بهترین تلویزیون با کیفیت تصویر بالا 2021 به همراه بهترین برندها در ایران

بهترین مارک تلویزیون از نظر کیفیت تصویر در بازار ایران سال 1400

بازار لوازم صوتی و تصویری پر است انواع تلویزیون‌ با کیفیت تصویرهای مختلف و ویژگی‌های منحصر به فردی که هر کدام از آنها دارند. هر کدام از این برندهای تلویزیون نیز محبوبیت و طرفداران ویژه خود را دارند. اما بدون شک یک انتخاب درست بین این همه مارک تلویزیون کار چندان ساده‌ای نیست و باید زمانی برای شناخت هر کدام از این محصولات گذاشت و یا اگر سوالاتی مثل بهترین برند تلویزیون از لحاظ کیفیت تصویر کدام است؟ کدام مارک تلویزیون هم از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می‌باشد و هم کیفیت تصویر بالایی دارد؟ یا سوالاتی از این قبیل دارید با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار ایران که هم کیفیت تصویر بالایی را به کاربران خود ارائه می‌دهند و هم از لحاظ هزینه، برای مصرف کننده مقرون به صرفه می‌باشد را آورده‌ایم.

بهترین مارک تلویزیون از نظر کیفیت تصویر

کیفیت تصویر یا دقت تصویر (رزولوشن) چیست؟

به تعداد پیکسل‌های موجود در صفحه نمایشگر شما که تاثیری مستقیم در کیفیت تصویر نمایشگر شما دارد رزولوشن یا کیفیت تصویر می‌گویند. حالا رابطه این رزولوشن (Resolution) با کیفیت تصویر را بخواهیم شرح دهیم به این گونه است که هر چقدر رزولوشن دستگاه تلویزیون شما بالاتر و بیشتر باشد، درنتیجه تعداد پیکسل‌های بیشتر نیز در صفحه نمایشگر موجود خواهد بود و از همین رو کیفیت تصویر نمایشگر شما نیز بهتر است، یا به اصطلاح دیگر تصویر شارپ‌تری را به مخاطب ارائه می‌دهد.

کیفیت تصویر یا دقت تصویر (رزولوشن) چیست؟

کیفیت تصویر(رزولوشن) و تاثیر آن  روی انتخاب بهترین تلویزیون

به همان اندازه که رزولوشن تصویر رابطه مستقیمی با کیفیت تصویر دارد و هرچقدر این رزولوشن بیشتر باشد کیفیت تصویر تلویزیون شما نیز بالا می‌رود، به همان اندازه هم پیدا کردن تلویزیون با کیفیت تصویر بالا لازمه هزینه زیاد است. البته که برخی برندهای ایرانی در تولید تلویزیون‌های با کیفیت تصویر بالا فوق‌العاده هستند و بهترین مدل‌ها را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند. از جمله شرکت‌های ایرانی مثل ایکس ویژن و شهاب و تی سی ال و همچنین جی پلاس که از بین این‌ها شما با یک مقایسه راحت می‌توانید بهترین تلویزیون از لحاظ کیفیت تصویر را از بین محصولات این شرکت برای خود انتخاب نمایید که پیشنهاد ما به شما تلویزیون‌های ایکس ویژن است، چرا که بین محصولات ایرانی هم از کیفیت بهتری برخوردار است و هم با هزینه کمتری شما می‌توانید یک تلویزیون خوب با کیفیت تصویر بالا را برای خود تهیه نمایید.

با ما تا انتهای مقابه همراه باشید تا بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار ایران با کیفیت تصویر و وضوح بالا را به شما معرفی نماییم.

آیا از رده‌بندی کیفیت تصویر تلویزیون‌ها اطلاعی دارید؟

ما در اینجا انواع کیفیت تصویر در تلویزیون‌ها و همچنین رده‌بندی انواع کیفیت‌ها را برای شما آورده‌ایم تا شما نیز با مطالعه آن بر حسب نیاز خود بهترین مدل تلویزیون را با کیفیت تصویر مناسب انتخاب و بعد از بررسی کامل آن خرید نمایید.

  • تلویزیون‌های با کیفیت تصویر 8K
  • تلویزیون‌های با کیفیت تصویر 4K
  • تلویزیون‌های با کیفیت تصویر FULL HD
  • تلویزیون‌های با کیفیت تصویر HD
  • تلویزیون‌های با کیفیت تصویر SD

آیا از رده‌بندی کیفیت تصویر تلویزیون‌ها اطلاعی دارید؟

مقایسه کیفیت تصویر در تلویزیون‌ها

تلویزیون  65 اینچ ایکس ویژن مدل XTU845 با کیفیت تصویر بالا

تلویزیون 65 اینچ ایکس ویژن مدلXTU845  از محصولات شرکت  (XVision) است که متناسب با نیاز مخاطبان و کاربران طراحی شده است. سیستم عامل این تلویزیون ایکس ویژن از رابط هوشمند Android 10 بهره‌مند است و شما قادر هستید برنامه‌های مختلفی را رو تلویزیون خود استفاده نمایید. صفحه این تلویزیون 65 اینچی از نوع تخت است و مانند بسیاری از تلویزیون‌های مدرن موجود در بازار، از فناوری LED بهره می‌برد. کیفیت تصویر این مدل Ultra HD است و رزولوشن 3840 در 2160 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمایش می‌گذارد.

  تلویزیون  65 اینچ ایکس ویژن مدل XTU845 با کیفیت تصویر بالا

این تلویزیون دارای قدرت تشخیص، تفکیک و نمایش یک میلیارد و هفتاد میلیون رنگ است که عددی بسیار شگفت انگیز است. بنا به سلیقه‌ خود، می‌توانید یکی از حالت‌های تصویر را انتخاب نمایید و از تماشای تلویزیون لذت ببرید؛ این تلویزیون همچنین زاویه‌ گسترده‌ 178 درجه دید دارد تا به شما این امکان را دهد که به راحتی بتوانید در حالت‌های مختلف آن را تماشا کنید. ایکس ویژن برای این تلویزیون یک پردازنده چهار هسته ای در نظر گرفته است که 2.0 گیگابایت RAM آن را همراهی می‌کنند. تلویزیون 65XTU845  دارای درگاه USB و HDMI نیز می‌باشدکه امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ را برای گاربران فراهم می‌نماید. قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی، ماشین زمان، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG) و تلتکس از دیگر ویژه امکانات تلویزیون 65 اینچ ایکس ویژن با این کیفیت تصویر می‌باشد.

  تلویزیون  65 اینچ ایکس ویژن مدل XTU845 با کیفیت تصویر بالا

تلویزیون  65 اینچ تی سی ال (TCL) مدل 65PS8 با کیفیت تصویر بالا

تلویزیون 65 اینچ تی سی ال مدل 65P8S  محصولی بسیار عالی از برند تی سی ال است که امکانات متعددی را در اختیار شما می‌گذارد. با تلویزیون 65 اینچ تی سال شما می‌توانید تمامی تصاویر را با کیفیتی بسیار بالا با جزئیات تماشا نمایید.

کیفیت ‌تصویر این تلویزیون (ULTRA HD 4K) 3840x2160 می‌باشد که تصاویر را با وضوح و شفافیت عالی  نمایش می‌دهد. زاویه‌ دید وسیع در این مدل تلویزیون امکان تماشای آن را از محدوده‌ وسیعی برای شما با کیفیت تصویر بالا فراهم می‌کند. نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی پخش می‌کند. شرکت سازنده آن برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت نعبیه شده می‌توانید فلش ‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این مدل تلویزیون می‌توانید از بین درگاه  HDMI، کامپوننت و کامپوزیت یکی از آنها را انتخاب کنید.

تلویزیون  65 اینچ تی سی ال (TCL) مدل 65PS8 با کیفیت تصویر بالا

تلویزیون  55 اینچ ایکس ویژن مدل XTU745 با کیفیت تصویر بالا

تلویزیون 55 ایکس‌ویژن مدل XTU745  محصولی با عالی با کیفیتی فوق‌العاده از برند ایکس ویژن است که امکانات متعددی را در اختیار مخاطبان و استفاده کننده‌گان از این مدل تلویزیون می‌گذارد. کیفیت بالای ‌تصویر در تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن 4K می‌باشد که تصاویر در آن با وضوح و شفافیت بسیار بالایی به نمایش گذاشته می‌شود. این مدل تلویزیون زاویه‌ دید وسیعی نیز دارد و امکان تماشای نمایشگر را از محدوده‌ وسیعی از منزل شما فراهم می‌کند.

تلویزیون  55 اینچ ایکس ویژن مدل XTU745 با کیفیت تصویر بالا

در این مدل تلویزیون دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است که با استفاده از آنها می‌توانید فلش‌ مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌هایی که در آن موجود است، استفاده نمایید. همچنین برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید درگاه HDMI را انتخاب نموده و فایل‌ها یا مدیاهای خود را با کیفیت تصویر بالا روی آن تماشا نمایید.