آموزش نرم افزار مانی ربات برای سئو سایت

چکیده : سئو ، به عنوان یکی از محبوب ترین روش های دیجیتال مارکتینگ سختی ها و پیچیدگی هایی دارد که ممکن است یک متخصص را از پا درآورد اما امروزه ابزارهای زیادی به کمک متخصصان آمده که یکی از آنها مانی ربات است و در ادامه ، کاربرد این برنامه و روش استفاده از آن را شرح میدهیم …

مانی ربات چیست

امروزه سئو سایت به یکی از مهم‌ترین امور برای درآمد زایی تبدیل شده است و از طرفی هم با افزایش تعداد سایت ها، قطعاً که رقابت هم سخت‌تر خواهد شد. اما سؤال اصلی آن است که با این تفاسیر آیا می‌توان با سئو نتیجه گرفت؟ دوستان عزیز ابتدا باید اهمیت سئو را برای شما شرح دهیم.

اغلب ما افراد به دنبال درآمدزایی از سایت هستیم و فرقی هم نمی‌کند که روی چه حوزه‌هایی فعالیت می‌کنیم (مثلاً حوزه آموزشی یا فروشگاهی و خبری و…) اولویت تمامی این حوزه‌ها درآمدزایی از سایت است. شما برای درآمدزایی در وهله اول، باید روی سئو سایت خودتان تمرکز کنید.( سئو باعث می‌شود که سایت شما وارد نتایج گوگل شود و از طرفی هم بیشتر دیده شوید)

سئو سایت پروسه زمانی خاص خودش را دارد، ممکن است که شما برای دیده شدند چندین ماه فعالیت انجام دهید تا در نهایت در نتایج گوگل حضور پیدا کنید. برای کوتاه کردن این پروسه زمانی، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از مانی ربات استفاده کنید. البته که در کنار مانی ربات شما باید اصول مهم سئو و آموزش با این نرم افزار را هم با شرکت در بهترین دوره آموزش سئو فراگیرید تا در آینده با مشکل رو به رو نشوید.

آموزش مانی ربات

مانی ربات چیست؟

مانی ربات یکی از نرم افزار های بسیار کاربری برای لینک سازی سایت است، همان‌طور که خود شما میدانید لینک سازی یکی از موارد مهم و پایه سئو سایت است و شما به‌واسطه لینک سازی می‌توانید به صفحات دیگر سایت خودتان اعتبار خاصی ببخشید.

مانی ربات به‌صورت اختصاصی به ساختن لینک برای صفحات سایت شما می‌پردازد، اگر چه که استفاده از این نرم افزار کمی ریسک پذیر خواهد بود. اگر شما آموزش درستی در رابطه با مانی ربات فرا نگرفته‌اید و همین‌جوری بخواهید لینک سازی کنید، نه تنها که اثر مثبت نمی‌گیرید، بلکه اثر سو هم برای سایت شما هم می‌گذارد. اگر شما برای لینک سازی سایت خودتتان استراتژی نداشته باشید، قطعاً نتیجه مطلوبی برای سئو سایت شما رغم نخواهد زد و به ضرر شما خواهد شد.

سوشال مارکتینگ با مانی ربات

یکی از مواردی که باعث بهبود رتبه سئو سایت شما می‌شود، لینک سازی از طریق سوشال مدیا است. یعنی شما به‌واسطه شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا، می‌توانید به صفحات مرتبط سایت خودتان لینک بدهید و همین امر سبب بهبود رتبه سئو سایت شما می‌شود. در بخش social مانی ربات، شما می‌توانید یک یا چند لینک از صفحات سایت خودتان را وارد کنید و برای هر کدام از آن‌ها توییت و یا لایک فیس‌بوک دریافت کنید. یعنی محتوای اندکی از صفحات وب شما به‌صورت پست انتشار پیدا می‌کند و همین قابلیت سبب افزایش سرعت ایندکس صفحه و بهبود رتبه آن خواهد شد.

افزایش ترافیک وب سایت با مانی ربات

یکی از موارد بسیار مهم برای تمامی وبمستران، افزایش ترافیک است. زمانی که تعداد کاربران زیادی در سایت شما رفت و آمد کنند، قطعاً که افزایش ترافیک سایت خواهید داشت. یعنی شما می‌توانید شرایط بهتری برای درآمدزایی سایت خودتان فراهم کنید به‌واسطه افزایش ترافیک سایت، برای این موضوع هم می‌توانید از مانی ربات کمک بگیرید.
تب Traffic مانی ربات یکی بخش‌های مهم این نرم افزار که افزایش ترافیک و بهبود رتبه سایت را برای شما به ارمغان می‌آورد. اما شما حین استفاده از این بخش باید به نکات مهمی توجه کنید. ارسال بازدید فیک همواره با یک آی پی ثابت، سبب می‌شود که ربات های گوگل به این موضوع شک کنند و در نتیجه صفحه مورد نظر پنالت شود. پیشنهاد ما به شما آن است که برای این موضوع برنامه ریزی داشته باشید و دائم از پروکسی‌های مختلف برای ارسال بازدید استفاده کنید که خدای نکرده یکی از صفحات شما پنالتی نشود.

روش استفاده از مانی ربات

اصول مهمی سئو که باید رعایت کنید:

تا به الان با موضوعات متعددی رو به رو بوده‌اید و حالا نوبت آن فرا رسیده که اصول مهم سئو را برای شما شرح دهیم …

  • بک لینک باکیفیت تولید کنید: دوستان عزیز اولین موردی که شما همیشه باید به آن توجه کنید، تولید بک لینک باکیفیت است. برای درک بهتر شما از این موضوع بهتر است که مثالی را برای شما عنوان کنیم. بسیاری از افراد دست به تولید انبوه بک لینک می‌زنند به‌صورتی که در سایت های وبلاگی خارجی بدون درج محتوا، فقط لینک آدرس سایت خودشان را وارد کرده و منتشر می‌کنند. (خب این گونه از بک لینک ساختن اصلاً مناسب نیست و به ضرر سئو سایت شما خواهد بود)

پیشنهاد می‌شود که برای بک لینک زدن، یک محتوای 300 الی 500 کلمه ایی نگارش کنید و روی برند سایت خودتان لینک سازی انجام دهید.

  • کمپین‌های مناسب ایجاد کنید: همیشه برای ایجاد نتیجه مطلوب بر روی سئو سایت، باید برای ایجاد کمپین‌های خود برنامه ریزی داشته باشید. به‌عنوان مثال چه تعداد لینک در روز می‌خواهید بسازید (به‌واسطه مانی ربات) و به چه صفحاتی از سایت خودتان. برای ساخت کمپین در مانی ربات، کافی است که URL های صفحات هدف خودتان را ابتدا مشخص کنید.

سپس کافی است که کلمات کلیدی مد نظر خودتان را اضافه کنید و بعد عنوان و محتوای مقاله خودتان را هم وارد کنید. (دوستان پیشنهاد می‌شود که برای محتوای مقاله خود، 300 الی 500 کلمه یونیک نگارش کنید و از طرفی از کیورد استافینگ هم جلوگیری کنید) بدین ترتیب می‌توانید کمپین ایجاد کنید.

  • زمان‌بندی مناسب داشته باشید: شما بعد از ایجاد کمپین برای سئو سایت، کافی است که زمان بندی مناسب را در مانی ربات داشته باشید. زمان بندی همیشه حرف اول را در سئو سایت و بهبود رتبه میزند. به شما توصیه می‌کنیم که یک فاصله زمانی نسبتاً طولانی را برای انتشار محتوا انتخاب کنید.

چرا که اگر به‌صورت همواره و در فاصله کوتاه مدت تولید لینک داشته باشید، قطعاً که سبب اشباع خواهد شد، بدین ترتیب صفحات سایت شما از طرف گوگل جریمه خواهد شد.

آیا مانی ربات پولی است؟

این نرم افزار که بر روی ویندوز نصب می‌شود، شما پس از نصب می‌توانید با وارد کردن جیمیل به مدت 7 روز به‌صورت رایگان از این نرم افزار به‌صورت رایگان استفاده کنید. بعد از به اتمام رسیدن این هفت روز هم می‌توانید با ساختن و وارد کردن یک جیمیل جدید، به‌صورت مجدد 7 روز دیگر از این نرم افزار استفاده کنید. اما موضوع اصلی تعداد لینک‌های است که شما می‌توانید بسازید. در نسخه رایگان تعداد ساخت لینک‌ها بسیار محدود است و شما نمی‌توانید تعداد بالا لینک سازی کنید. بنابراین اگر حجم کاری شما بالا است، پیشنهاد می‌شود از نسخه‌های پولی این نرم افزار استفاده کنید. (شما می‌توانید از سایت های ایرانی، لایسنس اورجینال مانی ربات را خریداری کرده و به‌صورت مادام‌العمر از این نرم افزار استفاده کنید)

شیوه استفاده از مانی ربات و کاربرد در سئو

مانی ربات یک ابزار بسیار هوشمند و فوق‌العاده است که شما می‌توانید برای لینک سازی صفحات سایت خودتان و بهبود رتبه سایت از آن استفاده کنید. شما با استفاده از نرم افزار مانی ربات به‌راحتی می‌توانید رتبه کلمات مد نظر خودتان را در نتایج گوگل ارتقا دهید و بهبود رتبه داشته باشید. منتهی موضوع اصلی وجود استراتژی برای لینک سازی سایت است به این معنا که شما اگر برنامه ریزی درستی نداشته باشید، استفاده از این نرم افزار سبب افت رتبه و جریمه شدن سایت شما خواهد شد. رابط کاربری آسان این نرم افزار سبب می‌شود که شما به‌راحتی هر چه تمام‌تر با فضای نرم افزار آشنا شده و بتوانید با بخش‌های مختلف آن کار کنید، پس بهتره که اصلاً نگران نباشی رفیق.

منبع : سایت آموزشی برترآموز