شخصیت منفی اصلی و مرموز بازی Spider-Man
شخصیت منفی اصلی و مرموز بازی Spider-Man

شخصیت منفی اصلی و مرموز بازی Spider-Man به احتمال خیلی زیاد دکتر اختاپوس یا سندمن در گروه سینستر سیکس است که به عنوان سردسته این گروه نیز شناخته می‌شود. این شخصیت خبیث و شرور، یکی از مهمترین شخصیت‌های بازی اسپایدر من به‌شمار می‌آید که سردستگی گروه خلافکاران را بر عهده دارد و به همین دلیل هم اسپایدر من باید با او مقابله کند.

این شخصیت منفی دقیقا نقش مقابل اسپایدرمن است. به همین خاطر در بازی Spider-Man، بازیکنان باید با این شخصیت مقابله کنند و به مبارزه بپردازند. همچنین این دانشمند دیوانه که ملقب به دکتر اختاپوس است، احتمالا شخصیت اصلی منفی بازی را ایفا کند؛ چراکه دقیقا دشمن اصلی پیتر پارکر یا همان اسپایدرمن محسوب می‌شود. البته باید بدانید که این شخصیت شرور علاوه بر داشتن ویژگی منفی، باتجربه‌ترین فرد گروه شروران نیز شناخته شده است.

دکتر اختاپوس، شخصیت منفی Spider-Man

شخصیت منفی اصلی و مرموز بازی Spider-Man کیست؟ وجود دکتر اختاپوس به عنوان یکی از مهمترین دشمنان Spider-Man موجب شده که این بازی جذابیت خیلی بیشتر و خاص‌تری داشته باشد. به‌طوری که این دو شخصیت(شرور و قهرمان)، دقیقا نقش مقابل یکدیگر را دارند و به همین خاطر هم هیجان بازی فوق‌العاده افزایش پیدا می‌کند. دکتر اختاپوس در واقع هفتمین شخصیت منفی بازی اسپایدرمن به شمار می‌آید که بعد از شخصیت‌هایی مانند مستر نگاتیو، راینو، الکترو، والچر، اسکورپین و شاکر قرار می‌گیرد.

علاوه‌بر دکتر اختاپوس، باتوجه به تریلر این بازی می‌توان گفت که الکترو نیز یکی دیگر از شخصیت های مرموز اسپایدرمن شناخته می‌شود و در بین کاربران اهمیت بسیار بالایی دارد. در این بازی، گیم پلی آن شباهت خیلی زیادی به بازی‌های ساخته شده با محور اسپایدر من دارد و در این سری، الکترو به زندان Raft حمله کرده و به دنبال آزاد کردن زندانیان بخش خلافکاران نیویورک است. او می‌خواهد با آزاد کردن این خلافکاران، گروه خود را گسترش داده و قدرتمندتر از قبل کند. در حال حاضر، خبر انتخاب دکتر اختاپوس به عنوان شرور بازی اسپایدر من، به تایید رسمی نرسیده است.

داستان شخصیت منفی اصلی و مرموز بازی Spider-Man

بعد از این که الکترو به زندان ذکر شده حمله کرد و قصد داشت زندانیان و خلافکاران نیویورک را آزاد کند، مثل همیشه اسپایدرمن با آن‌ها مقابله کرد و جلوی این کار را گرفت تا دنیا را نجات دهد. با این‌ حال، داستان بازی به اینجا ختم نمی‌شود و اتفاقات هیجان‌انگیز دیگری نیز در این روند می‌افتد. به عنوان مثال، در این قسمت از بازی تعداد زیادی از شخصیت های مرموز Spider-Man به نسخه جدید بازی اضافه شده‌اند که این موضع باعث می‌شود تا شما به‌راحتی نتوانید بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید و در آن موفق شوید.

پس می‌توان گفت که علاوه بر الکترو، شخصیت مرموز Spider-Man والچر، اسکورپین، راینو و آقای نگاتیو است که در کنار یکدیگر گروهی از افراد شرور را می‌سازند که با وجود آن‌ها، آب خوش از گلوی شما پایین نمی‌رود؛ اما رئیس همه این خلافکارها همان طور که پیش از این نیز گفتیم، به احتمال خیلی زیاد دکتر اختاپوس باشد که می‌تواند بهترین شکل ممکن سردستگی این گروه را بر عهده بگیرد و شرایط را برای اسپایدرمن خیلی بغرنج‌تر کند.

داستان شخصیت منفی اصلی و مرموز بازی Spider-Man

سرنخ‌هایی برای شناخت شخصیت منفی اصلی و مرموز بازی Spider-Man

زمانی که اسپایدی برای اولین بار شخصیت منفی Spider-Man را می‌بیند، با تعجب به او نگاه می‌کند و می‌گوید صبر کن، تو؟ با گفتن این جمله، به احتمال خیلی زیاد می‌توان متوجه شد که اسپایدرمن از قبل نیز این شخصیت شرور را می‌شناخته است. به همین دلیل به احتمال خیلی زیاد یکی از شخصیت‌های قدیمی‌تر مانند دکتر اختاپوس، باید در فهرست دشمنان Spider-Man قرار بگیرد و به عنوان سردسته گروه شناخته شود.

در تریلر بازی، شخصیت منفی الکترو برای اسپایدرمن توضیح می‌دهد که رئیس آن‌ها که در واقع رئیس گروه است، لباس جدیدی را برای الکترو در نظر گرفته تا با آن نمادی از یک شرور کامل باشد. به همین ترتیب، به احتمال زیاد این رئیس جدید باید لباس‌های جالبی را برای شخصیت‌های دیگر گروه خود مانند اسکورپین و والچر و راینو نیز بسازد.

باتوجه به این نکته، می‌توان گفت که شخصیت منفی اصلی و مرموز بازی Spider-Man باید بسیار باهوش و نابغه باشد. به علاوه، این فرد باید آنقدر ثروت و پول داشته باشد که بتواند هزینه‌های زیادی برای طراحی لباس هر یک از اعضای گروه خود بپردازد و لباس‌هایی با چنین تجهیزات خاصی را برای آنها به وجود بیاورد.

علاوه‌بر این موارد، وقتی که خلافکار و شخصیت منفی Spider-Man نمایان می‌شود، صدای بسیار آرامی از دستگاه‌های مکانیکی به گوش می‌رسد که با شنیدن این صدا، می‌توانیم متوجه شویم که این خلافکار خودش نیز از امکانات خاص تکنولوژی استفاده کرده است.

چه کسی شخصیت منفی Spider-Man نیست؟

باتوجه به توییتی که از طریق اینسامنیاک در ماه فوریه منتشر شد، متوجه شدیم که به احتمال خیلی زیاد هیچ یک از Symbioteها قرار نیست که در نسخه جدید بازی حضور داشته باشند. به همین خاطر در نسخه جدید بازی Spider-Man شخصیت‌هایی مانند ونوم یا کارنیج به عنوان شخصیت اصلی منفی نخواهند بود. از آنجا که بسیاری از افراد به این شخصیت‌ها علاقه دارند، ممکن است این موضوع خبر بدی برای آن‌ها باشد. با این حال، مطمئن باشید که شخصیت منفی اصلی و مرموز بازی آنقدر زیبا بازی خواهد کرد که توجه شما را همچنان به خود جلب می‌کند و نیازی نیست که نگران نبود ونوم یا کارنیج باشید.

در قسمت دیگری از تریلر این بازی، آقای نگاتیو به سایر اعضای گروه خود می‌گوید که مواظب باشید که او گفته اسپایدی را نکشید! در زبان انگلیسی از ضمیر He به جای او استفاده کرده بود که این موضوع نشان می‌دهد که شخصیت اصلی و منفی بازی، خانم نیست و یک مرد است. علاوه‌بر این موارد، در نسخه جدید بازی شخصیت‌هایی مانند شاکر و کینگ پین نیز نمی‌توانند به عنوان شخصیت اصلی و مرموز بازی در نظر گرفته شوند. چراکه شاکر موقع دزدی از یک بانک، دستگیر شده است و همچنین کینگ پین نیز در زندان به سر می‌برد.

چه کسی شخصیت مرموز Spider-Man نیست؟

کلام آخر

همان طور که گفتیم، حدس‌های زیادی برای شخصیت منفی اصلی و مرموز بازی Spider-Man زده می‌شود و هنوز مشخص نیست که این شخصیت دقیقا چه کسی است. به این ترتیب، باتوجه به اطلاعاتی که از طریق تریلر بازی و سایر سرنخ‌ها ارائه می‌شوند، به احتمال خیلی زیاد به نظر می‌رسد که شخصیت منفی Spider-Man یکی از شخصیت‌های منفی و ویلن‌های بازی؛ مانند دکتر اختاپوس است. به نظر شما چه کسی می‌تواند گزینه خیلی مناسبی برای این شخصیت اصلی باشد؟ به غیر از دکتر اختاپوس، چه کسانی می‌توانند دشمنان Spider-Man باشند؟

سوالات متداول

  • دلیل جذابیت شخصیت منفی اصلی و مرموز بازی Spider-Man چیست؟

وجود شرورها در هر بازی می‌تواند برای کاربران جذابیت داشته باشد؛ بنابراین دلیل جذابیت شخصیت منفی اصلی و مرموز بازی Spider-Man هم همانند بازی‌های دیگر است.

  • دشمنان Spider-Man چه کسانی هستند؟

قدیمی‌ترین دشمنان بازی Spider-Man شامل الکترو، ونوم و دکتر اختاپوس است.

  • جدیدترین شخصیت مرموز Spider-Man کیست؟

به احتمال زیاد شخصیت جدید و مرموز Spider-Man در این بازی دکتر اختاپوس باشد.

شخصیت منفی اصلی و مرموز بازی Spider-Man

Mobina Bahadori

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *