باشند. این حالت دارای نقشه‌ای بسیار بزرگ و جزئیات بالا می‌باشد که هماهنگ با دوران جنگ جهانی دوم طراحی شده است. همچنین باید اشاره کنیم که این بازی از گرافیک بسیار بالا و صداگذاری عالی برخوردار است و به شما احساس واقعیت جنگ را منتقل می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال یک بازی جنگی اکشن و بازی اول شخص PC هستید، دانلود بازی Call of Duty: Vanguard را از دست ندهید.

2- بازی Battlefield 2042، برای علاقه‌مندان به جنگ‌های مدرن

Battlefield

Battlefield 2042 یک بازی جنگی مدرن است که در سال 2042 رخ می‌دهد و می‌توانیم آن‌را یکی از رقبای اصلیCall of Duty ارائه شده در سال 2021 بدانیم که در سبک اکشن و شوتر اول شخص قرار دارد. این بازی مهیج برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ایکس و کامپیوتر در دسترس است که در آن، شما نقش یک جنگجوی نخبه را خواهید داشت و در جنگ‌های بزرگ شرکت می‌کنید.

این بازی فقط دارای حالت چند نفره است و از جمله بهترین بازی های جنگی 2023 و همین‌طور از بازی‌های جنگی آنلاین برای PC محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری دارد. حالت All-Out Warfare بازی نیز شامل دو امکان Conquest و Breakthrough است که در آن بازیکنان می‌توانند در نقشه‌های بسیار بزرگ و متنوع به جنگ با سایر بازیکنان بروند. این حالت تا 128 بازیکن را در یک نقشه پشتیبانی می‌کند و دارای عناصر محیطی متغیر و تاثیرگذار است.

حالت Hazard Zone بازی یک حالت تاکتیکی و تیم‌‌محور است که در آن بازیکنان باید به عنوان گروه‌های کوچک از سربازان به مناطق خطرناک وارد شوند و ماموریت‌های خاص را انجام دهند. این حالت دارای عناصر رقابتی و همکاری است و نیاز به هماهنگی و استراتژی دارد.

در عین حال باید اشاره کنیم که این بازی از نقشه‌ها و محیط‌های بسیار بزرگ و متفاوت استفاده می‌کند که شامل شهرها، فرودگاه‌ها، کویرها و… هستند که دارای عوامل طبیعی متغیر هم‌چون طوفان‌های شدید، طغیان‌های آب و آتش ‌سوزی‌های خطرناک است و روی گیم ‌پلی تاثیر می‌گذارند. این بازی از گرافیک فوق‌العاده و صدای حیرت ‌انگیز برخوردار است و به شما تجربه‌ای نفس‌گیر را القا می‌کند. اگر به دنبال یک بازی جنگی چالش ‌برانگیز هستید، دانلود بازی کامپیوتری Battlefield 2042 را به هیچ عنوان از دست ندهید.

3- بازی Gears of War 5، از بهترین بازی‌ های جنگی 2023

Gears of War 5

Gears of War 5 یا به اختصار Gears 5 یک بازی جنگی اکشن می‌باشد که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده است و از جمله بازی‌های پرطرفدار آنلاین در سال 2023 می‌باشد که توسط استودیو The Coalition توسعه داده شده و شرکت Xbox Game Studios آن ‌را منتشر کرده است. همچنین باید اشاره کنیم که این بازی برای پلتفرم‌های Windows، Xbox One و Xbox Series X/S عرضه شده است و قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 4K Ultra HD و نرخ به‌روزرسانی 120 فریم بر ثانیه را دارد. همچنین، این بازی از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی می‌کند که به شما اجازه می‌دهد تا نسخه بهینه شده بازی را بر روی هر پلتفرم Xbox که دارید، دانلود و نصب کنید.

بازی Gears 5 دارای حالت‌های مختلف برای تجربه‌ای منحصر به فرد است که حالت‌های اصلی آن عبارتند از:

Campaign: در این حالت، گیمر داستان اصلی بازی را تجربه می‌کند و در نقش Kait Diaz قرار می‌گیرد. همچنین، بازیکن باید در جستجوی راز خود و نژاد Locust به سراسر دنیای پسا-آخرالزمانی سفر کند و با دشمنان خطرناک روبرو شود. در عین حال فرد می‌تواند تصمیمات مختلف بگیرد که هر کدام از این تصمیمات روی داستان و پایان بازی تاثیر می‌گذارند.

Versus: در این حالت، بازیکن می‌تواند در نبردهای آنلاین با سایر بازیکنان رقابت کند. همچنین، بازیکن می‌تواند به عنوان یکی از دو تیم COG یا Swarm قرار بگیرد و در حالت‌های مختلف هم‌چون Team Deathmatch، King of the Hill، Capture the Flag و… شرکت کند. در عین حال بازیکن می‌تواند با کسب امتیاز و پول؛ شخصیت، سلاح و لباس خود را ارتقا و تغییر دهد.

Horde: در این حالت، بازیکن می‌تواند به صورت همکاری با تا چهار بازیکن دیگر در برابر موج‌های متوالی از دشمنان مقاومت کند و باید منابع خود را جمع آوری کرده و سیستمی تدافعی را برای خود بسازد و توسعه دهد. هر شخصیت در این حالت دارای قابلیت‌های خاص و نقش‌های مختلف است که باید به صورت تیمی هماهنگ شوند.

Escape: در این حالت، بازیکن می‌تواند به صورت همکاری با حداکثر سه بازیکن دیگر از چنگال Locust فرار کند و باید به صورت مخفیانه وارد پناهگاه‌های دشمن شده، آن‌ها را منفجر کند و سپس به سرعت خارج شود. همچنین، بازیکن باید با منابع محدود و زمان کم بجنگد و از خطرات مختلف اجتناب کند.

شما می‌توانید یکی از بهترین بازی های جنگی 2023، یعنی Gears of War 5 را از سایت ما دانلود نمایید.

Starfield -4، بازی همیشه هیجان‌انگیز!

Starfield

یک بازی جدید و نوآورانه محسوب می‌شود که توسط استودیو Bethesda Game Studios ساخته شده است. این استودیو ساخت بازی‌های محبوب و پرطرفداری هم‌چون The Elder Scrolls و Fallout را هم برعهده داشته. Starfield یک بازی جنگ فضایی است که در سبک نقش‌ آفرینی و جهان باز قرار دارد و در آن بازیکنان می‌توانند به عنوان فضانورد به کاوش در منظومه شمسی و فضای خارج از آن بپردازند.

Starfield که از بهترین بازی های جنگی 2023 محسوب می‌شود، دارای یک دنیای باز در قالب یک منطقه در کهکشان راه شیری است که بازیکن می‌تواند به صورت آفلاین یا آنلاین آن‌را اجرا کند و به صورت تک ‌نفره یا چند نفره با سایر بازیکنان، ماموریت‌های مختلف را انجام دهد. همچنین، بازیکن می‌تواند با استفاده از فضا پیما، خودرو، پایگاه و سلاح‌های مختلف در فضا و روی سطح سیارات حرکت کند و با دشمنان و حتی برخوردهای فضایی مقابله کند.

همچنین، این بازی دارای گرافیک بسیار زیبا و جذاب می‌باشد که با استفاده از موتور گرافیک جدید Creation Engine 2 طراحی شده است و دارای داستان و شخصیت‌های گوناگون و جالب می‌باشد که بازیکنان را درگیر خود می‌کنند. Starfield یک بازی انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت می‌باشد و در سال 2023 برای ایکس باکس سری اس/ایکس و کامپیوتر با قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 4K Ultra HD و نرخ به روز رسانی 60 فریم بر ثانیه منتشر شده است. همچنین باید اشاره کنیم که این بازی از روز اول در سرویس اشتراکی Xbox Game Pass قابل دسترس می‌باشد، پس پیشنهاد می‌کنیم که دانلود بازی Starfield اجرای آن‌را در بین گزینه‌های خود قرار دهید.

5- بازی Far Cry 6 ، ترکیبی از بازی جنگی و داستان قوی

FarCry6

این مورد از بهترین بازی های جنگی 2023، یک بازی جنگی و ماجراجویی می‌باشد که توسط استودیو Ubisoft Toronto ساخته شده است. این بازی جزء سری Far Cry است که از سال 2004 تاکنون ادامه دارد. در این بازی، بازیکنان می‌توانند به عنوان Dani Rojas، یک سرباز سابق و مبارز آزادی ‌خواه، به جزیره‌ کارائیبی Yara بروند و در یک انقلاب علیه دیکتاتور خشن و بی‌رحم Antón Castillo شرکت کنند.

این بازی دارای جهانی بسیار بزرگ و زیبا است که بازیکنان می‌توانند به صورت پیاده و یا با موتور، ماشین، قایق، هلیکوپتر و… آن را کاوش کنند. همچنین، دارای حیوانات مختلف و خطرناک است که می‌توانند دوست یا دشمن بازیکنان باشند. در عین حال دارای سلاح‌ها، تجهیزات و وسایل نقلیه‌ای خلاقانه و عجیب است که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای مبارزه با دشمنان استفاده کنند. برخی از این سلاح‌ها عبارتند از: تفنگ شعله‌ور، سگ ربات و…

همچنین این بازی دارای حالت چند نفره است که بازیکنان می‌توانند به صورت آفلاین یا آنلاین آن‌را با دوستان خود بازی کنند و ماموریت‌های مختلف را انجام دهند. FarCry 6 در سال 2021 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ایکس و کامپیوتر با قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت4K Ultra HD و نرخ به‌روزرسانی 60 فریم بر ثانیه و همچنین پشتیبانی از Smart Delivery منتشر شده است. FarCry 6 از جمله بهترین بازی های جنگی 2023 در حالت آفلاین برای کامپیوتر به‌حساب می‌آید که می‌توانید آن را از سایت دانلود فارسی کاملا رایگان دریافت کنید.

6- بازی Halo Infinite و تجربه احساس یک جنگ واقعی

HaloInfinity

Halo Infinite یک بازی جنگ ستارگان است و با اینکه در سال 2021 عرضه شده، همچنان در فهرست بهترین بازی های جنگی 2023 هم به چشم می‌خورد. این بازی ششمین نسخه اصلی از سری Halo است که داستان Master Chief را ادامه می‌دهد. در این بازی، شما باید در برابر یک تهدید جدید به نام The Banished بجنگید و سرنوشت بشریت را تعیین کنید. این بازی دارای حالت تک ‌نفره و چند نفره است و شما می‌توانید در نبردهای فضایی و زمینی در آن شرکت کنید.

حالت تک نفره بازی داستان Master Chief را در جنگ علیه The Banished روایت می‌کند. حالت چند نفره بازی شامل حالت‌های مختلف هم‌چون Slayer، Capture the Flag، Big Team Battle و… است که در آن بازیکنان می‌توانند در تیم‌های چهار یا هشت نفره به رقابت با سایر بازیکنان بپردازند.

همچنین، این بازی از نقشه‌های بسیار بزرگ و زیبا استفاده می‌کند که شامل سیارات، قلعه‌ها، جنگل‌ها و صحراها هستند که با گرافیک شگفت ‌انگیز و صدای مهیج در اختیار شما قرار می‌گیرند و به شما تجربه‌ای فوق‌العاده از جنگ ستارگان را می‌دهند. اگر به دنبال یک بازی جنگی نقش آفرینی و بازی اول شخص هستید، Halo Infinite یکی از بهترین بازی های جنگی 2023 است که می‌توانید از آن لذت ببرید.

در عین حال باید اشاره کنیم که این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ایکس و کامپیوتر در دسترس می‌باشد و قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 4K Ultra HD و نرخ به روز رسانی 120 فریم بر ثانیه را دارد. همچنین، این بازی از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی می‌کند که به شما اجازه می‌دهد تا نسخه بهینه‌شده بازی را بر روی هر پلتفرم Xbox که دارید، دانلود و نصب کنید.

صحنه‌های بازی، شخصیت‌ها، سلاح‌ها، خودرو‌ها، مناظر طبیعی و جلوه‌های ویژه در این بازی بسیار واقع ‌گرایانه و زیبا طراحی شده‌اند و به شما احساس واقعیت جنگ را منتقل می‌کنند. صدای بازی نیز بسیار حرفه‌ای و متناسب است و شامل صدای شخصیت‌ها، سلاح‌ها، خودرو‌ها، انفجار‌ها، موسیقی و جو بازی می‌باشد، چرا که از قابلیت Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند که به شما اجازه می‌دهد که صدای بازی را به صورت فضایی و سه بعدی بشنوید.

اگر می‌خواهید این بازی جذاب را هم امتحان کرده باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا Halo Infinite را از سایت ما دانلود کنید.

7- بازی Dying Light 2: Stay Human، جنگ برای بقا!

Dying-Light-2

یک بازی جنگی زامبی و بقا است که توسط استودیو Techland ساخته شده. این بازی در سال 2022 عرضه شده و ادامه‌ای بر بازی Dying Light است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. در این بازی، بازیکنان می‌توانند به عنوان Aiden Caldwell، یک مبارز با تجربه و مبتلا به عفونت زامبی، به شهر The City بروند و در گروه‌های مختلف، بقای خود را تضمین کنند.

این مورد از بهترین بازی های جنگی 2023، دارای جهان بسیار بزرگی است که بازیکنان می‌توانند آن‌را کاوش کنند. همچنین، دارای زمان‌های روز و شب است که تاثیر زیادی بر رفتار زامبی‌ها و افراد دارد. در عین حال یک سیستم تصمیم‌گیری دارد که بازیکنان می‌توانند در طول بازی انتخاب‌های مختلفی داشته باشند و نتایج آن‌ها را مشاهده کنند. این انتخاب‌ها می‌توانند تاثیر عمیقی بر شکل گیری داستان، شخصیت‌ها، منابع و جهان بازی داشته باشند. در عین حال این بازی دارای حالت‌های تک نفره و چند نفره (تا چهار نفر) است.


در حالت تک نفره، شما به عنوان Aiden Caldwell به تنهایی یا با همکاری با حداکثر سه بازیکن دیگر، ماموریت‌های مختلف را انجام می‌دهید و داستان را پیش می‌برید. در این حالت، شما می‌توانید در یک دنیای باز و قابل کاوش حرکت کرده و به صورت آفلاین یا آنلاین بازی کنید. در حالت چند نفره، شما می‌توانید در نبردهای آنلاین با سایر بازیکنان رقابت کنید.

در این حالت، به عنوان یک سرباز Villedor یا Banished قرار خواهید گرفت و در حالت‌های مختلف هم‌چون Team Deathmatch، Capture the Flag، King of the Hill و… شرکت می‌کنید. در هر دو حالت نیز شما می‌توانید از سلاح‌ها، خودرو‌ها، تجهیزات و قابلیت‌های مختلف استفاده کنید.
دانلود بازی DayLight2، سریع و ساده از سایت دانلود فارسی ممکن است.

8- بازی God of War: Ragnarok، نوستالژیک اما هنوز هیجان‌انگیز!

GodofWar

یک بازی جنگی فانتزی و ماجراجویی می‌باشد که توسط استودیو Santa Monica Studio ساخته شده است. این بازی ادامه‌ای بر بازی God of War است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است و در سال 2022 عرضه شد. در این بازی، شما در نقش یک خدای جنگ به نام Kratos قرار می گیرید که باید با پسرش Atreus در دنیای اسطوره‌ای نورس به ماجراجویی بروید. در واقع شما در این بازی بازگشت Kratos، خدای جنگ و پدر Atreus را خواهید دید. Kratos و Atreus باید در برابر خدایان و هیولاها بجنگند و سرنوشت خود را تعیین کنند. این بازی دارای حالت تک نفره است و شما می‌توانید در نبردهای سخت و خونین شرکت کنید.

همچنین، از نقشه‌ها و محیط‌های بسیار زیبا و جذاب در این بازی استفاده شده است که شامل مناظر طبیعی، قلعه‌ها، آسمان‌ها و… هستند. این بازی دارای سلاح‌ها، تجهیزات، قابلیت‌ها و دشمنان مختلف است و از گرافیک بسیار زیبا و صدای متناسب برخوردار می‌باشد که به شما تجربه‌ای جذاب را می‌دهد. اگر به دنبال یک بازی جنگی نقش آفرینی و اول شخص هستید، God of War: Ragnarok می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

در عین حال باید اشاره کنیم که این بازی در فهرست بهترین بازی های جنگی 2023، به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های پلی استیشن است و برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده است.

9- بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction

Tom Clancy 6

یک بازی جنگی تاکتیکی است که در سال 2022 عرضه شده. در این بازی، شما در نقش یک عضو از گروه نخبه Rainbow Six قرار می‌گیرید که باید با یک تهدید فراطبیعی به نام Archeans که قصد دارد زمین را به آلودگی بکشاند، مبارزه کنید. اما چطور این بازی توانسته تا در میان بهترین بازی های جنگی 2023 هم جای خود را باز کند؟

بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction دارای حالت PvE (Player versus Environment) است که در آن سه نفر از گروه نخبگان به صورت همکارانه به منطقه‌ای به نام Containment Zone می‌روند و ماموریت‌های مختلفی را انجام می‌دهند. این حالت دارای سطوح سختی و چالش‌های متفاوت است که بازی را جذاب و متنوع می‌کند.

همچنین، از نقشه‌ها و محیط‌های متفاوت استفاده می‌کند که شامل شهرها، پایگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و غارها هستند. این بازی دارای سلاح‌ها، تجهیزات، قابلیت‌ها و دشمنان مختلف است و از گرافیک بالا و صدای تاکتیکی برخوردار می‌باشد که به شما تجربه‌ای هیجان‌انگیز از جنگ تاکتیکی را می‌دهد. اگر به دنبال یک بازی جنگی تاکتیکی و اول شخص هستید، دانلود بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction می‌تواند نظر شما را جلب کند.

در عین حال این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ایکس، کامپیوتر در دسترس است و قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 4K Ultra HD و نرخ به‌روزرسانی 60 فریم بر ثانیه را دارد.

10- بازی Horizon Forbidden West، یک جنگ فانتزی!

Horizon

یک بازی جنگی فانتزی و ماجراجویی است که توسط استودیو Guerrilla Games در سال 2022 عرضه شده است. این بازی ادامه‌ای بر بازی Horizon Zero Dawn است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. در این بازی، بازگشت Aloy، قهرمان زیرک و شجاع سری Horizon را خواهید دید. Aloy باید به سرزمین‌های جدید و خطرناک Forbidden West سفر کرده و در برابر تهدیدات جدید و قدرتمند مبارزه کند.

این بازی دارای جهان بسیار بزرگ و زیبا است که در آن نقشه‌های متنوع و متفاوت را خواهید دید. از جنگل‌های سر سبز و رودخانه‌های پر آب گرفته تا کویرهای خشک و بیابان‌های سوزان، همه چیز را در این بازی خواهید یافت. همچنین، دارای سیستم مبارزه هیجان‌انگیز است که بازیکنان را مجبور به استفاده از تمام توانایی‌ها، سلاح‌ها و تکنیک‌های خود می‌کند. درحقیقت، در میان بهترین بازی های جنگی 2023 این یکی از نظر فضاسازی، طراحی متفاوت‌تری دارد.

در واقع Horizon Forbidden West هم‌چون نسخه‌ی قبلی، یک بازی نقش آفرینی عملی به سبک شوتر از دید سوم شخص است. در این بازی در فهرست بهترین بازی های جنگی 2023، بازیکنان می‌توانند در یک دنیای باز و قابل کاوش حرکت کنند و ماموریت‌های داستان محور و فرعی را انجام دهند. همچنین، بازیکنان می‌توانند با استفاده از سلاح‌های مختلف با دشمنان خود بجنگند. دشمنان شما در این بازی نیز شامل انسان‌ها، قبایل رقیب، فرقه‌های خطرناک و… هستند.

بهترین بازی های جنگی آنلاین

همچنین بازیکنان می‌توانند با استفاده از تجهیزات و قابلیت‌های خاص، در فضا و روی سطح زمین حرکت کنند. بعضی از این تجهیزات عبارتند از:

Focus: یک دستگاه الکترونیک کوچک است که Aloy در گوش خود قرار می‌دهد و به او کمک می‌کند تا جزئیات بیشتری را در محیط ببیند، هک کرده و یا با سایر شخصیت‌ها ارتباط برقرار کند.

Shieldwing: چتر پروازی است که به Aloy اجازه می‌دهد تا از ارتفاعات بالا به آرامی پایین بیاید و یا در هوا شناور شود.

Diving Mask: ماسک غواصی است که به Aloy اجازه می‌دهد تا زیر آب نفس بکشد و مناطق زیر آب را کاوش کند.

Pullcaster: یک سلاح است که به Aloy اجازه می‌دهد تا با سرعت بتواند به بالای ساختمان‌ها یا سنگ‌های بزرگ برود.

در عین حال باید اشاره کنیم که این بازی یکی از بازی انحصاری برای پلتفرم‌های پلی استیشن ساخته شده و برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده است و قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 4K Ultra HD و نرخ به روز رسانی 60 فریم بر ثانیه را دارد. همچنین، این بازی از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی می‌كند كه به شما اجازه می‌دهد تا نسخه بهینه شده بازی را بر روی هر پلتفرم PlayStation 4 یا PlayStation 5 كه دارید، اجرا کنید.

کلام آخر …

ما در این مطلب، 10 مورد از بهترین بازی های جنگی 2023 که از نظر کاربران پرطرفدار هستند را معرفی کردیم. این بازی‌ها در سبک‌ها و حالت‌های مختلف هستند و هر کدام خصوصیات و جذابیت خاص خود را دارند. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید و جالب بوده باشد و بتوانید با دانلود و اجرای این بازی‌ها نهایت لذت را ببرید. در عین حال اگر قصد دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به سایت دانلود فارسی مراجعه کنید تا به دنیایی از بهترین بازی‌ها در این ژانر دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول:

چگونه بهترین بازی های جنگی 2023 را دانلود کنیم؟

شما می‌توانید برای دانلود انواع بازی جنگی، به سایت‌های معتبر و قانونی هم‌چون Download.ir مراجعه کنید تا به فایل نصب بازی متناسب و سالم برای سیستم خود دسترسی داشته باشید.

چطور بازی های جنگی را اجرا کنم؟

برای اجرایبازی های جنگی، شما باید مطمئن شوید که سخت‌افزار و نرم‌افزار کامپیوتر منطبق با سیستم مورد نظر بازی را دارید. همچنین باید درایور کارت گرافیک خود را به روز کرده و تنظیمات گرافیک و صدای بازی را بهینه کنید. در عین حال برای اجرای بازی‌های آنلاین باید از داشتن اینترنت پایدار و سریع اطمینان حاصل کنید.

فهرست بهترین بازی های جنگی 2023 از نظر کاربران

میلاد سعیدی (وبمستر)

من مدیر هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *