ارزانترین هتل های مشهد

ارزانترین هتل های مشهد

ارزانترین هتل های مشهد

هزینه سفر یکی از دغدغه های همه ما است و دوست داریم در کنار داشتن کیفیت بالا سری با کم ترین و مناسب ترین هزینه داشته باشیم. مشهد یکی از مقاصد گردشگری در ایران است که هر ایرانی حداقل یک بار به آن سفر کرده است. انتخاب هتل مشهد می تواند محدوده متنوع قیمت از گران مثل هتل درویشی مشهد، هتل جواد مشهد تا ارزان داشته باشد.

در این مطلب قصد داریم تعدادی از ارزان ترین هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما نیز به دنبال یک سفر با هزینه مناسب به شهر مشهد هستید، با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

هتل آپارتمان کنعان

یکی از هتل های ارزان  مشهد که می توانید آن را انتخاب کنید، هتل آپارتمان کنعان است. یکی از ویژگی های مثبت این هتل آپارتمان موقعیت قرارگیری آن است. به طوری که شما می توانید ظرف 10 دقیقه پیاده روی خود را به حرم مطهر و یا بازار بزرگ رضا برسانید.

این هتل یک آشپزخانه عالی دارد که شما می توانید غذای مورد علاقه خود را با کیفیت مناسب و برنج ایرانی از هتل تهیه کنید. این هتل آپارتمان 4 طبقه بوده که دو طبقه آن جدید و نوساز و دو طبقه آن قدیمی است. در صورت نیاز به ترانسفر درون شهری، این هتل وسیله نقلیه با قیمت مناسب برای شما فراهم می کند.

هتل یک ستاره راسپینا

یک هتل ارزان قیمت که با حرم مطهر تنها 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. در کنار داشتن اتاق هایی تمیز و مناسب، یک لابی زیبا و دلنشین دارد که شما می توانید در آن کمی استراحت کنید.

این هتل دارای یک رستوران با فضای بزرگ و منویی متنوع است تا شما بتوانید غذای مورد علاقه خود را در آن سرو کنید. این هتل 24 واحد با اتاق های 1 تا 3 تخته، آشپزخانه، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات و غیره است تا اقامت شما در آن ارزان اما خوب و با کیفیت باشد.

ارزانترین هتل های مشهد

هتل آپارتمان آفرین

این هتل آپارتمان را می توان یکی از بهترین هتل های ارزان در مشهد دانست. آفرین از نظر امکانات رفاهی در رده هتل های دو ستاره قرار می گیرد و هزینه اقامت در آن بسیار مناسب و به صرفه است. هتل آپارتمان آفرین دارای 7 هفته است و هم اتاق هم سوئیت هایی برای اجاره دارد.

داخل اتاق های هتل می توانید از امکاناتی مانند وای فای رایگان، توالت فرنگی، شوفاژ، آشپزخانه، مبلمان و غیره استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این هتل می توان به پارکینگ با ظرفیت 70 خودرو، آسانسور، لاندری، لابی، نمازخانه، رستوران و غیره اشاره کرد.

هتل یک ستاره آذین

انتخاب به صرفه دیگر هتل مشهد، می تواند هتل یک ستاره آذین باشد که تقریبا اغلب مسافران از اقامت در آن رضایت کامل داشته اند. این هتل در سال 96 بازسازی شده و دارای فضا و محیطی جدید و نوساز است. نزدیکی آن به حرم با فاصله تنها یک ربع پیاده روی، آن را به یکی از هتل های پرطرفدار تبدیل کرده است.

با سرویس رایگان تا حرم می توانید به راحتی خودتان را به حرم امام رضا برسانید. رستوران این هتل نیز دارای غذاهایی با کیفیت و خوشمزه است تا دغدغه ای بابت خوراک خود در سفر نداشته باشید. از دیگر ویژگی های این هتل می توان به اینترنت، خدمات پزشکی، لابی، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایران و فرنگی و… اشاره کرد.

هتل دو ستاره ذاکر

این هتل بهترین انتخاب برای کسانی است که در کنار کیفیت مناسب قیمت ارزان نیز می خواهند. هتل دو ستاره ذاکر به صورت 24 ساعته پذیرای مهمانان خود است.

فضای داخلی آن به دلیل نوساز بودن بسیار شیک و زیبا است و شما در اقامت خود احساس رضایت خواهید داشت. این هتل دارای 40 اتاق با ظرفیت 105 مسافر است که به دلیل نزدیکی به حرم و کیفیت بالا تقریبا همه اتاق های آن پر می شود. در کنار امکانات خوب در اتاق ها، هتل ذاکر دارای اتاق های VIP نیز هست تا اقامت شما لذت بخش تر از قبل انجام شود.

ارزانترین هتل های مشهد

هتل آپارتمان فرات

نام دیگری که در لیست ارزان ترین هتل های مشهد قرار می گیرد، هتل آپارتمان فرات یکی از هتل های یک ستاره این شهر است. فرات یکی قدیمی ترین هتل های مشهد بوده که در سال 1382 تاسیس شده است. البته این هتل در سال 1393 برای ارتقا کیفیت و خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفته است.

اتاق های آن دو، چهار و شش نفره بوده تا هر خانواده با هر تعداد نفر بتواند به راحتی در آن اقامت داشته باشد. صرافی یکی از ویژگی های پرکاربرد در این هتل است تا اگر نیاز به تبدیل پول دارید دردسر اضافی برای آن نکشید.

هتل آپارتمان ایوان

یکی دیگر از هتل های ارزان که می توانید آن را برای اقامت خود در مشهد انتخاب کنید، هتل آپارتمان ایوان است. این هتل در 6 طبقه ساخته شده و 20 واحد پذیرایی از مسافر دارد. اتاق های سه تخته، سوئیت های دو نفره و آپارتمان یک خوابه چهار نفره از جمله بخش های مختلف پذیرایی در این هتل به شمار می رود. نزدیکی به حرم، رستوران با کیفیت، وای فای، خدمات خانه داری، آسانسور، خشک شویی و غیره از ویژگی های این هتل ارزان به شمار می رود.