بهترین بازی های کم حجم اندروید
بهترین بازی های کم حجم اندروید

آیا فضای ذخیره‌سازی دستگاه شما محدود است و به دنبال بازی های کم حجم اندروید هستید؟ حافظه گوشی‌های موبایل عموما سریع پر می‌شود و جایی برای دانلود بازی نمی‌ماند. از طرفی هم ممکن است با انبوه به‌روزرسانی‌ها، نسخه اندروید دستگاه قدیمی شود،  اما نگران نباشید! اگرچه در سال‌های اخیر بازی‌های با گرافیک باکیفیت، نیازمند فضای ذخیره‌سازی زیادی هستند، اما در فروشگاه بازی گوگل‌پلی هنوز تعداد زیادی بازی‌ وجود دارد که حجم آن‌ها زیر 25 مگابایت است.

اغلب بازی‌های معرفی شده، در ابتدایی‌ترین دستگاه‌های اندرویدی، با کم‌ترین فضا قابل‌ نصب و اجرا هستند. عناوینی مثل Slither.io، Multicraft، Dr.driving، 2048 و Moder snipper از جمله بازی‌هایی هستند که علاوه‌بر حجم کم، گیم‌پلی فوق‌العاده جذابی دارند و مطمئنا شما را ساعت‌ها سرگرم خواهند کرد. بازی‌هایی متنوع از انواع سبک‌ها، از اکشن تا پازل و معمایی که شاید گرافیک قدرتمندی نداشته باشند؛ اما حتما تجربه جالبی از بازی را برای شما فراهم می‌کنند.

 

Slither.io بازی

ژانر: اکشن، مولتی ‌پلیر، شکار مار

استودیو: Lowtech Enterprises

حجم: 20 مگابایت

پلتفرم: اندروید، Ios، وب

از سال‌های دور تا الان، انواع مختلف ژانر بازی موبایل معرفی شده است، اما شکار مار همچنان از گذشته تا الان از محبوب‌ترین بازی‌های کلاسیک است. Slither.io یکی از محصولات خلاقانه استودیو Lowtech است که در سال 2016 لانچ شد و در همان سال نیز بیشترین سرچ را در آمریکا داشت.

در Slither.io شما تبدیل به یک مار کوچک و سریع می‌شوید و مدام در حال حرکت برای شکار حریفان و یا گوی‌های شادی‌آور هستید، همه این‌ها باعث می‌شود تا در طی بازی طول مار افزایش پیدا کند و قدرت بیشتری داشته باشد. البته تله‌هایی هم در نظر گرفته شده است که اگر آن‌ها را لمس کنید بازی تمام خواهد شد! یکی از تفاوت های Slither.io با نسخه‌های قدیمی این است که شما می‌توانید بدون بریده شدن دم از خودتان عبور کنید و همین باعث افزایش تنوع حرکات شما می‌شود. Slither.io اگر به دنبال یکی از محبوب‌ترین بازی های کم حجم اندروید هستید، Slither.io را دانلود کنید و ساعت‌ها سرگرم شوید.

دانلود بازی Slither.io

 

Slither.io بازی

بازی tasty planet forever

ژانر: اکشن، کژوال

استودیو: Dingo Games

حجم: 26 مگابایت

پلتفرم: اندروید، Ios، مایکروسافت ویندوز، macOS

این شما و این هم خوشمزه‌ترین سیاره‌ای که تاکنون وجود داشته است! اگر همیشه دوست‌ داشتید تبدیل به یک گربه شوید، tasty planet forever  این فرصت را مهیا کرده است! شما در نقش یک گربه کوچک سیری‌ناپذیر در پاریس هستید که به هیچ‌چیز حتی ماشین‌ها، ساختمان‌ها و درختان هم رحم نمی‌کند و همه ‌چیز را در شکم خود جای می‌دهد و روزبه‌روز بزرگ‌تر می‌شود. اگر سطوح مختلف بازی را در زمان تعیین شده تمام کنید و بتوانید ستاره‌های لازم را کسب کنید می‌توانید در نقش 7 موجود دیگر در دنیاهای متفاوت بازی کنید. شما می‌توانید:

شهر را مثل یک زنبور چشم‌درشت ببلعید.

ساوانا را در نقش یک موش قهرمان نجات دهید.

کارائیب را به‌عنوان یک اختاپوس عصبانی میل کنید.

مانند یک کوسه، اقیانوس آرام را باز پس بگیرید.

گونه‌های مهاجم را در نقش یک سگ دینگو، ریشه‌کن کنید.

به‌عنوان یک توپ خاکستری، روی مریخ حرکت کنید؛

و انسان‎‌ها را به‌عنوان یک پنگوئن بی ‌اعصاب متوقف کنید.

همه موجودات کوچک‌تر از خود را ببلعید تا بزرگ شوید و هیچ رقیبی نداشته باشید. tasty planet forever بدون شک یکی از بهترین بازی های کم حجم اندروید است.

دانلود بازی tasty planet forever

 

بازی tasty planet forever

 

بازی Sea Battle

ژانر: اکشن، استراتژیک

استودیو: Byril

حجم: 24 مگابایت

پلتفرم: اندروید، Ios

 

Sea Battle یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های رومیزی است. با توسعه بازی‌های ویدئویی، عناوین مختلفی از این بازی کلاسیک نیز تولید و منتشر شد. حالا وقتش رسیده که بفهمیم چه کسی در نبرد دریایی بهترین است؟ شما اسلحه‌خانه بزرگی دارید که شامل: کشتی‌های جنگی، ناوشکن، بمب‌افکن، مین، رادار و سلاح‌های دیگر است. کشتی‌های خود را با استراتژی هوشمندانه، روی صفحه بازی قرار دهید و نگذارید حریف، محل کشتی‌های شما را حدس بزند. گرافیک این بازی شاید به نظر جذاب نیاید، اما کافی است کمی به Sea Battle فرصت بدهید تا ساعت‌ها شما و دوستانتان را سرگرم کند.

دانلود بازی Sea Battle

 

بازی Sea Battle

بازی west gunfighter

ژانر: اکشن، وسترن

استودیو: Candy Mobile

حجم: 26 مگابایت

پلتفرم: اندروید

بکشید یا کشته می‌شوید! آماده ماجراجویی در دنیای غرب هستید؟ در west gunfighter غرب وحشی به همان اندازه واقعی است. در این بازی شما در نقش یک cowboy/cowgirl بازی می‌کنید، ماموریت‌ها را به اتمام می‌رسانید، مهارت خود را با دوئل‌های جذاب به چالش می‌کشید و غنیمت کسب می‌کنید. یا حتی می‌توانید سوار بر اسب، از زیبایی‌های محیط لذت ببرید، همه چیز به خودتان بستگی دارد. همچنین ظاهر و شخصیت‌های کابوی، قابل شخصی‌سازی با ده‌ها نوع لباس است. در میان بازی‌های حجیم، west gunfighter یکی از بهترین بازی های کم حجم اندروید است. فضای موردنیاز این بازی تنها 26 مگابایت است.

دانلود بازی west gunfighter

 

بازی west gunfighter

 

بازی Modern Sniper

ژانر: اکشن، شوتر

استودیو: Candy Mobile

حجم: 10 مگابایت

پلتفرم: اندروید

 

هدف بگیرید و شلیک کنید! اگر به دنبال یکی از بهترین و کم‌ حجم‌ترین بازی‌های سبک اکشن و شوتر اندروید هستید، Modern Sniper شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در این بازی شما یک تیرانداز حرفه‌ای هستید که آماده شرکت در ماموریت‌های مخفی ازبین‌بردن اهداف تعیین شده هستید. با استفاده از بیش از 7 سلاح مختلف، مهارت‌های خود را ارتقا دهید و دشمنان را در سطح خیابان از بین ببرید. در Modern Sniper بیش ‌از 50 ماموریت مخفیانه و 6 نقشه مختلف و جذاب برای بازی وجود دارد.

دانلود بازی Modern Sniper

 

بازی Modern Sniper

 

بازی Robot Wants Kitty

ژانر: اکشن، کژوال

استودیو: Raptisoft

حجم: 14 مگابایت

پلتفرم: اندروید

Robot Wants Kitty یک بازی سرگرم‌کننده و کم‌حجم است. در این بازی شما به‌عنوان یک ربات کوچک و تنها به دنبال گرفتن بچه‌گربه هستید تا تنهایی خود را پر کنید. هدف شما این است که به ربات کمک کنید تا از لیزرها دور شود، با دشمنان مبارزه کند و توانایی‌هایش را افزایش دهد تا بتواند بچه‌گربه را بگیرد. این بازی یک گزینه عالی برای گذراندن اوقات فراغت است.

بازی Robot Wants Kitty

 

 

بازی Devil Ninja 2

ژانر: ماجراجویی

استودیو: Droid Studio

حجم: 11 مگابایت

پلتفرم: اندروید

Devil Ninja 2  یکی دیگر از عناوین از لیست بهترین بازی های کم حجم اندروید در گرافیک دوبعدی است. شما در این بازی باید در 15 ماموریت مختلف، با انواع گرگینه‌ها و دیگر موجودات وحشتناک روبه‌رو شوید و از سد آن‌ها عبور کنید. Devil Ninja 2 دارای سه سطح مختلف است، بدوید، بپرید، شمشیر خود را بچرخانید و قدرت‌های خارق‌العاده خود استفاده کنید. سعی کنید خوب تمرین کنید تا بتوانید در مبارزه با غول مرحله آخر، موفق شوید. با بازی بیشتر و اتمام مراحل، می‌توانید قفل سلاح‌ها و امکانات جدید را باز کنید. هرچه سلاح‌های پیشرفته‌تری داشته باشید، کسب امتیاز و شکست دشمنان کار ساده‌تری خواهد بود. Devil Ninja 2  یک بازی ماجراجویی و آرکید است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

بازی Devil Ninja 2

 

 

بازی Multicraft – Build & Mine!

ژانر: ماجراجویی

استودیو: MultiCraft Studio OÜ

حجم: 25 مگابایت

پلتفرم: اندروید

منابع را جمع‌آوری کنید، سلاح‌های مختلف بسازید و زنده بمانید! اگر از علاقه‌مندان بازی محبوب ماینکرفت هستید؛ اما دستگاه شما فضای کافی برای نصب این بازی را ندارد،Multicraft  یک نسخه کم‌حجم از بازی ماینکرفت است. هرچند طبیعی است که گرافیک و امکانات بازی هرگز در حد نسخه اصلی نخواهد بود، اما مولتی‌کرفت هم می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم ساخت‌وساز و دفاع در برابر ماب‌ها کند. مدل بازی خود را انتخاب کنید، آیا می‌خواهید در نسخه خلاق بازی کنید یا می‌خواهید باحالت بقا، کمی هیجان به بازی اضافه کنید. در حالت بقا باید منابع را از صفر جمع‌آوری کرده، سلاح‌ بسازید و شب‌ها در برابر ماب‌ها از خود دفاع کنید. در حالت خلاقانه، همه‌ چیز از ابتدا به‌صورت رایگان در اختیار شما است و هیچ موجودی مزاحم ساخت‌وساز و زندگی شما نخواهد شد. اگر به بازی‌های ماجراجویانه علاقه دارید و به دنبال یکی از بهترین بازی های کم حجم اندروید هستید، مولتی‌کرفت می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

بازی Multicraft – Build & Mine!

 

بازی  the girl in the window

ژانر: ماجراجویی، پازل

استودیو: Dark Dome

حجم: 24 مگابایت

پلتفرم: اندروید

اتفاق‌های عجیبی در شهر در حال رخ‌دادن است! اهالی دهکده می‌گویند دختری از پشت پنجره یکی از خانه‌ها، بیرون را تماشا می‌کند. اما نکته عجیب اینجاست که این خانه 20 سال است که متروکه است! The girl in the window، سری اول از مجموعهDark Town   است. در این بازی هیجان‌انگیز و معمایی شما در نقش مردی کنجکاو به نام دن، بازی می‌کنید. شما وارد خانه متروکه شده‌اید تا ببینید دختر پشت پنجره واقعیت دارد یا خیر، اما در قفل شده است! معماها را حل کنید، کشوها را باز و کدها را پیدا کنید تا شاید بتوانید از این خانه مرموز نجات پیدا کنید. همه قسمت‌های مجموعه بازی‌های  Dark Town از نظر داستانی به یکدیگر متصل هستند و شما همواره خود را بخشی از این ماجراجویی معمایی ترسناک حس خواهید کرد. The girl in the window به‌جرئت یکی از بهترین بازی های کم حجم اندروید در سبک ماجراجویی و حل پازل است.

بازی  the girl in the window

 

 

 

بازی Dr. Driving

ژانر: مسابقه، شبیه‌ساز

استودیو: SUD Inc.

حجم: 10 مگابایت

پلتفرم: اندروید

Dr. Driving، یکی از پرطرفدارترین بازی های کم حجم اندروید در سبک ماشین‌سواری و رانندگی در شهر است. این بازی توسط استودیو SUD Inc. ارائه شده است و تا الان بیش از 500 میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده است. گرافیک بازی نسبت به بازی‌هایی با حجم بالاتر، کمی ضعیف‌تر است، اما اگر دنبال بازی کم‌حجم در این سبک هستید، Dr. Driving یک شبیه‌ساز ماشین‌سواری عالی با ماموریت‌های مختلف مثل پارک ماشین است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Dr. Driving

 

بازی Dr. Driving

 

بازی Blocky Highway: Traffic Racing

ژانر: مسابقه

استودیو: DogByte Games

حجم: 20 مگابایت

پلتفرم: اندروید

در Blocky Highway مسابقه دهید، از قطارها رد شوید و اتومبیل‌های جدید بگیرید. با سرعت کامل رانندگی کنید تا بالاترین امتیاز را کسب کنید. از بین بیش از 55 وسیله نقلیه مختلف مثل: تاکسی، تانک، ماشین ارتش، شاتل فضایی، موتورسیکلت، قایق و … یکی را انتخاب کنید و در یکی از 4 جهان متفاوت، مسابقه دهید. این بازی محصولی از استودیوی بازی‌سازی  DogByte Games است و برای تمامی افراد بالای 3 سال مناسب است. شما مطمئنا از Blocky Highway لذت خواهید برد.

بازی Blocky Highway: Traffic Racing

 

بازی Dr. Parking 4

ژانر: مسابقه، شبیه‌ساز

استودیو: SUD Inc.

حجم: 14 مگابایت

پلتفرم: اندروید

Dr. Parking 4 یکی دیگر از بازی‌های محبوب استودیوی بازی‌سازی SUD Inc است که در گوگل‌پلی بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است. دکتر پارکینگ قطعا یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی پارکینگ موبایل در تمام دوران است. این بازی از سطوح مختلفی تشکیل شده است و هر بار شما با چالش‌های جدیدی روبه‌رو خواهید بود. Dr. Parking 4 امکان بازی به‌صورت چندنفره را نیز دارد. این بازی را دانلود کرده و ساعت‌ها با دوستانتان لذت ببرید.

دانلود بازی Dr. Parking 4

 

بازی Dr. Parking 4

 

بازی 2048

ژانر: پازل

استودیو: Solebon LLC (اندروید)

حجم: 23 مگابایت

پلتفرم: اندروید، Ios، وب

اگر از طرفداران بازی‌های پازل اندروید باشید، حتما اسم  2048 به گوش شما خورده است. 2048 یک بازی پازل آسان و سرگرم‌کننده است. مطمئن باشید حتی اگر عاشق اعداد نباشید، این بازی را دوست خواهید داشت. بازی روی یک صفحه مربعی­شکل 4*4 که متشکل از 16 کاشی است، شروع می‌شود. بازیکن باید به طور جمعی کاشی‌ها را در جهت عمودی یا افقی حرکت دهد، توجه کنید هر مربع به‌صورت جداگانه کنترل نمی‌شود.

در هر حرکت باید طوری پیش بروید که اعداد شبیه به هم در کنار یکدیگر قرار بگیرند و باهم ادغام شوند و تبدیل به یک مربع (مجموع دو مربع) شوند. پس از هر بار جابه‌جایی بازی یک مربع به­صورت خودکار به زمین اضافه می‌کند و هرگاه جایی برای حرکت کاشی‌ها وجود نداشته باشد، بازی تمام می‌شود. البته با ترکیب مهارت و کمی هم شانس، می‌توانید تا جایی بازی کنید که ترکیب کاشی‌ها تا عدد 2048 پیش بروند.

این بازی در سال 2014 توسط Gabriele Cirulli خلق و منتشر شد و در مدت‌زمان کم با محبوبیت زیادی مواجه شد. اگر شما هم به دنبال بازی های کم حجم اندروید در سبک پازل هستید، 2048 قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها است.

دانلود بازی 2048

 

 

بازی Tic Tac Toe – XO

ژانر: بورد گیم، پازل

استودیو: Wintrino

حجم: 11 مگابایت

پلتفرم: اندروید

حتما برای یک­بار هم که شده بازی تیک­تاک یا XO را بازی کرده‌اید. استودیو Wintrino این بازی را در حجم کم و برای سیستم‌عامل اندروید ارائه داده‌اند تا دیگر نیازی به هدردادن کاغذ نباشد. شما می‌تواند با حریف فرضی و یا دوستان و خانواده خود این بازی را انجام دهید. البته این برنامه شامل مجموعه‌ای از بازی‌ها شامل XO، Bubble Pop، Minesweeper و Chekers است که هرکدام بسیار سرگرم‌کننده هستند.

در بازی Tic Tac Toe یک بازیکن مهره X و دیگری O است. هریک از بازیکنان باید تلاش کند اولین نفری باشد که نیک خط افقی، عمودی و یا مورب را به نماد خود اختصاص می‌دهد. بازی در 4 سطح آسان، متوسط، سخت و استادانه دسته‌بندی می‌شود و شما می‌توانید باتوجه‌به مهارت خود سطح بازی را تعیین کنید.

File name: tic tac toe game play

دانلود بازی tic tac toe

 

بازی Tic Tac Toe – XO

بازی  Mekorama

ژانر: پازل

استودیو: Martin Magni

حجم: 10 مگابایت

پلتفرم: اندروید، Ios، نینتندو سوئیچ، پلی­استیشن 4، ایکس­باکس 1

ربات کوچولو را نجات دهید!  Mekorama یک بازی پازلی است که برای اولین­بار در سال 2016 برای سیستم‌عامل‌های اندروید و Ios ساخته شد. شما باید حرکت یک ربات کوچک را از طریق ضربه­زدن و یا کلیک‌کردن روی صفحه، کنترل کنید و او را به انتهای یک سطح برسانید. شما همچنین می‌توانید ماکت‌های مکانیکی و یا همان سطوح بازی را به‌صورت شخصی‌سازی شده نیز بنا کنید و با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارید. البته شما نیز می‌توانید با اسکن­کردن  QRکدی که در کارت‌ها وجود دارد، به سطوح ساخته شده توسط کاربران دیگر نیز دسترسی داشته باشید.

بازی  Mekorama

 

 

بازی ZigZag

ژانر: پازل، آرکید

استودیو: Ketchapp

حجم: 50 مگابایت

پلتفرم: اندروید

تعادل خود را نگه دارید و تا می‌توانید روی دیوار بمانید! گیم­‌پلی این بازی بسیار ساده است و فقط نیاز مهارت و تمرین دارد و می‌تواند یک راه‌حل عالی برای افزایش تمرکز باشد. کافی است روی صفحه ضربه بنید تا جهت توپ تغییر کند. اما مواظب باشید از لبه دیوار نیفتید! این بازی از جمله بازی ‌های کم حجم اندروید است که اگرچه حجم کمی دارد؛ اما سرگرم‌کننده است.

بازی ZigZag

بازی Rail Maze : Train puzzler

ژانر: پازل، کژوال

استودیو: Spooky House Studios UG

حجم: 26 مگابایت

پلتفرم: اندروید

Rail Maze : Train puzzler یک بازی پازلی ساده نیست. این ‌بار قرار است پازل ساخت راه‌آهن را حل کنید. بیش از 100 معمای چالشی در این بازی وجود دارد که شما باید با استفاده از فکر، موانع را به­درستی بمباران کنید، از دزدان روی ریل فرار کنید و راه را برای عبور قطار باز کنید. شما می‌توانید این بازی را در حالت پازل، اکشن و یا اکشن – پازل انجام داده و لذت ببرید. اگر به دنبال سبکی متفاوت از بازی های کم حجم اندروید هستید، ریل ماز را دانلود کنید.

بازی Rail Maze : Train puzzler

 

 

Kids Puzzles: Animated Jigsaw بازی

ژانر: پازل، کژوال

استودیو: Fluttec Apps

حجم: 24 مگابایت

پلتفرم: اندروید

رده سنی: تا 5 سال

حل پازل و معمای تصویری یکی از بهترین راه‌های ایجاد مهارت‌های منطقی و تشخیص اشکال و الگو است. کیدز پازل دارای مجموعه‌ای از انواع تصاویر پازلی، مخصوص کودکان طراحی شده است. هر بازی کودک شما را به چالش می‌کشد تا جای درست اشکال را پیدا کند و تشخیص دهد که چگونه اشکال در یک تصویر بزرگ‌تر کنار هم جمع می‌شوند. همه این‌ها با گرافیک جذاب و رابط کاربری آسان برای کودکان طراحی شده است. Kids Puzzles: Animated Jigsaw هیچ تبلیغات و خریدهای درون‌برنامه‌ای ندارد تا کودک شما با خیالی آسوده سرگرم شود.

Kids Puzzles: Animated Jigsaw بازی

 

بازی ScratchJr

ژانر: آموزشی

استودیو: Scratch Foundation

حجم: 26 مگابایت

پلتفرم: اندروید

رده سنی: 6 تا 8 سال

برنامه‌نویسی به­عنوان نوع جدیدی از سواد شناخته می‌شود و بهتر است که کودکان نیز از سنین پایین با این مهارت آشنا شوند.  ScratchJr یک زبان برنامه‌نویسی مقدماتی است که به کودکان اجازه می‌دهد داستان و شخصیت‌های خود را بسازند. بچه‌ها باید بلوک‌های برنامه‌نویسی را به هم بچسبانند تا شخصیت‌ها حرکت کنند، بپرند و یا برقصند. شخصیت‌ها قابلیت تغییر رنگ و صدا نیز دارند. کودکان می‌توانند صدای خود را نیز به بازی اضافه کنند. درواقع همان‌طور که کودکان با ScratchJr کدنویسی می‌کنند، خلاقیت، حل مسئله و طراحی پروژه را آموزش می‌بینند. طبق شعار توسعه‌دهندگان این بازی، کودکان با ScratchJr نه‌تنها کدنویسی را یاد می‌گیرند، بلکه برای یادگیری کدنویسی می‌کنند. این بازی بدون شک از بهترین بازی های کم حجم اندروید در ژانر آموزشی کودکان است.

 

بازی ScratchJr

 

 

Infinity Loop: Relaxing Puzzle بازی

ژانر: پازل

استودیو: Infinity Games, Lda

حجم: 23 مگابایت

پلتفرم: اندروید

رده سنی: بالای 9 سال

 

Infinity Loop یک بازی چالشی و سرگرم‌کننده است که بسیاری از مهارت‌های کودکان را به چالش می‌کشد. اینفینیتی لوپ را می‌توان یک بازی معمایی و درعین‌حال معمایی در نظر گرفت. در این ‌بازی باید ارتباط اشکال را برقرار کنید و همین موضوع نیاز به تمرکز است. Infinity Loop یک بازی بی‌پایان است که علاوه بر تقویت مهارت تمرکز، باعث آرامش و ریلکس‌شدن می‌شود. از کودکان 9ساله تا 99ساله می‌توانند از انجام این بازی لذت ببرند. لوپ بی‌نهایت محصولی از استودیوی بازی‌سازی Infinity Games, Lda است که در گوگل‌پلی بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و از بهترین بازی های کم حجم اندروید است.

Infinity Loop: Relaxing Puzzle بازی

 

کلام آخر

مهم نیست از کدام گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، لیست بالا شامل کامل‌ترین عناوین بازی های کم حجم اندروید است که می‌توانید برای دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. تمامی بازی‌های معرفی شده، فضایی کمتر از 25 مگابایت اشغال می‌کنند که در این دوران برای یک بازی فوق‌العاده است. البته طبیعی است که نباید توقع گرافیک خیلی جذاب و امکانات ویژه را داشته باشید، اما از آنجا که فضای دستگاه محدود است، مطمئنا حداقل چند عنوان از لیست می‌تواند نظرتان را به خود جلب کند.

 

سوالات متداول

  1. کم‌حجم­ترین بازی اکشن برای اندروید چیست؟

Modern Snipper با حجم حدودا 10 مگابایت، یکی از کم‌حجم‌ترین بازی‌های اکشن است.

  1. برای دانلود بازی‌های کم­حجم چقدر فضای ذخیره‌سازی لازم است؟

حجم هر یک از بازی‌ها در ابتدای معرفی آن نوشته شده است، اما اغلب این بازی‌ها فضایی کمتر از 25 مگابایت اشغال می‌کنند.

  1. بهترین بازی های کم حجم اندروید کدام‌اند؟

عناوین جذاب زیادی در این لیست وجود دارد؛ اما دراین­بین، Dr.driving، 2048 و Mekorama می‌توانند نامزد دریافت جایزه بهترین بازی کم­حجم باشند.

بهترین بازی های کم حجم اندروید

علیرضا تقی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *