امکان فعالیت در پی پال با شماره مجازی فراهم شد!

چکیده : معرفی پی پال (Paypal ) | امکان فعالیت در پی پال با شماره مجازی | بررسی نکات مهم در استفاده از شماره مجازی برای پی پال | معرفی یکی از بهترین وبسایت ها برای خرید شماره مجازی

امکان فعالیت در Paypal با شماره مجازی | مرجع سایت شماره مجازی

برای انجام پرداخت‌های بین المللی، پی پال بهترین گزینه خواهد بود. در ایران با توجه به محدودیت‌های اعمال شده و قوانین بین المللی آمریکا مبنی بر تحریم کاربران ایرانی در زمینه مالی، پی پال به کاربران ایرانی خود خدماتی ارائه نمی‌دهد و در این مورد، سختگیری‌های زیادی نیز دارد و به همین دلیل کاربران ایرانی برای استفاده از پی پال مسیر دشواری در پیش خواهند داشت و باید برای احراز هویت در آن، از شماره مجازی استفاده کنند.
فعالیت در پی پال، در گذشته بسیار ریسکی بود و کاربران ایرانی که پول‌های خود را با استفاده از آن به حساب‌های بین المللی منتقل می‌کردند، همواره احتمال مصادره دارایی‌های نقدی خود را در نظر داشتند؛ اما با استفاده از یک شماره مجازی معتبر، این مشکل تا حدود زیادی حل شده و می‌توانید با خرید شماره مجازی، این مشکلات را برطرف کنید. در این مطلب، قصد داریم در کنار معرفی پی پال و ثبت نام در آن با استفاده از شماره مجازی، یکی از بهترین وبسایت‌های خرید شماره مجازی پی پال را نیز به شما معرفی کنیم.


معرفی پی پال

پی پال (Paypal) یک درگاه پرداخت آنلاین است. این سرویس ابتدا در سال 1998 به عنوان یک استارتاپ شروع به فعالیت کرد و پس از یک دوره ناموفق، توسط ایلان ماسک با نام پی پال فعالیت خود را ادامه داد. پی پال به صورت آنلاین خدمات متنوع پرداختی را به کاربران در سرتاسر دنیا ارائه می‌کند. همچنین امکاناتی شامل عدم افشای اطلاعات کاربران، پشتیبانی از درگاه‌های امن پرداخت و غیره در پی پال باعث محبوبیت بیش از پیش آن شده است.
برای فعالیت در پی پال باید حساب کاربری مخصوص خود را ایجاد کنید. در این پلتفرم دو نوع حساب کاربری قابل ایجاد شدن است که با توجه به نوع فعالیتی که قرار است انجام دهید، باید حساب کاربری مخصوص به خود را انتخاب کنید. حساب کاربری تجاری یا Businesses و حساب کاربری Consumer دو نوع حساب کاربری هستند که می‌توانید در پی پال انتخاب کنید. هر کدام از این حساب‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. 
حساب Personal یا Consumer که به عنوان حساب شخصی نیز شناخته می‌شود، برای خرید از فروشگاه‌ها و خرید خدمات است و همچنین پرداخت مالیات نیز نخواهد داشت. در این نوع حساب، گردش مالی پایین خواهد بود. از طرف دیگر، حساب تجاری ویژگی‌های متفاوتی داشته و برای کسب و کارها و شرکت‌هایی است که گردش مالی زیادی دارند. این نوع از حساب کاربری ملزم به پرداخت مالیات است؛ اما امکاناتی مانند گردش مالی بالاتر و دریافت پول از افرادی که حساب پی پال ندارند برای چنین حساب‌های کاربری وجود دارد.
در ادامه، روش‌های ایجاد حساب کاربری برای پی پال با استفاده از شماره مجازی را آموزش خواهیم داد. 


ثبت نام در پی پال با شماره مجازی

نحو ثبت نام در پی پال ( Paypal ) | مرجع سایت شماره مجازی

استفاده از شماره مجازی برای ثبت نام در پی پال ‌یک ضرورت است و در کنار نکات دیگر باید این مورد را نیز رعایت کنید. در ادامه، روش ساخت حساب کاربری در پی پال با استفاده از شماره مجازی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
برای این کار وارد سایت پی پال شده و در صفحه اول، گزینه Sign in را انتخاب کنید. پس از این کار، دو گزینه برای انتخاب نوع اکانت و حساب کاربری به شما پیشنهاد خواهد شد که در آن‌ها قابلیت‌ها و امکانات هر کدام را نوشته است. پس از انتخاب گزینه مورد نظر، Get started را بزنید. 
پس از این کار، از شما کشور ریجن شما را درخواست می‌کند. برای این کار، کشور مورد نظر را انتخاب کرده و Get started را بزنید. پس از آن، شماره تلفن معتبر مربوط به ریجن انتخاب شده را وارد کنید. با توجه به عدم پشتیبانی پی پال از آی پی ایران و شماره‌های ایرانی، باید شماره مجازی خود را هماهنگ با کشوری که در مرحله قبل انتخاب کردید وارد کنید. در این مورد، در انتخاب شماره مجازی باید دقت کافی را داشته باشید.
پس از وارد کردن شماره، یک کد شش رقمی دریافت خواهید کرد که باید برای تایید شماره مجازی خود آن را در صفحه مورد نظر در پی پال وارد کنید. پس از این کار، باید پروفایل خود را که شامل نام، نام خانوادگی، ایمیل و رمز عبور و تکرار آن است را وارد کنید. 
در انتها، اطلاعات اقامتی خود شامل نام شهر، کد پستی و آدرس دقیق شامل نام خیابان، بلوار و غیره را باید وارد کنید. برای این کار نیز باید آدرسی غیر از ایران را ارائه کنید. پس از تایید این اطلاعات، شما به عنوان یک کاربر عادی می‌توانید در پی پال شروع به فعالیت کنید.


نکات مهم در استفاده از شماره مجازی برای پی پال

ارائه شماره تلفن در پی پال، جزء مراحل اولیه و ضروری است و باید حتما یک شماره معتبر وارد کنید. یکی از مهم‌ترین نکات در این زمینه این است که شماره مجازی خریداری شده باید حتما با ریجن انتخابی شما در پی پال یکسان باشد. به عنوان مثال، شما می‌توانید از طریق خرید شماره مجازی روسیه از یک سرور مجازی معتبر و بدون قطعی استفاده کنید.
برای استفاده از پی پال، بهتر است ابتدا یک سرور مجازی یا فیلترشکن معتبر با آی پی ثابت یک کشور دیگر که تحت تحریم‌های آمریکا نیست وارد پی پال شده و اقدام به ساخت حساب کاربری بکنید. همچنین، شماره مجازی مورد نظر نیز باید حتما با ریجن و کشور آی پی ثابت شما یکسان باشد تا در آینده دچار مشکل نشوید.
سیستم امنیتی پی پال، به فعالیت‌های مشکوک حساس است؛ به همین دلیل ممکن است پس از مدتی از شما درخواست کند تا شماره تلفن خود را تایید کنید. در این مورد، بهتر است که از یک شماره مجازی معتبر استفاده کنید. شماره‌های مجازی که در وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و یا وبسایت‌های نامعتبر آن‌ها با قیمت‌های بسیار پایین می‌فرشوند بدترین انتخاب برای این کار هستند. اگر شما نتوانید حساب کاربری خود و شماره تلفن را تایید کنید، حساب شما بسته شده و پول‌های شما نیز در پی پال بلوکه خواهد شد؛ به همین دلیل بهتر است که شماره مجازی را از یک مرجع معتبر خریداری کنید.


بهترین وبسایت شماره مجازی برای پی پال در کشور

پی پال یک پلتفرم بین المللی برای انتقال پول و خرید از وبسایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی است. این پلتفرم ارائه خدمات خود به کاربران ایرانی را محدود کرده و کاربران ایرانی نمی‌توانند با آی پی و شماره ایرانی در پی پال فعالیت کنند. برای این که بتوانید در پی پال کار کنید و برای دوستان و آشنایان خود پول بفرستید و یا از فروشگاه‌های خارجی خرید کنید، باید از سرورهای مجازی و شماره مجازی استفاده کنید.
وبسایت شماره مجازی برای بیشتر پلتفرم‌ها شماره‌های مجازی با پیش شماره کشورهای مختلف را ارائه می‌دهد. برای خرید شماره مجازی مخصوص ثبت نام و فعالیت در پی پال، با ورود به این وبسایت، نوع شماره مورد نظر را جست و جو کرده و در میان کشورهای موجود، کشوری که ریجن پی پال خود را با آن می‌سازید انتخاب کنید. پس از این کار، می‌توانید هزینه آن را پرداخت کرده و شماره را در اسرع وقت تحویل بگیرید. همچنین، وبسایت شماره مجازی برای محصولات خود پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته قرار داده و در صورت بروز مشکل، می‌توانید از طریق پشتیبان سایت اقدام کنید.