بازی های رایگان پلی استیشن پلاس
بازی های رایگان پلی استیشن پلاس

به تازگی بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای سپتامبر 2023 (شهریور 1402) با یک تیزر کوتاه برای طرفداران منتشر شده است. همچنین در ماه آگوست 17 بازی دیگر از جمله Moving Out 2، Lost Judgment و Destiny 2: The Witch Queen برای مشترکین رده Extra و Premium ارائه شد. علاوه بر این مشترکین PlayStation Plus در تاریخ 29 آگوست بازی RPG مستقل Sea of ​​Stars را دریافت خواهد کرد، بازی که کاملاً خیره کننده به نظر می‌رسد.

البته این بازی‌ها برای قبل از ماه سپتامبر بودند و طرفداران منتظر بودند تا یک بلاگر معروف به نام BilBil-Kun که در زمینه اطلاعات بازی‌ها و سخت افزار قبل از انتشار سابقه‌ای طولانی داشت، اخبار بازی‌های ماه سپتامبر را زودتر لیک کند.

طبق اطلاعات این بلاگر معروف، سونی قصد دارد در این ماه به ریشه‌ها بازگردد و بازی‌های قدیمی اما موفق را برای مشترکین پلاس منتشر کند. این بازی‌ها شامل Tekken 6Soulcalibur: Broken Destiny و Medievil است که قبلا برای کنسول دستی PSP در سال‌های گذشته منتشر شد.

علاوه بر این بازی‌های کلاسیک، مشترکین Plus Essentials در حال حاضر می‌توانند بازی‌های PGA Tour 2K23، Dreams، و Death’s Door را دانلود کنند، که این آثار بازی‌های بسیار موفقی هستند.

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس
بازی های رایگان پلی استیشن پلاس

چگونه بازی های رایگان پلی استیشن پلاس را دانلود کنیم ؟

اگر شما هم صاحب پلی استیشن 4 یا 5 هستید و نمی‌دانید چگونه بازی های رایگان پلی استیشن پلاس را دانلود نمایید، جای نگرانی نیست. در ادامه ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه این اشتراک را خریداری نمایید. به یاد داشته باشید که این اشتراک 3 مدل دارد و شما بسته به بودجه یا نیازهای‌تان می‌توانید یکی از این مدل‌ها را از طریق فروشگاه سونی خریداری نمایید؛ این سه مدل شامل Plus Essential, Extra و Premium است. در ادامه نحوه دانلود برای این 3 اشتراک را به شما خواهیم گفت:

  1. در قدم اول برای دانلود بازی های رایگان پلی استیشن پلاس ، مطمئن شوید که اشتراک فعال پلی‌استیشن پلاس دارید. برای دسترسی به بازی‌های رایگان ماهانه به اشتراک فعال نیاز دارید. شما می‌توانید این اشتراک را از طریق خود سایت پلی استیشن و حساب کاربری‌تان خریداری نمایید. برای شارژ حساب کاربری می‌توانید گیفت کارت‌های پلی استیشن را از طریق سایت‌های فارسی زبان خریداری نمایید و سپس کد دریافت شده گیفت کارت را در حساب کاربری فعال نمایید.
  2. روی PS4 یا PS5 خود به PlayStation Store بروید. از اینجا می‌توانید بازی‌ها را مرور کرده و دانلود کنید.
  3.  به بخش پلی‌استیشن پلاس بروید. بخش بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس این ماه را ببینید.
  4. بازی‌های رایگان را به کتابخانه خود اضافه کنید. باید آن‌ها را با قیمت صفر دلار “خریداری” کنید تا به کتابخانه‌تان اضافه شوند. این هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند.
  5. پس از اضافه شدن به کتابخانه، می‌توانید از طریق کتابخانه بازی های رایگان پلی استیشن پلاس را پیدا کرده و دانلود کنید. تا زمانی که اشتراک PS Plus شما فعال باشد، دسترسی به بازی‌ها خواهید داشت.
  6.  بازی‌های ماهانه حدوداً اولین سه‌شنبه هر ماه عوض می‌شوند، پس مرتباً بررسی کنید و بازی‌ های رایگان پلی استیشن پلاس بازی‌ های رایگان پلی استیشن پلاس بازی‌ های رایگان پلی استیشن پلاس را اضافه نمایید.
  7.  نکاتی: حتی اگر بازی‌های رایگان را دانلود نکنید، آن‌ها را به کتابخانه اضافه کنید. این باعث می‌شود تا زمانی‌که اشتراک PS Plus داشته باشید، دسترسی به آن‌ها داشته باشید. همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت استور، بازی‌های رایگان PS Plus را اضافه کنید تا آن‌ها فراموش نکنید.

فراموش نکنید برای دانلود بازی PS4 می‌توانید از طریق سایت دانلود فارسی نیز اقدام فرمایید.

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه سپتامبر مشخص شدند

میلاد سعیدی (وبمستر)

من مدیر هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *