بهترین بازی های زامبی اندروید
بهترین بازی های زامبی اندروید

بهترین بازی های زامبی اندروید دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند و می‌توانند ساعت‌ها سرگرمی را برای طرفداران بازی‌های زامبی فراهم کنند. بازی‌های زامبی همیشه طرفداران زیادی در بین علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل داشته‌اند.  یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین بازی‌ها، مجموعه محبوب Resident Evil  است که با بیش از دو دهه سابقه، نسخه‌های مختلف این مجموعه طرفداران را سرگرم کرده است. به‌عنوان مثال دیگر می‌توان به سری بازی Left ۴ Dead از ولو اشاره کرد که بازیکنان را در میان جمعی بزرگ از زامبی‌ها قرار می‌دهد که باید برای بقا تلاش کنند.

این بازی‌ها از طراحی گرافیکی جذاب و گیم‌پلی معتبر تا جذابیت‌های داستانی و ارتقائ‌های متعدد برخوردارند که باعث‌ شده است‌ تا جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های این ژانر شوند. در ادامه مقاله، به معرفی 25 بازی از بهترین بازی‌های زامبی اندروید خواهیم پرداخت تا شما انتخاب بهتری برای هیجان و سرگرمی داشته باشید.

 

بهترین بازی های زامبی اندروید آفلاین و آنلاین

بازی‌های زامبی همیشه از محبوبیت خاصی بین کاربران اندروید برخوردار بوده‌اند. این بازی‌ها با گرافیک جذاب و داستان‌های هیجان‌انگیز، تجربه‌ای متفاوت و پر ماجرا را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورند. در اینجا به معرفی 25  بازی زامبی محبوب و جذاب در دو دسته آفلاین و آنلاین می‌پردازیم. این بازی‌ها با ارائه گیم‌پلی متنوع و جذاب، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت را برای علاقه‌مندان به دنیای زامبی‌ها فراهم می‌کنند.

اگر به دنبال بهترین بازی های زامبی اندروید آفلاین هستید و یا بهترین های آنلاین، این لیست می‌تواند گزینه‌های مناسبی برای شما باشد. در پایان معرفی هر گیم، می‌توانید لینک دانلود بهترین بازی های زامبی اندروید را از فروشگاه‌ دانلود فارسی مشاهده و دانلود نمایید.

 

بازی Dead Effect

قسمت ۱ و ۲ این بازی دارای بهترین گرافیک برای نسخه موبایل و جز بهترین بازی های زامبی اندروید آفلاین است.Dead Effect ۱ پرطرفدارترین بازی در سبک شوتر و مبارزه است. موضوع داستان این بازی پیدا کردن یک سفینه است و در این بین باید پستی‌ها و بلندهای زیادی را برای رسیدن به هدف طی کنید. زامبی‌ها را با اسلحه نابود کنید تا به هدف برسید. ویژگی‌های رقابتی این بازی شامل گرافیک عالی و کیفیت صدای فوق‌العاده آن است. همچنین می‌توانید از گیم پد در گوشی خود استفاده کنید. داستان Dead Effect ۲ ادامه نسخه قبلی است.

دانلود بازی Dead Effect 

 

بازی Dead Effect

بازی Dead Ahead

در بازی  Dead Aheadکه توسط استودیوی  Mobirateتولید شده است، شما بیاید از پایگاه خود در برابر حمله زامبی‌ها محافظت نمایید. با استفاده از انواع اسلحه‌های موجود در اختیار مردم پایگاه، باید زامبی‌ها را از بین ببرید. برای ایجاد سیستم دفاعی و محافظت از خود نیز باید اقدام نمایید. همچنین با امتیازهای به دست آورده، می‌توانید ارتقای‌های لازم برای افراد خود انجام دهید تا عملکرد بهتری در مقابل زامبی‌ها داشته باشند.

بازی Dead Ahead، به جز کشتن زامبی‌ها، شامل جمع‌آوری آیتم‌ها و منابع مورد نیاز نیز می‌شود. محیط‌های مختلف بازی بسیار جذاب و متنوع هستند و شما می‌توانید در قسمت‌های مختلف نقشه ماجراجویی کنید و با رویدادهای مختلف روبه‌رو شوید که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند.

دانلود بازی Dead Ahead

 

بازی Dead Ahead

بازی Ares Virus

بازی Ares Virus یکی از بازی‌های جذاب است که در آن شما نقش یکی از اعضای گروه S.O.T را بازی می‌کنید. در این بازی شما باید در یک عملیات خطرناک برای یافتن واکسنی که بتواند ویروس وحشتناکی که منتشر شده است را بازنشانی کند، شرکت کنید.

به طور غیر منتظره، همه چیز آسان نیست و شما باید با موجودات وحشتناکی و مختلفی که به زامبی تبدیل شده‌اند مبارزه کنید. با قابلیت بقا و جمع‌آوری آیتم‌های مختلف، باید استراتژی‌های مناسبی برای زنده ماندن در این دنیای ترسناک انجام دهید. بازی با دید از بالا است و برای مقابله با زامبی‌ها، نیاز به استفاده از تاکتیک‌های خاصی دارید. در غیر این صورت، شانس شما برای پیروزی و ادامه بازی کاهش می‌یابد.

بازی Ares Virus

بازی    DEAD TRIGGER 2

بازی DEAD TRIGGER ۲ دومین بخش از مجموعه بازی‌های DEAD TRIGGER است که توسط استودیوی Madfinger Games توسعه یافته است. این نسخه با حفظ تمام ویژگی‌های مثبت و پرهیجان بخش اول تجربه بسیار پر هیجان‌تری را برای مخاطبان فراهم می‌کند. این بازی شامل چندین حالت مختلف است که در هر کدام باید فعالیت‌های خاصی را انجام دهید.

به‌عنوان مثال در یکی از حالت‌ها باید یک وسیله را از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر منتقل کنید که زامبی‌ها و جهش‌یافتگان مانع اصلی در این مسیر هستند که باید تمام توانتان را به کار گیرید و آن‌ها را از بین ببرید.

دانلود بازی DEAD TRIGGER ۲

 

بازی    DEAD TRIGGER 2

بازی  Death Road to Canada

یکی از بازی‌های متفاوت این فهرست، بازی Death Road to Canada از استودیوی Kepa Awae است که یک تجربه جذاب پیکسلی را برای شما ایجاد می‌کند. این بازی روایتگر زندگی اشخاصی است که در یک دنیای پر از زامبی زندگی می‌کنند و قصد دارند نجات پیدا کنند.

این فقط یک داستان ساده است و در عمل داستان خاصی را بازی نخواهید شنید و صرفا باید برای بقا بجنگید. در ابتدای بازی باید شخصیت خود را به‌طور کامل بسازید که در این زمینه بسیار خوب کار‌ شده‌ است.

در طول بازی تقریبا هیچ لحظه‌ای آرامش نخواهید داشت و ممکن است چندین و چند بار کشته شوید که این یکی از ویژگی‌های خوب بازی است. این بازی جز بهترین بازی های زامبی اندروید آفلاین محسوب می‌شود.

دانلود بازی Death Road to Canada 

 

بازی  Death Road to Canada

بازی  Kung Fu Z

فرض کنید زمانی زامبی‌ها به ما حمله کنند و هیچ‌گونه سلاحی برای دفاع از خود نداشته باشیم. در چنین شرایطی احتمالا هنرهای رزمی مانند کونگ‌فو یکی از راه‌های نجات است. بازی Kung Fu Z شما را در نقش یک کونگ‌فو کار به نام زک قرار می‌دهد که در شهری که در جریان یک حادثه مردم آن تبدیل به زامبی شده‌اند زندگی می‌کند. حال باید به کمک فنون کونگ‌فو زامبی‌های مختلفی که در هر مرحله به سراغ شما می‌آیند از بین ببرید. بازی دارای باس‌فایت‌هایی است که می‌توانند حسابی شما را به دردسر بیندازند.

دانلود بازی Kung Fu Z

 

بازی  Kung Fu Z

بازی  First Refuge: Z

بازی First Refuge: Z درباره انتشار یک ویروس عجیب که انسان‌ها را به نوعی زامبی تبدیل کرده است، حرف می‌زند. تنها تعداد کمی از انسان‌ها توانسته‌اند جان سالم به در ببرند.

در این بازی که جز بهترین بازی های زامبی اندروید محسوب می‌شود، شما مسئول مدیریت یک پایگاه زیرزمینی هستید که با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف، می‌توانید آن را گسترش دهید. البته، روند بازی اینقدر ساده نخواهد‌ بود و شما برای هر قسمت از این پایگاه، باید فعالیت مناسبی را انجام دهید و البته باید افراد مناسبی را در آن بخش‌ها قرار دهید.

بازی  First Refuge: Z

بازی  Into the Dead 2

در سال ۲۰۱۲، استودیوی Prodigy Design Limited با انتشار نسخه اول بازی Into The Dead توجه بسیاری از بازیکنان موبایل را به سمت خود جلب کرد. این بازی با قرار دادن مخاطب در یک محیط بزرگ و پر از زامبی، هیجان زیادی را به مخاطب منتقل می‌کرد.

پنج سال پس از عرضه موفق نسخه اول، آن‌ها با انتشار نسخه دوم بازی بازیکنان را بار دیگر جذب خود کردند. بازی Into The Dead ۲ روایتگر جیمز، شخصیت اصلی بازی است که به‌دنبال حادثه‌ای که در مسیر خانه‌اش رخ می‌دهد، باید مسیر طولانی‌ای را برای پیدا کردن همسر خود طی کند.

بازی  Into the Dead 2

بازی  Last Day on Earth: Survival

این بازی جز بهترین بازی های زامبی اندروید آنلاین به صورت دسته جمعی است. در بازی Last Day on Earth: Survival  برای بقا لازم است هرگونه اقدامی را انجام دهید. در این بازی شما مسئولیت کنترل یک پایگاه را برعهده دارید که باید از آن در برابر حملات زامبی‌های مختلف حفاظت نمایید.

این بازی باید به‌صورت استراتژیک بازی شود و با گسترش پایگاه و نصب انواع اسلحه‌ها در مکان‌های مناسب باید از نفوذ زامبی‌ها و تهدیدات دیگر جلوگیری کنید. از امتیازها و آیتم‌هایی که در طول بازی جمع‌آوری می‌کنید، می‌توانید تجهیزات نظامی و سایر وسایل موجود در پایگاه را ارتقا دهید.

دانلود بازی Last Day on Earth: Survival

 

بازی  Last Day on Earth: Survival

بازی  Mini DayZ 2

تصور کنید که تمام دنیا توسط یک ویروس کشنده تهدید می‌شود و تقریبا تمام انسان‌ها به زامبی‌های وحشی تبدیل شده‌اند. بازی Mini DayZ ۲ که توسط استودیو Bohemia Interactive ساخته ‌شده ‌است، یک فضای مشابه را برای شما فراهم می‌کند. در این بازی، شما نقش یک بازمانده را دارید که باید تلاش کنید تا زنده بمانید. اولین گام برای بقای شما در بازی، تهیه سلاح برای خود و مواد غذایی است که می‌توانید آن‌ها را از خانه‌های ترک‌شده در نقشه بازی پیدا کنید.

این کار آسانی نیست اما با آیتم‌هایی که به دست می‌آورید، می‌توانید سلاح‌هایی بسازید و از آن‌ها برای نابودی زامبی‌ها استفاده کنید. هر محیط در بازی جذابیت‌های خاص خود را دارد.

دانلود بازی Mini DayZ ۲

 

بازی  Mini DayZ 2

بازی  DEAD TARGET

در بازی DEAD TARGET، در نقش یک کماندوی نظامی باید با زامبی‌های معمولی و جهش یافته مقابله نماید و از گسترش آن‌ها جلوگیری کنید. در این بازی که یکی از بهترین بازی های زامبی اندروید است، داستان بازی در سال ۲۰۴۰ روایت می‌شود که جنگ جهانی سوم در آن سال رخ داده است. طی یک قرارداد عجیب، زندانیان و قاتلان با ویروس تبدیل به زامبی شده‌اند و دنیا به یک مکان ناامن تبدیل‌ شده‌ است.

در این بازی، شما دسترسی دارید به طیف گسترده‌ای از اسلحه‌های بزرگ و کوچک که با به‌دست آوردن امتیاز‌های لازم، می‌توانید آن‌ها را به‌دست بیاورید. با استفاده از سکه‌هایی که در طول مراحل بازی کسب می‌کنید، می‌توانید آیتم‌های مختلفی را خریداری نمایید و همچنین اسلحه‌های خود را ارتقا دهید.

دانلود بازی DEAD TARGET

 

بازی  DEAD TARGET

بازی  Plants vs Zombies 2

بازی Plants vs Zombies یکی از بهترین بازی های زامبی اندروید آنلاین  است. این بازی مسئولیت مدیریت یک مزرعه را برعهده دارد که توسط زامبی‌ها حمله ‌شده ‌است. باید با کاشتن میوه‌ها و گیاهان مختلف، زامبی‌ها را از بین ببرید Plants vs Zombies  دومین قسمت از این مجموعه است و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در هر مرحله با قرار دادن گیاهان مانند گیلاس‌های بمبی یا نخودسبزها، باید از ورود زامبی‌ها جلوگیری کنید، که با گذر زمان و ورود زامبی‌های قدرتمند، چالش شما افزایش می‌یابد.

دانلود بازی Plants vs Zombies 

 

بازی  Plants vs Zombies 2

بازی  State of Survival

بازی State of Survival توسط استودیوی FunPlus International تولید‌ شده‌ است. این بازی یکی از بهترین بازی های زامبی اندروید است که جذب تعداد زیادی از بازیکنان‌ شده‌ است. داستان بازی درباره یک جهان است که توسط یک ویروس همه‌گیر تهدید می‌شود و اکثر مردم جهان به‌صورت زامبی تبدیل شده‌اند.

در این بازی شما مسئولیت مدیریت یک پایگاه را برعهده دارید که در آن انسان‌های زنده محدودی زندگی می‌کنند. شما باید با گسترش این پایگاه و ایجاد سیستم‌های دفاعی از حملات زامبی‌ها جلوگیری کنید و همچنین با جمع‌آوری آیتم‌ها و مواد غذایی در دنیای خطرناک بازی سروکار دارید.

دانلود بازی State of Survival 

 

بازی  State of Survival

بازی زامبی آنلاین  The Walking Dead: Survivors

سریال تلویزیونی The Walking Dead یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های تلویزیونی است که از حدود ۱۲ سال پیش در حال پخش در فصل‌های مختلف است. این مجموعه فرصت مناسبی برای استودیو‌های بازی‌سازی فراهم کرده است تا بازی‌های مبتنی بر این دنیا را تولید کنند. تا به امروز، چندین بازی موبایل مختلف از این دنیا منتشر‌ شده‌ است و بازی The Walking Dead: Survivors یکی از جدیدترین و بهترین بازی های زامبی اندروید آنلاین این آثار است.

داستان بازی در این بازی حول شخصیت‌های معروف مجموعه تلویزیونThe Walking Dead ، از جمله ریک و گروه او، روایت می‌شود. پس از نابود کردن چندین زامبی در ابتدای بازی، شما باید مدیریت پایگاه خود را به دست بگیرید و با ساخت و گسترش قلمرو خود، با سیستم دفاعی مناسب در برابر حمله زامبی‌ها و غارتگران مقابله کنید.

دانلود بازی The Walking Dead

 

بازی زامبی آنلاین  The Walking Dead: Survivors

بازی  The Walking Dead: The Game

به جرات می‌توان اظهار نمود که بازی The Walking Dead: The Game تولید شرکت Telltale Games یکی از بهترین بازی های زامبی اندروید است. کنترل شخصیت اصلی بازی به نام لی به شما واگذار‌ شده‌ است که پس از وقوع یک حادثه در ابتدای بازی، وارد جهان پسا‌آخرالزمانی می‌شوید. در این دنیا، با یکی از بهترین شخصیت‌های بازی اخیر، یعنی کلمنتاین، آشنا می‌شوید و ماجراجویی‌های عجیب و گاهی اندوه‌باری را با او تجربه می‌کنید. بازی پر از انتخاب‌هایی است که ممکن است هر لحظه مسیر داستان را تغییر دهند.

بازی  The Walking Dead: The Game

بازی  Infectonator 3: Apocalypse

بازی‌های زامبی‌محور بسیار زیاد و متنوعی برای اندروید موجود است که در اکثر آن‌ها باید با طیف گسترده‌ای از زامبی‌ها به مبارزه بپردازید و در برخی از آن‌ها باید با تشکیل کمپ از ورود آن‌ها به منطقه خودتان دفاع کنید. سری بازی Infectonator که یکی از بهترین بازی های زامبی اندروید آفلاین است، تمام این موارد را وارونه نمایش می‌دهد.

در نسخه جدید از بازی Infectonator ۳: Apocalypse، شما در نقش یک زامبی قرار دارید و باید در هر مرحله تمام توانایی‌های خود را به کار بگیرید تا مردم را به زامبی تبدیل کنید. با گذر از چندین مرحله، با چالش‌های بسیار سختی مواجه خواهید شد. علاوه بر تبدیل کردن مردم به زامبی، باید از حملات مسلحانه آن‌ها همانند اسلحه‌های گرم بی‌نیاز مانید زیرا هر لحظه ممکن است توسط آن‌ها کشته شوید.

دانلود بازی ۳: Apocalypse

 

بازی  Infectonator 3: Apocalypse

بازی  The Walking Zombie 2

در بازی The Walking Zombie ۲، شما در برابر زامبی‌های تهاجمی که از هر سو محاصره‌تان می‌کنند، باید به دست‌و‌پنجه نرم کنید. داستان بازی، همانند بسیاری از آثار زامبی‌محور، حول شهری بزرگ و توسط ویرانی‌های زامبی‌ها تبدیل به دامنه ترسناکی شده است. شما، یکی از کمترین بازمانده‌ها هستید که توانسته‌اید به یک پناهگاه مناسب برسید.

یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی، سیستم ساخت آن است که باعث یادآوری خاطره بازی‌های محبوب ماینکرافت می‌شود. The Walking Zombie ۲، شما را با انواع اسلحه‌ها برای مبارزه با زامبی‌ها آشنا می‌کند. از آغاز تا انتها، شما یک کیف حمل شخصی دارید که باید آن را به طور موفق مدیریت کنید و تمامی منابع موجود در آن را بهره‌وری استفاده کنید.

دانلود بازی The Walking Zombie ۲

 

بازی  The Walking Zombie 2

بازی  Unkilled

بازی Unkilled یک تجربه هیجان‌انگیز از مبارزه با زامبی‌های عظیم‌الجثه و جهش‌یافته است که می‌تواند شما را به مدت‌ها سرگرم نماید. داستان این بازی که یکی از بهترین بازی های زامبی اندروید آفلاین است، در شهر نیویورک رخ می‌دهد، جایی که به علت شیوع یک ویروس مسری تمام مردم تبدیل به زامبی شده‌اند. شما با نقش شخصیت اصلی بازی یعنی جو، باید به مبارزه با زامبی‌ها بپردازید.

دانلود بازی Unkilled 

 

بازی  Unkilled

بازی  Zombie Age 3

اگر تمایل دارید یک تجربه مرحله‌ای و جذاب از یک بازی زامبی محور را داشته باشید، بدون شک   Zombie Age 3 ساخته استودیوی DIVMOB گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در این بازی امکان انتخاب یکی از بیش از ۲۰ شخصیت مختلف برای انجام ماموریت‌های مختلف وجود دارد.

علاوه بر این، مجموعه‌ای گسترده از انواع مختلف سلاح‌ها برای استفاده در مراحل بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین، در طول بازی باید با مبارزه با سرسختانه با فایت‌هایی نیز روبرو شوید که به شدت شما را به چالش می‌کشانند.

دانلود بازی Zombie Age ۳

 

بازی  Zombie Age 3

بازی  Zombie Catchers

بازی Zombie Catchers شما را به نقش دو شخصیت سبز رنگ در یک شهر بزرگ  قرار می‌دهد که باید با استفاده از انواع سلاح‌ها و ابزارهای مختلف، زامبی‌ها را از بین ببرید. همچنین می‌توانید با فروش محصولات خود، سکه‌هایی جمع‌آوری نمایید و از آن‌ها برای ارتقا و خرید ابزارهای دیگر استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های جالب Zombie Catchers، تنوع زامبی‌هاست که در برخی از مواقع با زامبی‌های قدرتمندی روبه‌رو می‌شوید که چالشی برای شما ایجاد می‌کنند.

دانلود بازی Zombie Catchers 

بازی  Zombie Catchers

 

بازی  Stupid Zombies 3

اگر به دنبال یک بازی معمایی با حضور زامبی‌ها می‌باشید، بازی Stupid Zombies ۳ گزینه ایده‌آلی است. این بازی شامل مراحل مختلفی است که در هر کدام باید با نشانه گیری دقیق تیر را به‌گونه‌ای شلیک کنید که زامبی‌ها را از بین ببرید.

در طول بازی چهار اسلحه مختلفی در اختیار دارید که با توجه به تعداد و نوع زامبی‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بازی شامل مراحل مختلفی است و تعداد آن بیش از ۱۵۰ مرحله است و خبر خوب این است که مراحل بازی هر کدام به نوعی متفاوت است که تکراری شدن روند بازی را جلوگیری می‌کند.

دانلود بازی بازی Stupid Zombies ۳ 

 

بازی  Stupid Zombies 3

بازی  They Are Coming Zombie Defense

در بازی پیکسلی They Are Coming Zombie Defense، بازیکنان در نقش یک از بازمانده‌هایی قرار می‌گیرند که وظیفه محافظت از جامعه بازماندگان را دارند. این بازی روایت خاصی را تعریف نمی‌کند و تنها باید با سلاح‌های مختلف زامبی‌ها را به شکل‌های مختلف سلاخ کنند.

طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و ابزار دفاعی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که هریک از ویژگی‌های خاص خود را دارند. به‌عنوان مثال، با استفاده از برخی ابزار می‌توانید سرعت حرکت زامبی‌ها را کند نمایید و با اره برقی می‌توانید از زامبی‌هایی که بسیار نزدیک شده‌اند، پذیرایی کنید.

بازی  They Are Coming Zombie Defense

بازی  Zombie Hive

بازی Zombie Hive به بازیکنان ورود به یک پایگاه بزرگ با طبقات متعدد پر از زامبی‌های ساده تا جهش‌یافته را فراهم می‌کند. بازیکنان باید با همکاری نیروهای ویژه، زامبی‌ها را از بین ببرند و بازمانده‌ها را آزاد کنند. هدف اصلی بازی این است که بازیکنان به بالاترین طبقه پایگاه برسند و هسته اصلی شکل‌گیری زامبی‌ها را از بین ببرند.

در آغاز بازی، سلاح‌های ساده در اختیار شما قرار دارد و با پیشرفت در مراحل بازی، سلاح‌های قدرتمندتری را بدست خواهید آورد. همچنین با کسب امتیازهای مختلف، می‌توانید هر یک از آن‌ها را ارتقا دهید.

بازی  Zombie Hive

بازی  Don Zombie: Guns and Gore

بازی Don Zombie: Guns and Gore، انواع مختلف از سلاح‌ها و وسایل نقلیه را به بازیکنان ارائه می‌دهد تا زامبی‌های مختلف را نابود کنند. در طول بازی می‌توانید با وانت یا تانک، زامبی‌ها را از بین ببرید. این بازی بدون داستان خاصی است و تنها باید به نابود کردن زامبی‌ها بپردازید. در برخی از مراحل، زامبی‌های قویتر حضور دارند که باید با استفاده از مهمات خود، آن‌ها را نابود کنید.

بازی  Don Zombie: Guns and Gore

کلام آخر

با پیشرفت تکنولوژی و ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند، صنعت بازی نیز به سوی پیشرفت حرکت می‌کند. در این لیست بهترین بازی های زامبی اندروید  از نظر گرافیک، فضا‌سازی و قابلیت‌های مختلف بررسی شده‌اند. این بازی‌ها بسیار جذاب هستند. توجه داشته باشید که برای دانلود بازی زامبی برای اندروید ۴ می‌توانید از این لیست استفاده کنید.امیدوارم از بهترین بازی زامبی اندروید افلاین و آنلاین در این لیست لذت ببرید و لحظات هیجان‌انگیزی را در کنار دوستان‌تان تجربه کنید.

 

 

سوالات متداول

  • بهترین بازی های زامبی محور اندروید چیست؟

UNKILLED، Zombeast،Dead Effect 2  و… جزو بهترین بازی های زامبی محور دنیاست.

  • بهترین بازی زامبی اندروید آفلاین کدام است؟

بازی موبایلی Into the Dead 2 یک عنوان رانر با المان‌های سبک ترسناک است که به صورت آفلاین می‌توان آن را اجرا کرد و تجربه‌ای جذاب از این بازی دوست داشتنی داشت.

  • کدام بازی زامبی بهترین گرافیک را دارند؟

برای دانلود بازی زامبی با گرافیک بالا برای اندروید، بهترین گرافیک را بازی های Dead Effect2,in to   the Dead2,  دارند.

 

 

بهترین بازی های زامبی اندروید

علیرضا تقی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *