The most anticipated games of 2024
The most anticipated games of 2024

مورد انتظارترین بازی‌ های سال ۲۰۲۴ در طیف وسیعی از سبک‌ها به زودی منتشر می‌شوند. طرفداران بازی‌های ویدئویی بی‌صبرانه منتظر عرضه مجموعه گیم‌پلی‌های جذاب در سال جدید هستند. در سال ۲۰۲۳ بازی‌های گوناگونی در اختیار علاقمندان بازی‌های ویدیویی قرار گرفت. از بازی Alan Wake 2 و Baldur’s Gate III تا اسپایدرمن 2 که در لیست پرطرفدارترین بازی‌های ویدئویی قرار داشتند. در سال جدید هم باید منتظر خبر انتشار بازی‌های درجه یک باشید که قطعاً تجربه منحصر به فردتری نسبت به بازی‌های سال 2023 برای شما رقم خواهند زد.

بسیاری از این بازی‌ها هنوز رونمایی نشده و احتمالاً کمپانی سونی در چند ماه آینده در رویدادهای مختلف یکی دو بازی را معرفی کند و در سامر گیم فست مجموعه بازی‌های دیگر نیز به بازار بازی‌های ویدیویی معرفی شوند. از آنجا که گیمرهای زیادی منتظر انتشار لیست بازی‌های جدید ۲۰۲۴ هستند، در ادامه به برخی از گیم‌پلی‌های مورد انتظار که از سوی استودیوهای بازی‌سازی معروف عرضه می‌شوند، خواهیم پرداخت.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

در فهرست مورد انتظارترین بازی‌ های سال ۲۰۲۴ میلادی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl است. این بازی در سه ماهه اول سال جدید بر روی پلتفرم ایکس باکس سری ایکس منتشر شد.

بازیکنان می‌توانند این مجموعه را پس از ۱۵ سال از تاریخ انتشار نسخه قبل در اختیار داشته باشند. استودیو اوکراینی سازنده این بازی به نام GSC Game World به علت جنگ روسیه و اوکراین روند ساخت بازی را متوقف کردند. اما در حال حاضر با راه اندازی دفتر مرکزی این استودیو در شهر پراگ توسعه بازی ادامه یافته است.

سازندگان در نسخه نهایی این بازی از موتور بازی‌سازی آنریل 5 بهره بردند که اثر بسیار منحصر به فردی را در اختیار بازیکنان قرار داده است. در این بازی شما در یک منطقه خطرناک و آخرالزمانی به نام Zone گیر افتاده‌اید و باید تک و تنها در آنجا گشت و گذار کنید. به‌علاوه در این بازی باید ماموریت‌های بسیاری را پیش رو بگذارید.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl قرار است در اختیار افرادی که دارای سرویس اشتراک گیم‌پس هستند قرار بگیرد و تا ۳ ماه پس از زمان انتشار هم انحصاراً در پلتفرم ایکس باکس و ویندوز در دسترس خواهد بود.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

از بازی‌های جدید ۲۰۲۴ که در تاریخ ۲ فوریه منتشر شده، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League است. استودیو راک استدی فصل جدیدی از بازی‌های ابرقهرمانی را در اختیار گیمرها قرار داده است. رویدادی که با عرضه نسخه‌های دیگر از این مجموعه باعث خلق دنیای متفاوت به نام Arkhamverse  شد. می‌توان ادعا کرد همه بازی‌ها منتشر شده از این استودیو تجربه منحصر به فرد و به یاد ماندنی از دنیای بتمن را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

در سال ۲۰۱۵ با انتشار بازی Batman: Arkham Knight  به نظر می‌رسید که کار استادیوم به اتمام رسیده و شایع توسعه یک بازی از دنیای سوپرمن هم تأیید شد. اما در سال ۲۰۲۰ نسخه ابتدایی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League رونمایی شد.

این بار یک گروه جوخه انتحاری به بازی اضافه شده‌اند. در جریان بازی گروهی از شخصیت‌های منفی به نام اپیتان بومرنگ، ددشات،‌ هارلی کویین و کینگ شارک  گرد هم آمده‌اند تا از یک سمت به نبرد یک مهاجم فضایی به نام Brainiac  و همچنین گروه به نام Justice League رودررو شوند.  این بازی شما را به یک فضای تاریک و تیره می‌برد. از سمت دیگر المان‌های این گیم‌پلی‌های جذاب و متنوع باعث ایجاد یک فضای ماجراجویانه و سرگرم‌کننده برای گیمرها خواهد شد.

Suicide Squad: Kill the Justice League

بازی Stellar Blade

از مورد انتظارترین بازی‌ های سال ۲۰۲۴ که در میان لیست بازی‌های استودیو سونی به چشم می‌خورد، Stellar Blade است. گیم‌پلی این بازی به صورت سوم شخص طراحی شده و دو بخش گشت و گذار و مبارزات را شامل می‌شود. در بخش مبارزات، گیمرها باید با استفاده از مهارت‌های کمبو و داشتن آیتم‌های مختلف با دشمنان نبرد کنند.

این بازی از ویژگی بازخورد هپتیک کنترلر DualSense پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید به شکل واقعی حملات دشمنان و ضربات سلاح را حس کنید. علاوه بر این امکان گشت و گذار آزادانه در محیط‌های مختلف وجود دارد و می‌توانید برای جابجا شدن و پیدا کردن مکان‌های مخفی از دیوارها بالا بروید.

داستان بازی از این قرار است که بشریت پس از حمله بیگانگان و شکست خوردن از آنها از زمین بیرون رفتند. حالا برای بازپس‌گیری زمین قهرمان بازی یعنی ایو باید به نبرد دشمنان برود. در نهایت ایو با بازمانده‌ای به نام آدام ملاقات خواهد کرد و به واسطه این شخص به آخرین پناهگاه آدمیان یعنی شهر Xion  هدایت می‌شود. Stellar Blade بر روی پلی استیشن ۵ در دسترس قرار می‌گیرد. اما تاریخ انتشار تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست.

Stellar Blade

بازی Rise of the Rōnin

بازی که احتمالاً اسم آن را در بازی‌های در فهرست مورد انتظارترین بازی‌ های سال ۲۰۲۴ ندیده‌اید، بازی استودیو تیم نینجا یعنیRise of the Rōnin  است. این بازی از سری بازی‌های اکشن نقش‌‎آفرینی است که گیمرها می‌توانند پس از ایجاد یک شخصیت دلخواه به دوره جنگ‌های بوشین سفر کنند.

داستان این گیم‌پلی در واقع روایت تاریخی از کشور سامورایی‌ها و نینجاها است و گیمرها می‌توانند تجربه به یاد ماندنی از مبارزات با کاتانا داشته باشند. در روند بازی گیمرها می‌توانند با تصمیم‌های خود بر روی داستان تأثیر بگذارند و با همراه شدن با شخصیت‌های خاص مسیر بازی را همانطور که می‌خواهند پیش ببرند.

بازیکنان می‌توانند به شهرهای تاریخی یوکوهاما، کیوتو و Edo گشت و گذار داشته باشند. روایت این بازی اواخر قرن نوزدهم و سال‌های پایانی دوره Edo را بازگو می‌کند و بازیکنان می‌توانند شاهد وقایع تاریخی این دوران باشند. توسعه این بازی در سال ۲۰۱۵ شروع شد و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴ شاهد عرضه آن روی کنسول پلی استیشن ۵ باشیم.

Rise of the Rōnin

بازی Star Wars Outlaws

در سال ۲۰۲۱ قرار بود استودیو الکترونیک آرت، بازی محبوب جنگ ستارگان را بسازد؛ اما پس از مدتی استودیوهای دیگر از پروژه‌های جنگ ستارگان رونمایی کردند. یکی از این پروژه‌ها Star Wars Outlaws بود که شرکت یوبی سافت وظیفه انتشار آن را به عهده داشت.

اثری که وقایع آن بین دو فیلم The Empire Strikes Back و Return of the Jedi رخ داد. در جریان این بازی کاراکتر اصلی یعنی Kay  تصمیم به بزرگترین سرقت‌های تاریخ کهکشان می‌گیرد. در سری جدید این بازی بازیکنان می‌توانند به مکان‌های مختلف از جمله سیاره صحرایی  Tatooine، سیاره کوهستانی سرد Kijimi و سیاره دورافتاده Akiva سفر کنند.

به علاوه هر یک از کاراکترها باید ماموریت‌های مختلفی را انجام دهند.در بازی جنگ ستارگان شما یک شخصیت منحصر به فرد را به عهده ندارید و شخصیت اصلی باید مأموریت خود را با کمک همراهانش Nix و یک کماندو به ‌نام ND-5 به مبارزه بپردازد. اگر از علاقمندان بازی‌های ایکس باکس سری ایکس هستید. Star Wars Outlaws که در لیست بازی‌های جدید ۲۰۲۴ قرار دارد، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

Star Wars Outlaws

بازی Prince of Persia: The Lost Crown

یکی از مورد انتظارترین بازی‌ های سال ۲۰۲۴ که بر روی کنسول پلی استیشن ۴،  پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر شد، بازی Prince of Persia: The Lost Crown است. نسخه اول این بازی برای اولین بار به شکل سایداسکرولینگ ساخته شد و در همان زمان نیز المان‌های اکشن و ماجراجویی زیادی در طراحی فضای داستان به چشم می‌خورد.

جریان داستان از این قرار است که شخصیت اصلی بازی به نام سارگون باید شاهزاده‌ای به نام Ghassan  را نجات دهد. علاوه بر این بازیکنان بر اساس کنترل شخصیت اصلی، به مهارت‌های زمان‌محور دسترسی دارند و در طول مبارزات می‌توانند از آن استفاده کنند. به طور مثال شخصیت Rush of the Simurgh این توانایی را دارد که می‌تواند با حل یک سری معما در جریان زمان به سمت جلو برود. سازندگان این اثر مهیج امیدوارند تا با معرفی شخصیت جدید و استفاده از طراحی‌های خاص، تصویری خاص و مدرن از این مجموعه را ارائه کنند.

Prince of Persia: The Lost Crown

بازی Final Fantasy VII 

از مورد انتظارترین بازی‌ های سال ۲۰۲۴ که قطعاً طرفداران زیادی خواهد داشت، بازی Final Fantasy VII است که بار دیگر علاقه مندان کلاود استرایف و گروه آوالانچ را با خود همراه می‌سازد. این بازی دنباله مستقیم نسخه قبلی مجموعه این بازی محسوب می‌شود و وقایع آن در دنیایی به نام The Planet رخ می‌دهد. جایی که مؤسسه شینرا به دنبال از بین بردن حیات سیاره است.

از سوی دیگر یکی از افسران قدیمی به نام سفیروث قصد دارد برای رسیدن به قدرت بی‌انتها شهاب سنگی جادویی را روانه سیاره کند. شخصیت‌های اصلی به بخشی به نام Forgotten Capital سفر کرده و باید با شخصیت‌های جدید ماجراجی‌های تازه‌ای را انجام دهند. در این بازی گیمرها آزادی عمل بیشتری دارند و می‌توانند از طریق فعالیت‌های گوناگون به مبارزه با دشمنان بپردازند.

مکانیزم Synergized که اولین بار در بسته الحاقی Episode InterMISSION در اختیار گیمرها قرار گرفته بود، در حال حاضر به صورت کامل وجود دارد و شخصیت‌های اصلی می‌توانند در زمان پر شدن نوار atp حملات خود را با یکدیگر هماهنگ کنند. اگر نسخه اولین مجموعه را تجربه کرده‌اید، بدون شک می‌توانید با شخصیت‌های دوست داشتنی این گیم‌پلی مهیج دوباره همراه شوید.

Final Fantasy VII 

بازی Tekken 8 

از سری بازی‌های جدید ۲۰۲۴ که در ۲۶ ژانویه منتشر شد، بازی تیکن ۸ است. استودیو کپکام با انتشار مجموعه استریت فایر و مورتال کامبت توانست تجربه لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را در اختیار گیمرها قرار دهد.

این استودیو بازی‌سازی معروف، در آغاز سال ۲۰۲۴ نیز با طراحی بازی تیکن توانست دوباره طرفداران بازی‌های اکشن را با خود همراه کند. Tekken 8 علاوه بر داشتن المان‌های جدید، به عنوان اولین بازی سبک مبارزه‌ای که در آن از موتور بازی‌سازی آنریل ۵ استفاده می‌شود، می‌تواند دارای گرافیک چشم نواز و جلوه‌های تصویری زیادی است.

وقایع این بازی روایتگر اتفاق‌های ۶ ماه پس از نسخه هفتم است که روی آخرین رویارویی جین کازاما و کازویا میشیما تمرکز دارد. در نسخه اولی ۳۲ شخصیت قرار داده شده که به واسطه بسته گسترش‌دهنده در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند. اگر به دنبال یک اثر منحصر به فرد و مهیج در سال ۲۰۲۴ هستید، تیکن ۸ بهترین بازی برای شماست.

 Tekken 8 

Hades II

 هر چند سال یکبار اثری اورجینال از سازندگان بازی‌های ویدیویی منتشر می‌شود که نظر منتقدین را به خود جلب می‌کند. بازی Hades یکی از آثار نوآورانه با روایتی بی‌نظیر بود که موفقیت متعددی را برای استودیو Supergiant Games به همراه داشت. اولین نسخه Hades II در سال ۲۰۲۰ در اختیار گیمرها قرار گرفت و با داشتن سیستم مبارزات هک‌انداسلش و سبک روگ‌لایک ، محبوبیت زیادی پیدا کرد.

بازیکنان می‌توانند نسخه Early Access بازی Hades II را به عنوان مورد انتظارترین بازی‌ های سال ۲۰۲۴، در سه ماهه دوم سال جدید بر روی کامپیوتر تجربه کنند. در نسخه جدید این بازی گیمرها در نقش Melinoë خواهر زگرئوس قرار دارند و باید به نبرد تایتان‌ها بروند. Melinoë در این راه از الهه جادو و دیگر خدایان یونان کمک می‌گیرد تا بر دشمنان غلبه کند. ساختار گیم‌پلی این بازی به واسطه طراحی دنیای بزرگتر و پرجزئیات‌تر توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

Hades II

بازی Senua’s Saga: Hellblade II

از مورد انتظارترین بازی‌ های سال ۲۰۲۴ که بسیاری از گیمرها منتظر انتشار آن هستند، بازی  Senua’s Saga: Hellblade II است. این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و یک سال بعد با معرفی کنسول ایکس باکس سری ایکس، تریلر رسمی آن منتشر شد.

وقایع این بازی در کشور ایسلند رخ می‌دهد. در تریلر این بازی دنیای فانتزی تیره و تار دشمنان به نمایش در می‌آید. Senua’s Saga: Hellblade II توسط موتور بازی Unreal 5 توسعه‌یافته و می‌توانید انتظار یک اثر با گرافیک فنی و هنری بسیار چشم‌نواز را داشته باشید. این بازی در ۲۱ می ۲۰۲۴ منتشر شد و نقطه عطفی برای شرکت مایکروسافت و ایکس باکس سری ایکس به شمار می‌آید.

Senua's Saga: Hellblade II

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

یکی دیگر از بازی‌های سبک نقش‌آفرینی که در ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شد، بازی Like a Dragon: Infinite Wealth  یا همان یاکوزا 8 است. در حالی که شخصیت سری بازی‌های یاکوزا تغییر کرد و قسمت قصه کازوما کریکو به پایان رسیده بود، پس از نزدیک به ۱۰ سال این شخصیت دوباره بازگشته و از طریق آن گیمرها می‌توانند مبارزات نوبتی و نقش‌آفرینی داشته باشند. این بازی آنقدر محتوای جذاب دارد که می‌توانید به اندازه یکی دو سال بازی تک نفره داستان‌محور را تجربه کنید.

Like a Dragon: Infinite Wealth

بازی Granblue Fantasy ReLink

از دیگر بازی‌های سبک نقش‌آفرینی اکشن به عنوان مورد انتظارترین بازی‌ های سال ۲۰۲۴ ، بازی Granblue Fantasy ReLink است که درحال حاضر پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و ۵ و ویندوز در دسترس است. تهیه‌کننده و سازنده این بازی یعنی Cygames، یک دنیای فانتزی بزرگ در ژاپن را طراحی کرده است.

طراحی‌های بصری و هنری جذاب و گیم‌پلی فوق‌العاده این بازی نظر بسیاری از طرفداران بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی را به خود جلب کرده است. گیمرها را در بازی می‌توانند کنترل چند شخصیت را بر عهده بگیرند و به صورت آنلاین آن را انجام دهند.

Granblue Fantasy ReLink

بازی Jujutsu Kaisen Cursed Clash

از بازی‌های سبک مبارزه‌ای که توسط استودیو  Bykingساخته شده، Jujutsu Kaisen Cursed Clash است. اولین بازی این کنسول یک مبارزه سه‌بعدی بود که دو شخصیت در مقابل دو شخصیت دیگر قرار می‌گرفتند. در نسخه جدید، شما باید تعدادی از افراد را انتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان مختلف بپردازید. اگر طرفدار بازی‌های اکشن و مبارزه‌ای هستید، قطعاً Jujutsu Kaisen Cursed Clash گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

Jujutsu Kaisen Cursed Clash

بازی Persona 3 Reload

از دیگر بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی که در پلتفرم پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری  منتشر شده، بازی Persona 3 Reload است. این بازی که انتشار سری اول آن به پلی استیشن ۲ باز می‌گردد، قرار است در قالب نسخه بازسازی شده دوباره عرضه شود.

این بازی کاملاً جدید بر پایه داستان پرسونا ۳ ساخته شده است. با این حال تلاش زیادی شده تا این بازی که به عنوان مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۴ به شمار می‌آید، از نظر بصری و محتوای آن به نسخه اصلی وفادار باشد.

Persona 3 Reload

بازی Helldivers 2

از سری بازی‌های جدید ۲۰۲۴ سبک سوم شخص که نسخه آنلاین آن عرضه شده، بازی Helldivers 2 است. در این بازی ژانر وحشت، می‌توانید با دوستان خود به کشتن هیولاهای مختلف مشغول شوید. انتخاب سلاح‌ها و مهارت‌های مختلف لازمه پیشرفت است. پس از اینکه در بازی مهارت پیدا کنید، Helldivers 2 به یکی از لذت بخش‌ترین بازی‌های اکنون چند نفره مبدل می‌شود.

نسخه دوم این بازی با بودجه بسیار بالاتر نسبت به ورژن اول آن ساخته شده و به جای دوربین ایزومتریک با یک دوربین سوم شخص دشمنان بزرگتر طرف روبرو هستید. گیم‌پلی این بازی نیز از همه لحاظ گسترش پیدا کرده و آن را می‌توان در فهرست مهمترین بازی‌های ۲۰۲۴ جای داد.

Helldivers 2

بازی Banishers: Ghosts of New Eden

 از جمله بازی‌های سبک نقش‌آفرینی اکشن که توسط استودیو Don’t Nod ساخته شده، بازی Banishers: Ghosts of New Eden است. سازندگان این اثر در سری جدید آن به سراغ سبک متفاوتی رفته‌اند. این بازی یک نقش‌آفرینی اکشن سوم شخص است که در آن کنترل دو شکارچی روح را در دست دارید.

هریک از این شخصیت‌ها، قدرت مخصوص به خود را دارند که می‌توانید از این قدرت‌ها برای مبارزات استفاده کنید. انتخاب دیالوگ‌های مختلف نیز می‌تواند بر روی فضای داستان تاثیرگذار باشد. از آنجا که این بازی، جلوه‌های بصری بسیار منحصر به فردی دارد، می‌توانید آن را در لیست بازی‌های مورد انتظار ۲۰۲۴ قرار دهید.

Banishers: Ghosts of New Eden

بازی Tomb Raider I-III Remastered

تام رایدر که در یک بسته بازی ساده شده روی کنسول‌های مختلف عرضه شده است، جزو مورد انتظارترین بازی‌ های ۲۰۲۴ به شمار می‌آید. حال و هوا و طراحی بصری نسخه اصلی این بازی هنوز حفظ شده است. در بسته Tomb Raider I-III Remastered بازی‌ها با وضوح و کیفیت بالاتر ارائه می‌شود و کنترل بازی بسیار راحت‌تر است. این گیم‌پلی فوق‌العاده در حال حاضر بر روی ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر شده است.

Tomb Raider I-III Remastered

بازی Skull & Bones

یکی از آثار منحصر به فرد بازی‌های سوم شخص آنلاین، Skull & Bones است که به تهیه‌کنندگی Ubisoft وارد بازار بازی‌های ویدیویی شده است. پس از سال‌ها شرکت یوبی سافت قرار است این بازی را در قالب یک اثر توسعه یافته به صورت چند نفره آنلاین منتشر کند.

Skull & Bones روایتگر دنیای دزدان دریایی است که از طریق مبارزات دریایی می‌خواهند کنترل کشتی‌های مختلفی را در دست بگیرند. با اینکه مکانیک مبارزات دریایی به صورت اساسینز کرید ۴ است، نمی‌دانیم که آیا قرار است مکانیک این بازی برای یک بازی آنلاین کافی باشد یا خیر.

Skull & Bones

بازی Brothers: A Tale of Two Sons

سازندگان بازی Brothers: A Tale of Two Sons سال‌ها پیش دو اثر ماجراجویانه به نام It Takes Two و A Way Out را به بازار عرضه کردند. در سری جدید این بازی به عنوان مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۴، شما به جای اینکه دو شخصیت اصلی را کنترل کنید، با هر آنالوگ می‌توانید دسته یک برادر را در کنترل داشته و معماهای مختلف را برای پیشروی در طول بازی حل کنید.

بازسازی بازی Brothers: A Tale of Two Sons کیفیت آن را بسیار ارتقاء داده و بازی همچنان داستان بسیار خوب و جذابی دارد. در نتیجه اگر نسخه اصلی را بازی نکردید، باید نسخه بازسازی آن را تجربه کنید.

Brothers: A Tale of Two Sons

بازی Life by You 

بازی Life by You  از جمله بازی‌های جدید ۲۰۲۴ است که در ۵ مارس در سبک استراتژیک و شبیه سازی منتشر شد. در سری جدید این گیم‌پلی مهیج شما قرار است با چند رقیب روبرو شوید که یکی از آنها Life by You است.

شما می‌توانید به صورت همزمان به یک شهر بزرگ مانند کاری که در بازی سیمز ۳ اتفاق افتاد، دسترسی داشته باشید. در کل پایه و اساس بازی هنوز بر پایه سیمز 3 است و تنها طراحی و جلوه‌های بصری آن ارتقاء پیدا کرده است.

Life by You 

بازی Unicorn Overlord 

از دیگر بازی‌های نقش‌آفرینی تاکتیکی که به عنوان مورد انتظارترین بازی‌ های سال ۲۰۲۴ محبوبیت زیادی دارد، بازی Unicorn Overlord ساخته استودیو Vanillaware است. داستان بازی از این قرار است که شما باید در یک سری مبارزات نوبتی و تاکتیکی کنترل مجموعه بزرگی از واحدها را در اختیار بگیرید.

در این بازی حتی یک بخش آنلاین چند نفره نیز دارد که برای مدت طولانی شما را سرگرم نگه می‌دارد. افرادی که آثار این استودیو را تجربه کرده‌اند، احتمالاً می‌دانند که چرا این بازی را می‌توان جزو مورد انتظارترین بازی‌ های سال ۲۰۲۴ قلمداد کرد.

Unicorn Overlord 

بازی Alone in the Dark

از آثاری که به تازگی منتشر شده و جز بازی‌های جدید ۲۰۲۴ در سبک ماجراجویی اکشن بشمار می‌آید، Alone in the Dark است. از عرضه آخرین شماره این بازی سال‌ها می‌گذرد و در سری جدید این مجموعه شما در نقشه یک کاراگاه و یک شخصیت دیگر قرار دارید که باید با هیولاهای مختلف مبارزه کنید.

در این بازی امکان گشت و گذار و مبارزه با شخصیت‌های مختلف وجود دارد و با قرار گرفتن گیمرها در یک فضای ترسناک، تجربه لذت بخش و متفاوت را برای آنها رقم خواهد خورد.

Alone in the Dark

بازی Braid Anniversary Edition

از مورد انتظارترین بازی‌ های سال ۲۰۲۴ که در آوریل منتشر شد بازی Braid Anniversary Edition است. تهیه کننده این بازی توانسته با گنجاندن معماهای مختلف در هر مرحله بازیکنان را به چالش بکشد. طراحی عالی و بی‌نظیر این بازی در میان طرفداران گیم‌پلی‌های ماجراجویانه و سبک لایو آرکید بسیار سر و صدا به پا کرده است. علاوه‌بر این نسخه بازسازی شده این بازی از نظر انیمیشن و گرافیک بهبود یافته و بخش‌های تازه مانند نظرات بازی‌ساز بر روی هر مرحله قرار دارد.

Braid Anniversary Edition

بازی Destiny 2: The Final Shape

بسته الحاقی  (The Final Shape) دستینی ۲ که به تازگی منتشر شده، توانسته بسیاری از طرفداران بازی‌های سبک اکشن اول شخص را به خود جلب کند. در این بازی الحاقی گیمرها با شخصیت بد اصلی یعنی The Witness روبرو هستند تا جلوی ساخت The Final Shape و نابودی از طرف او را بگیرند.

مثل همیشه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در این مجموعه مراحل و لوکیشن‌های تازه و زره‌های جدید در این بازی اضافه شوند. این بسته همچنین یک نقشه کاملاً جدید برای گشت و گذار را اضافه می‌کند می‌توانید به تنهایی از مراحل کوچک و بزرگ عبور کنید.

Destiny 2: The Final Shape

کلام آخر

در لیست مورد انتظارترین بازی‌ های سال ۲۰۲۴ بازی‌های Suicide Squad: Kill the Justice League، Unicorn Overlord ، Alone in the Dark و… چشم می‌آید که مطمئناً می‌توانند نظر بسیاری از علاقه‌مندان بازی‌های ویدئویی را به خود جلب ‌کنند. این آثار در سبک ماجراجویی، اکشن و مبارزه‌ای اول شخص و سوم شخص طراحی شده‌اند و با طراحی ویژه و داستان متفاوت نسبت به بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۲۳ می‌توانند تجربه منحصر به فردی برای بازیکنان رقم بزنند.

انتظار می‌رود در نیمه دوم ۲۰۲۴ شرکت سونی نیز از برخی از آثار خود رونمایی کند. برخی از آثار نیز که در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر شده‌اند، هم اکنون بر روی ویندوز و پلی استیشن ۴ و ۵ و سری ایکس باکس سری وان نیز در دسترس قرار دارندو می‌توانید ساعت‌ها در فضای مهیج این بازی‌ها، سرگرم باشید.

سوالات متداول

  • بازی‌های سال جدید ۲۰۲۴ کدامند؟

بازی‌های Suicide Squad: Kill the Justice League، Unicorn Overlord، Alone in the Dark و… در لیست مورد انتظارترین بازی‌های سال 2024 قرار دارند.

  • بازی‌های مورد انتظار سال 2024 در چه سبکی منتشر شده‌اند؟

این بازی‌ها در سبک ماجراجویی، مبارزه‌ای، اکشن و ژانر وحشت تولید شده‌اند.

  • آیا می‌توانیم به نسخه pc بازی‌های جدید ۲۰۲۴ دسترسی داشته باشیم؟

بله. برخی از این بازی‌ها بر روی کامپیوتر در دسترس هستند و شما به راحتی می‌توانید آنها را دانلود کنید.

مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۴

Mobina Bahadori

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *