معرفی کلاس ها و حالت های بازی Battlefield 1! به‌راحتی می‌توانید با انواع کلاس‌های اصلی که 4 نوع است، همچنین کلاس‌های الیت و فرعی آشنا شوید و با شناخت انواع حالت‌های جنگی فوق‌العاده Battlefield 1 عملکرد بهتری از خود در بازی نشان دهید.

همچنین پیش از شروع این گیم، باید مهارت‌ها و سلاح‌هایی که در بتلفیلد (بازی جنگ جهانی اول) وجود دارد را به دست بیاورید و به خوبی توانایی‌های خود را تقویت کنید تا بتوانید با توجه به تیم خود، یکی از کلاس‌های اصلی یا فرعی را برگزینید. اگر به دنبال تجربه‌ای خارق‌العاده و منحصربه‌فرد از بازی‌های جنگی و هیجانی هستید، بدون شک Battlefield 1 انتخابی امن و مطمئن است.

انواع کلاس هایBattlefield 1

در معرفی کلاس ها و حالت های بازی Battlefield 1 انواع کلاس‌های اصلی، الیت و فرعی این ویدیوگیم نیز وجود دارد تا بازیکنان با شناخت هرکدام بتوانند نقش اصلی خود یا تیم را در بازی جنگی بتلفیلد 1 مشخص کنند.

در واقع هریک از این کلاس‌ها، مربوط به انتخاب نوع نقش بازیکن در زمین بازی است تا بتواند تجربه‌های هیجان‌انگیز مختلفی را در طول بازی کسب کند؛ به همین خاطر این بازی استراتژی قوی و عمیقی نسبت به بازی‌های جنگی دیگر دارد. ضمنا بازی بتلفیلد 1 در فهرست بهترین بازی‌ های جنگی 2023 از نظر کاربران قرار گرفته است. در ادامه به انواع کلاس های Battlefield 1 اشاره خواهیم کرد:

  1. کلاس‌های اصلی:
  • حمله (assault)
  • پزشک (medic)
  • پشتیبان (support)
  • گروه شناسایی (scout)
  1. کلاس‌های‌ الیت:
  • کلاس sentry
  • کلاس tank hunter
  • کلاس flame trooper
  1. کلاس‌های فرعی:
  • کلاس infiltrator
  • کلاس specialist

انواع کلاس های Battlefield 1

کلاس‌های اصلی Battlefield 1

در استراتژی گیم‌پلی Battlefield 1 کلاس‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. بازیکنان می‌توانند هربار با انتخاب یکی از کلاس‌ها، نقش جدیدی در میدان نبرد داشته باشند و تجربه‌های متنوع و زیادی به دست بیاورند. در هریک از کلاس‌های Battlefield 1 می‌توانید ابزارهای جنگی و تجهیزات فوق‌العاده‌ای، براساس موقعیت خود در بازی داشته باشید.

به همین خاطر، هر کلاس اصلی که به‌طور کلی 4 کلاس اصلی داریم، ویژگی‌های مخصوص به خودش را دارد. البته در نسخه‌های به‌روزرسانی شده، هر کلاس از ابزارهای جدیدتری رونمایی می‌کند تا اشتیاق گیمرهای حرفه‌ای حفظ شود. در ادامه به بررسی مزایا و مشخصات هریک از کلاس‌های assault، medic، support و این scout خواهیم پرداخت.

کلاس حمله assault

یکی از کلاس‌های اصلی بتلفیلد 1 با نام حمله یا assault شناخته می‌شود. این کلاس مثل کلاس‌های الیت و فرعی در نسخه‌های به‌روزرسانی شده تغییر می‌کند و با نسخه اول خود متفاوت است. در ضمن، یکی از تغییرات مهم و اساسی که می‌توان در کلاس assault مشاهده کرد، مربوط به تجهیزات اضافی و جنگی است. بازیکنان باید برخلاف گذشته برای به‌دست آوردن اسلحه و تجهیزات قوی، امتیاز برای خرید جمع کنند.

از آنجایی که طراحی داستان بازی بتلفیلد 1 برای جنگ جهانی اول است، ابزارهای مهم در این کلاس شامل سلاح‌های خودکار و نیمه خودکار، تفنگ شاتگان و SMG می‌شود. در ضمن از ابزاری مهمی که باید در انفجار از آن استفاده گردد، می‌توان به نارنجک، راکت لانچر و دینامیت اشاره کرد. به این ترتیب بازیکنانی که علاقه به جنگیدن به صورت مستقیم با دشمن را دارند، باید کلاس assault را از گیم‌پلی Battlefield 1 انتخاب کنند.

کلاس حمله assault

کلاس پزشک medic

اگر بخواهیم یکی از بهترین کلاس‌های اصلی بازی بتلفیلد 1 را مشخص کنیم، بدون شک باید درباره کلاس پزشک medic صحبت کنیم. در این بخش، بازیکنان باید هوای هم تیمی‌های خود را داشته باشند تا بتوانند در صورتی که یکی از اعضا زخمی شد، آن را سریع با ابزارهای مخصوص و پیشرفته نجات دهند. در ضمن، سلاح‌های کلاس medic سبک و خفیف‌تر از کلاس حمله است و بازیکن باید از تفنگ‌های کمری یا اسلحه Rifle برای نجات جان هم‌ تیمی‌های خود استفاده کند.

در کلاس پزشک، همانند کلاس حمله assault بازیکن باید از طریق کرفت کردن و جمع‌آوری امتیازات، اسلحه و دستگاه Revive خریداری کند. در واقع مهم‌ترین ابزار حیاتی بازیکن پزشک در بازی بتلفیلد 1، دستگاه Revive برای نجات جان هم تیمی‌هایش است.

کلاس پشتیبان support

بازیکنان حرفه‌ای باید قبل از شروع نسخه جدید بازی، معرفی کلاس ها و حالت های بازی Battlefield 1 را مطالعه کنند تا بعد با اطلاعات و دانش بیشتر وارد کلاس‌ها شوند. یکی از کلاس‌های اصلی پشتیبان support است که بازیکن نقش مهمی در تامین تجهیزات و سلاح‌های هم تیمی‌هایش دارد. در این کلاس تمامی تجهیزات، از باروت و اسلحه گرفته تا بمب‌های آتشی و جعبه مهمات برای ادامه نبرد در انبار قرار گرفته است.

همانطور که گفتیم در کلاس‌های Battlefield 1 ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیادی وجود دارد که هرکدام در نسخه به‌روزرسانی شده می‌تواند متفاوت از نسخه قبلی باشد. البته به غیر از کلاس پشتیبانی که در نسخه جدید خود، همانند سری قبل عمل کرده است. به این ترتیب، بازیکنان همچنان می‌توانند به اسلحه معروف Machine Gun دسترسی پیدا کنند و به‌راحتی در هر کلاس گروه‌های جدیدی مثل Ruch بسازند.

کلاس گروه شناسایی scout

کسانی که به هیجان زیاد، نقش مامورهای مخفی، دنبال کردن اطلاعات ارزشمند برای پشتیبانی از تیم علاقه دارند، باید در گروه شناسایی قرار بگیرند. کلاس گروه شناسایی scout، مهیج، راز‌آلود و با فرار و گریز همراه است. تک‌تیراندازان باید اسلحه‌های قدرتمند با دوربین‌های چشمی داشته باشند تا بتوانند هدف را برای کشتن شناسایی کنند.

برخلاف باور بسیاری از بازیکنان گیم‌پلی Battlefield 1، تک‌تیراندازان باید مهارت بالایی داشته باشند و با صبر و سرعت عمل بالا بتوانند دشمن را با یک گلوله شکست دهند. در غیر این صورت امکان kill شدن بازیکنانی که در کلاس گروه شناسایی هستند، بالا است. از بهترین اسلحه تک‌تیراندازان بتلفیلد می‌توان به Martini-Henry و Smle اشاره کرد.

کلاس‌های الیت Battlefield 1

بازیکنان حرفه‌ای برای اینکه به یک سرباز مرگبار الیت تبدیل شوند، تا بتوانند از هم‌تیمی‌های خود محافظت کنند، باید اول مهارت‌های خود را در طول بازی پرورش دهند و با تقویت توانایی‌ها، سرعت عمل و صبر؛ وارد بخش گروه الیت در بتلفیلد 1 شوند.

در این کلاس‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات خاصی برای گیمرهای حرفه‌ای وجود دارد؛ چراکه نقش تعیین‌کننده و موثری در طول بازی دارند. بدون اینکه یک خطای کوچک کنند! به این ترتیب، بازیکنان حرفه‌ای اول باید با معرفی کلاس ها و حالت های بازی Battlefield 1 آشنا شوند و بعد به سراغ کلاس‌های الیت sentry، tank hunter و flame trooper بروند.

کلاس sentry

یکی از کلاس‌های Battlefield 1، کلاس الیت قدرتمند sentry است. از ویژگی‌های اصلی این کلاس، می‌توان به مسلسل‌های قوی و آتشین، سپر دفاعی بزرگ و محافظتی اشاره کرد. در The sentry class بازیکن با مسلسل خود می‌تواند دشمن را به رگبار ببندد و در عرض چند دقیقه آن را نابود کند. البته از آنجایی که امکان شناسایی یک سرباز الیت توسط دشمن وجود دارد، گیمر باید در طول بازی حواسش به دشمنان خود باشد.

کلاس sentry

کلاس tank hunter

در کلاس tank hunter الیت که بازیکن قدرت بسیار زیادی دارد، به‌راحتی می‌تواند تانک و تجهیزات سخت دشمن را نابود کند؛ به همین خاطر افرادی که وارد این کلاس می‌شوند، به شکارچی تانک معروف هستند. به خاطر این ویژگی، گیمر سرعت بالایی در حرکت دارد و با راکت انداز ضد تانک می‌تواند خیلی زود دشمن را از پا دربیاورد و تانک‌ها را منفجر کند. به همین خاطر گیمر در کلاس، قدرت بیشتری برای نابودی تیم مقابل خود دارد. بدون اینکه به بازیکن‌ها نزدیک شود.

کلاس flame trooper

برخلاف دو کلاس قبلی در گیم‌پلی Battlefield 1، بازیکن در این کلاس که به‌عنوان سرباز الیت شناخته می‌شود، قدرت کمتری دارد و نباید خودش را در موقعیتی قرار دهد که دشمن نزدیک او شود؛ چراکه امکان شکست سرباز الیت در این شرایط بالا است و خودش را در خطر kill شدن قرار می‌دهد. اسلحه کلاس flame trooper آتش‌زا است و در موقعیت‌های دور به‌راحتی می‌تواند دشمنان خود را از بازی حذف کند.

کلاس‌های فرعی Battlefield 1

در معرفی کلاس ها و حالت های بازی Battlefield 1 تمامی مطالبی که یک گیمر حرفه‌ای باید درباره کلاس‌ها و حالت‌های بازی بداند، گفته شد. در این بخش برای تکمیل آخرین کلاس‌های مهم بتلفیلد 1 به Subclasses می‌پردازیم تا با این مبحث، کاملا آشنا شوید.

کلاس‌های فرعی در واقع زیر مجموعه‌های 4 کلاس اصلی هستند که بازیکنان می‌توانند برای ایجاد تنوع و خلاقیت در گیم، سبک خاص خود را بسازند و توانایی یا تجهیزات جدیدی را در بازی اضافه کنند. مهم‌ترین کلاس‌های فرعی شامل infiltrator و specialist می‌شود.

کلاس نفوذگر infiltrator

کلاس فرعی نفوذگر یا infiltrator، از جمله کلاس‌های پرطرفدار برای کسانی است که به دنبال حذف دشمنان و یا خراب کردن اهداف آنان برای برد هستند؛ بنابراین گیمرهای حرفه‌ای که در کلاس اصلی شرکت کرده‌اند و اکنون می‌خواهند هیجان جدیدی را با اسلحه‌های کم صدا، چاقو و تیرکمان تجربه کنند؛ کلاس infiltrator انتخابی مطمئن در بازی بتلفیلد 1 است.

کلاس متخصص specialist

در کلاس‌های Battlefield 1 نسخه‌های قدیمی، کلاس فرعی با نام متخصص وجود ندارد؛ اما در نسخه‌های به‌روزرسانی شده می‌توان وارد این کلاس شد و با جمع‌آوری امتیازات؛ اسلحه‌، مسلسل، تانک و تجهیزات فوق تخصصی زیادی را خریداری کرد. به این ترتیب بازیکنان باید در این کلاس فرعی، به خوبی با تمامی سلاح‌ها آشنا باشند تا بتوانند در موقعیت‌های حساسی مثل حمله چند سرباز دشمن، به اسب شلیک کنند تا سواره را به زمین بیاندازند. در این حین می‌توانند فرصت شلیک مجدد پیدا کنند و دشمن خود را مورد هدف قرار بدهند.

کلاس‌های فرعی Battlefield 1

حالت‌های بازی Battlefield 1

بتلفیلد 1 چند حالت اصلی دارد که هیچوقت تغییر نمی‌کند! از آنجایی که موضوع اصلی این بازی، جنگ جهانی دوم است، بازیکنان باید در چند حالت اصلی به گیم مشغول شوند و در کلاس‌های مختلف، با دشمنان فرضی یا آنلاین خود مبارزه کنند. البته در نسخه جدید Battlefield 1، دو حالت دیگر به حالت‌های قبلی اضافه شده است که شناخت آن به گیمرهای حرفه‌ای کمک زیادی می‌کند. معروف‌ترین حالت‌های بازی Battlefield 1 عبارتند از:

  • حالت Rush

در حالت حمله یا Rush بازیکن باید برای نابودی دشمن‌ها، بمب کار بگذارد و برای دفاع از هم‌تیمی‌هایش ارتباط دشمن‌هایش را قطع کند. از طرفی تیمی که در حالت دفاعی است، باید بمب‌ها را از کار بیاندازد تا انفجار صورت نگیرد.

  • حالت Conquest

در حالت فتح یا Conquest باید هر دو تیم که در مجموع 64 نفر می‌شوند، برای فتح پایگاه‌های بیشتر به جنگ با حریف بپردازند. هر گروهی که زودتر بتواند از طریق حمله زمینی یا هوایی، پایگاه‌های زیادی را فتح کند، تیم برنده است. به این ترتیب باید به عنوان یک گیمر بتوانید capture the flag بیشتری به دست بیاورید.

  • حالت War pigeons

یکی دیگر از حالت‌های بازی Battlefield 1، بدون شک حالت War pigeons است. از این رو بازیکنان باید برای پیغام رساندن در مواقع حساس، از طریق کبوتر پیام رسان، وضعیت را اعلام کنند. البته وظیفه تیم مقابل این است که از رسیدن پیام‌ها به مقصد جلوگیری کند.

  • حالت Operations

همینطور که مشاهده می‌کنید، در معرفی کلاس ها و حالت های بازی Battlefield 1 نکات زیادی برای توضیح وجود دارد. یکی از حالت‌های معروف مربوط به عملیات یا Operations است. بازیکنان می‌توانند به درستی متوجه شوند که این حالت برگرفته از جنگ جهانی دوم است و چالش‌های زیادی برای هر دو تیم وجود دارد.

  • حالت Domination

از دیگر حالت‌های مهم و جذاب بتلفیلد 1، حالت سلطه یا Domination است. این وضعیت به حالت Conquest شباهت دارد، با این تفاوت که خبری از جنگنده‌های زمینی و هوایی نیست و بازیکن آماتور باید برای تقویت مهارت‌های خود در مبارزه، از این حالت استفاده کند.

حالت‌های بازی Battlefield 1

کلام آخر

در این مطلب به صورت کاملا مفصل به معرفی کلاس ها و حالت های بازی Battlefield 1 پرداختیم تا قبل از شروع بازی اطلاعات مهم و ضروری کسب کنید. کلاس‌های بازی بتلفیلد 1 بیشتر برای تنوع نقش‌ها و سناریوها است که البته این موضوع به استراتژی قوی سازنده بازی برمی‌گردد. کلاس‌ها از سه بخش اصلی، الیت و فرعی تشکیل‌ شده است که چند حالت ثابت و چند حالت غیر ثابت در نسخه‌های به‌روزرسانی شده دارد.

سوالات متداول

  • بهترین کلاس در بتلفیلد 1 برای آماتورها کدام است؟

کلاس پزشک یا medic بهترین گزینه برای گیمرهای تازه وارد است.

  • بهترین حالت بازی در گیم‌پلی Battlefield 1 چیست؟

بدون شک بهترین حالت در Battlefield 1 با استراتژی قوی، فتح یا Conquest است.

  • چرا مطالعه معرفی کلاس ها و حالت های بازی Battlefield 1 مهم است؟

مطالعه کلاس‌ها و حالت‌های بتلفیلد 1 کمک زیادی به افزایش دانش و اطلاعات گیمرهای آماتور می‌کند.

معرفی کلاس ها و حالت های بازی Battlefield 1

Mobina Bahadori

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *