ایران فالوور؛ راه‌حلی مطمئن برای جذب فالوور واقعی

بدون شک اینستاگرام یکی از شبکه­های اجتماعی پرطرفدار است که همین عامل باعث شده تا افراد زیادی به فکر راه­اندازی فروشگاه آنلاین، بازاریابی یا برندسازی در این پلتفرم بصری باشند. شاید کمی عجیب باشد، اما اصلی­ترین سرمایه هر کسب­وکار آنلاینی در اینستاگرام، فالوورهای واقعی آن است. قبل­تر­ها جذب یا خرید فالوور اینستاگرام کمی سخت بود، اما با گذشت زمان راهکارهای متنوعی برای این کار مطرح شد. البته که همه روش­ها اصولی و دقیق نیستند و ممکن است حتی به پیج شما آسیب هم بزنند؛ پس اگر به دنبال راه­حل مطمئن و پربازده‌ای هستید، با این مقاله همراه ما باشید. چرا جذب فالوور واقعی به یک دغدغه تبدیل شده است؟ همانطور که در قسمت مقدمه اشاره کردیم، هر چقدر تعداد فالوورهای یک پیج بالاتر باشند، آن پیج اعتبار و اصالت بیشتری دارد؛ چرا؟ خودِ شما وقتی برای اولین‌بار وارد یک پیج می­شوید، به اولین چیزی که نگاه می­کنید تعداد فالوورهای آن است، مسلماً هر چقدر بالاتر باشند، بهتر اعتماد می­کنید. به همین دلیل است که صاحبان کسب­وکارهای آنلاین، پیج­های بیزینسی و… دائماً به‌دنبال راهکارهای جذب و خرید فالوور اینستاگرام هستند. روش­های جذب فالوور واقعی اینستاگرام با یک سرچ ساده در گوگل، هزاران روش برای به‌دست آوردن دنبال­کنندگان واقعی و غیر فیک مشاهده می­کنید، اما در ادامه قصد داریم بهترین­ها را با شما در میان بگذاریم تا در مدت زمان کمتری، بازدهی بیشتری داشته باشید.

1.مسابقات اینستاگرامی برگزار کنید

وقتی اسم مسابقه در اینستاگرام بیاید، خیلی از افراد وحشت می­کنند، زیرا می­دانند شرط و شروط‌های زیادی را باید رعایت کنند تا شاید یک هدیه برنده شوند! پیشنهاد می­کنیم اگر شما قصد برگزاری مسابقه دارید، اسپانسرهای محدودی را انتخاب کنید تا مخاطب اذیت نشود و مجبور به فالوو کردن افراد زیادی نباشد! به‌خصوص اسپانسرهایی که محتوای آنها اصلاً جذاب نیست! پس اگر شرایطی منطقی داشته باشید، مطمئن باشید نتیجه می‌گیرید. حتی اگر برای خرید فالوور اینستاگرام هم اقدام کرده باشید، با این روش می­توانید آنها را در پیج­تان حفظ کنید.

2.چالش­های اینستاگرامی راه بیاندازید

انتشار پست­های چالشی یکی دیگر از روش­هایی است که کمک می­کند تعامل بیشتری با مخاطب داشته باشید و به‌دنبال آن فالوور بیشتری جذب کنید. منظور از پست چالشی، پستی است که مخاطب را مجبور می­کند فعالیت داشته باشد. برای مثال در قالب یک پست از آنها بخواهید نظرشان را در مورد درآمد روزانه یک پزشک متخصص پوست بگویند. کاربران اینستاگرام عاشق ماجراجویی و نظر دادن در موضوعات چالشی هستند. اگر بدانند این نظرسنجی یا چالش، جایزه هم دارد، حتماً دوستان­شان را زیر پست، منشن می­کنند، در نتیجه ناخودآگاه بازدید پست­های شما بالا می­رود یا حتی ممکن است آنها را برای دیگران ارسال کنند، در نتیجه به‌صورت ویروسی پست­های شما در اینستاگرام پخش خواهد شد. با این کار، احتمال رفتن پست­ها به اکسپلور هم بالا می­رود.

3.تبلیغات کنید

تبلیغات همیشه یک راهکار با بازدهی مثبت است، به شرطی که با پیج­های مرتبط با موضوع فعالیت خودتان همکاری کنید. برای این کار، بهتر است ابتدا پیج­های مرتبط با حوزه کاری­تان را با جستجوی هشتگ­های مرتبط پیدا کنید و اگر شرایط لازم برای تبلیغات را داشتند، با آنها مذاکره کنید. البته که اصول و قواعد تبلیغات به همین­جا ختم نمی­شود و اگر به دنبال آن هستید، پیشنهاد می­کنیم قبل از هر اقدامی مقالات بیشتری در این رابطه مطالعه کنید.      

4.به سراغ خرید فالوور فیک یا غیر واقعی نروید

شاید خرید فالوور فیک در ابتدا جذاب باشد، ورود ناگهانی 2000 نفر به یک پیج قطعاً جذاب است، اما بعد از مدتی که با این تعداد فالوور، تنها 200 لایک و 10 کامنت گرفتید، از جذابیت آن کاسته می­شود. این کار نه‌تنها بازدهی مثبتی ندارد، بلکه بر روی روند رشد پیج­تان تأثیر منفی خواهد گذاشت؛ زیرا الگوریتم اینستاگرام به‌گونه­ای است که پیج­هایی از این دست را که نسبت اینگیجمنت و فعالیت فالوورهای­شان هم­خوانی ندارد را امتیاز منفی می­دهد و هر چه تلاش کنید، به نتیجه­ای نخواهید رسید. متأسفانه خیلی از افراد بدون اطلاع از این موضوع  به‌سراغ خرید فالوور غیر واقعی اینستاگرام می­روند.

5.از امکانات و آمار و ارقام پیج­های بیزنسی غافل نشوید

وقتی شما یک فروشگاه آنلاین در اینستاگرام راه­اندازی می­کنید، اولین اقدام این است که اکانت خود را از حالت معمولی به بیزنسی (Business account) تبدیل کنید. با این کار، اینستاگرام آمارهای دقیقی به شما می­دهد که بسیار مفید خواهد بود، مانند:
  • جزئیات آمارِ مربوط به هر پستی که منتشر شده است،
  • آمارِ هفتگی جهت بررسیِ اینکه در چه روز و ساعتی بیشترین بازخورد را داشته­اید،
  • سن و محل زندگی فالوورها و حتی افرادی که جدیداً پیج شما را فالو کرده­اند،
  • آمارِ دقیق برای جذب فالوور،
  • اطلاعات و آمار برای مقایسه روند رشد فالوورها و کاربران،
  • و…

6.خرید فالوور اینستاگرام

یکی از بهترین و شاید پربازده­ترین راه­حل­های افزایش فالوور، خرید فالوور واقعی اینستاگرام است. با این کار، در کمترین زمان ممکن، هر تعداد فالوور که بخواهید وارد صفحه کاری شما می­شوند. برای این کار کافی است وارد سایت­های معتبری مانند «ایران فالوور» شوید و تعداد فالوور موردنظرتان را انتخاب و هزینه را پرداخت کنید. تا به اینجای کار برعهده ایران فالوور است، اما مابقی داستان با شماست؛ یعنی این شما هستید که به‌عنوان صاحب یک کسب­وکار آنلاین، باید این تعداد مخاطب را حفظ کنید، حالا با برگزاری مسابقه، تخفیف ویژه و… . این نکته را هم بدانید که افراد زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام تبلیغ می­کنند، اما خیلی از آنها فالوور فیک هستند و همانطور که در بالا اشاره شد، نتیجه عکس برای­تان خواهد داشت. «ایران فالوور» بیش از 7 سال سابقه در این زمینه دارد و با پشتیبانی 24ساعته، شما را در هر شرایطی حمایت می­کند. کافیست به آدرس www.irfollower.com سری بزنید و برای خرید اقدام کنید.