معرفی بازی موبایل Little Nightmares
معرفی بازی موبایل Little Nightmares

در معرفی بازی موبایل Little Nightmares باید بگوییم که این اثر یکی از ماجراجویانه‌ترین ساخته‌های استودیو Playdigious  است؛ که بر روی گوشی‌های اندروید منتشر شده است. در این اثر گیمرها وارد یک دنیای مرموز و ناآشنا می‌شوند که شخصیت کوچکی به نام Six  آن‌ها را کنترل می‌کند و باید به دنبال شخصی به نام The Maw  بگردند. گیمرها می‌توانند در فضای مینیمالیستی نقش Six  را بر عهده داشته باشند. کودکی که با لباس زرد در یک کشتی زیر آب گیر افتاده است.

در طی داستان Six سعی دارد از این کشتی فرار کند و بازیکنان باید اسرار دنیای وهم انگیز پشت این فضای ترسناک و نگران کننده را کشف کنند. خط داستان این بازی بر حل پازل‌ها و پلتفرم‌ها تاکید دارد. گیمرها در هر مرحله می‌توانند Six را در محیط‌های مختلف هدایت کنند و بر موانع غالب ‌شوند.

نقد و معرفی بازی موبایل Little Nightmares

در معرفی بازی موبایل Little Nightmaresکه به‌عنوان یکی از بی‌نظیرترین آثار استودیو Playdigious به‌شمار می‌آید، گیمرها باید کنترل شخصیتی به نام six را بر عهده بگیرند و او را از داخل کشتی شخصی به اسمThe Maw  نجات دهند. در بازی Little Nightmares سعی شده است که از فضاهای وهم آور به صورت هوشمندانه استفاده شود.

از سوی دیگر طراحی بی‌نظیر صدا برای ایجاد احساس ترس و دلهره بسیار تاثیرگذار است. این بازی از نظر بصری بسیار قابل توجه است و سبک هنری آن با استایل ترسناک و با عناصر عجیب و غریب ترکیب شده است.

علاوه بر این سازندگان این اثر در طی داستان با ایجاد حس ناآرامی، داستان‌گویی و ارائه تصاویر ناراحت کننده به دنبال خلق فضای رمزآلود برای بازیکنان هستند. به همین دلیل این بازی به یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقمندان به ژانر ترسناک تبدیل شده است.

نسخه اول این بازی Little Nightmares در سال ۲۰۱۷ بر روی کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر شد و از همان ابتدا بدون هیچ پیش زمینه‌ای بازیکن‌ها را وارد روایت پر رمز و راز داستان کرد. به گونه‌ای که از منتقدین این گیم‌پلی را در جزو بهترین بازی‌های ترسناک برای کامپیوتر می‌دانند. حال پس از ۵ سال نسخه موبایل این بازی منتشر شده و بسیاری از علاقه‌‎مندان به بازی‌های ژانر وحشت را به خود جذب کرده است.

نقد و معرفی بازی موبایل Little Nightmares

ویژگی‌های بازی موبایل Little Nightmares

بازی Little Nightmares پس از 5 سال ارائه بر روی نسخه اندروید، توانسته موفق عمل کند و در حال حاضر نیز گیمرهای زیادی یک بار هم که شده این بازی را امتحان می‌کنند.

همانطور که در معرفی بازی موبایل Zombie State: Roguelike FPS به المان‌هایی که باعث جذابیت این اثر شده اشاره کردیم، اطلاع از ویژگی‌های برجسته بازی Little Nightmares نیز به شما در شناخت بهتر این گیم‌پلی کمک می‌کند. در مجموع مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این اثر را به یکی از متمایزترین آثار استودیو Playdigious تبدیل کرده، عبارتند از:

  • وجود دشمنان ترسناک در هر مرحله
  • حل پازل‌های چالش‌برانگیز
  • خط داستانی مرموز
  • وجود شخصیت‌های محبوب
  • پایان بسیار جذاب و به یاد ماندنی

ویژگی‌های بازی موبایل Little Nightmares

جایگاه بازی Little Nightmares در پلی استور

در نقد و معرفی بازی Little Nightmares باید به جایگاه و رنک این اثر نیز اشاره کنیم. این گیم‌پلی محبوب، به دلیل داشتن طراحی اتمسفریک و جذاب، امکان حل پازل‌های هوشمندانه و خط داستان قانع کننده، تاکنون نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده است.

از این رو یکی از بی‌نظیرترین و محبوب‌ترین آثار ویدیویی به‌شمار می‌آید. منتقدان این اثر را در به‌عنوان یکی از بازی‌های برجسته در میان آثار سبک ترسناک می‌دانند. اگر به بازی‌های پازل محور علاقه دارید، این اثر به شدت می‌تواند شما را سرگرم کند.

بازی Little Nightmares در پلی استور امتیاز ۴.۴ از ۵ دریافت کرده که بیشترین امتیاز اکتسابی در میان بازی‌های ویدیویی است. اگر به سبک این بازی‌ها علاقه دارید، می‌توانید به‌راحتی آن را دانلود کنید.

نحوه دانلود بازی موبایل Little Nightmares

در حال حاضر نسخه بازی Little Nightmares بر روی سیستم عامل اندروید در دسترس است. شما می‌توانید به صورت رایگان آن را از طریق سایت دانلود فارسی دریافت کنید.

اگر قصد نصب آن بر روی pc را دارید، نسخه کامپیوتری آن نیز در دسترس است. توصیه می‌کنیم قبل از دانلود بازی، حتماً حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب این گیم‌پلی را بررسی کنید.

کلام آخر

در معرفی بازی موبایل Little Nightmares به روایت داستان این بازی و عناصر مرموز آن اشاره کردیم. در این بازی شخصیتی به نام six در یک محیط کابوس وار قرار دارد و سعی می‌کند از آنجا فرار کند. گیمرها نیز کنترل این شخصیت را بر عهده دارند و باید با حل یک سری پازل و معما، این کودک را از دست شخص شروری به نام The Maw نجات دهند.

گیم‌پلی این بازی بیشتر بر حل پازل‌های پیچیده و پیشرفت در هر مرحله تاکید دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی ساخته استودیو Playdigious می‌توان به داستان‌سرایی مرموز، پایان بسیار به یاد ماندنی، گرافیک و جلوه‌های صوتی بسیار عالی اشاره کرد. اگر به بازی‌های ژانر ترسناک علاقه دارید، می‌توانید هم اکنون این بازی را از سایت دانلود فارسی دریافت کنید.

سؤالات متداول

  • بازی Little Nightmares ساخته کدام استودیو است؟

این بازی توسط استودیو Playdigious ساخته شده و هم اکنون نسخه موبایل و کامپیوتر آن در دسترس گیمرها قرار دارد.

  • بازی موبایل Little Nightmares در چه سبکی تولید شده است؟

این بازی در ژانر ترسناک ساخته شده است. اگر از علاقمندان ژانر وحشت هستید، می‌توانید به راحتی آن را از سایت دانلود فارسی دریافت کنید.

  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی Little Nightmares چیست؟

این بازی دارای داستان‌سرایی مرموز، پازل‌های چالش‌برانگیز و پایان بسیار به یاد ماندنی است و همین امر آن را از سایر آثار ویدئویی متمایز می‌سازد.

معرفی بازی موبایل Little Nightmares

علیرضا تقی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *