ایسر لپ تاپ Spin 3 خود را با 350 دلار تخفیف می فروشد

ایسر لپ تاپ Spin 3 خود را با 350 دلار تخفیف می فروشد ایسر یکی از لپ تاپ‌های پر فروش خود یعنی اسپین ۳ را با تخفیفی عالی در اختیار شما قرار داده است و می‌توانید با قیمتی مقرون به صرفه به سراغش بروید. می‌دانیم که قیمت لپ تاپ همواره فاکتور مهم در خرید محسوب می‌شود و لپ تاپ‌های ایسر هم همواره نسبت به سایر محصولات بازار قیمت مناسب‌تری داشته‌اند. حال تصور کنید که یکی از لپ تاپ‌های عالی این برند را می‌توانید با تخفیف تهیه کرده و از خرید خود بیشترین رضایت را داشته باشید. این محصول یک لپ تاپ معمولی همراه با صفحه نمایش لمسی و سازگار با قلم است که همراه با مشخصات فنی ساده در اختیار شما خواهد بود. این لپ تاپ ۲ در ۱ را می‌توانید هنگام جابه‌جایی به موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار داده و برای کارهای روزمره یا دانشگاهی خود از آن بهره ببرید. قابلیت ۲ در ۱ آن سبب می‌شود که در کلاس درس یا خانه بتوانید آن از آن برای یادداشت برداری مانند یک تبلت استفاده کنید. صفحه لمسی نمایشگر همراه با یک قلم ویژه، دو ترکیب بسیار عالی هستند که این امکان را در اختیار شما می‌گذارند و می‌توانید بدون مشکل خاصی از این قابلیت استفاده کنید. یک اسکنر اثر انگشت هم در این دستگاه وجود دارد که روشی برای باز کردن لپ تاپ بدون نیاز به رمز عبور را در اختیار شما خواهد گذاشت. این روزها لپ تاپ‌های زیادی با این قابلیت در بازار وجود دارند که البته می‌توانند قیمت بالاتری داشته باشند.

صفحه نمایش ۱۴ اینچی با پنل IPS

شما با پرداخت این قیمت لپ تاپ ایسر Spin 3، از یک صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی برخوردار خواهید بود که از پنل IPS تشکیل یافته است و با حاشیه بسیار باریکی در اختیار شما خواهد بود. این صفحه نمایش پشتیبانی کاملی از ۱۰۰ درصد رنگ‌های sRGB دارد و کاملا مشخص است که محتواهای دلخواه خود را بدون مشکل خاصی می‌توانید روی آن اجرا کنید. پنل IPS برای لپ تاپ‌های گیمینگ هم مناسب است و به‌دلیل نرخ تازه‌سازی بالا و زمان پاسخ‌گویی سریع‌تر، احتمالا برای بازی‌ها و فیلم‌های اکشن بهتری گزینه خواهد بود. در کنار این موارد می‌توانید به پردازنده مرکزی اینتل اشاره کنیم که از نسل Core i3 بوده و بدین ترتیب، ساده‌ترین عملکرد و قدرت را برای یک لپ تاپ امروزی فراهم کرده است. در کنار آن، می‌توانیم به حافظه رم ۸ گیگابایتی آن اشاره کنیم که همراه با پردازنده مرکزی، می‌تواند ترکیب مناسب و حداقلی را برای کارهای شما فراهم سازد. فراموش نکنید که بسیاری از کارشناسان استفاده از حداقل ۴ گیگابایت رم را برای کارهای روزانه مناسب دانسته‌اند و با پرداخت هزینه پایین برای این قیمت لپ تاپ ایسر می‌توانید از یک حافظه رم ۸ گیگابایتی استفاده کنید. اگر نگاهی به قیمت لپ تاپ دل و کمپانی‌های دیگر بیندازید، متوجه ارزش این مشخصات فنی با این قیمت خواهید شد. یک گزینه مهم دیگر این است که ایسر در این لپ تاپ از حافظه SSD سریع با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت استفاده کرده است. حافظه جدید SSD کمک می‌کند که سرعت و اطمینان پذیری بالایی را در قبال داده‌های خود در این لپ تاپ داشته باشید. این حافظه برای نصب ویندوز و اجرای برنامه‌های اصلی شما بسیار مناسب است و سرعت اجرای آن‌ها را بالا می‌برد. با توجه به اینکه پردازنده و سرعت لپ تاپ کمی پایین است، این حافظه SSD کمک می‌کند که ایسر جبران مافات کرده و همچنان سرعت بالایی را برای اجرای برنامه‌ها و ویندوز شما فراهم کند.

گرافیک جذاب و پورت‌های کامل

ایسر در این لپ تاپ از گرافیک UHD اختصاصی اینتل استفاده کرده است که حداقل برای یک لپ تاپ کارهای روزمره مناسب است. می‌توانید از پورت‌های HDMI، USB 3.2 و یک سری پورت‌های جالب دیگر در این لپ تاپ استفاده کنید. این لپ تاپ هم‌اکنون با تخفیف در اختیار شما قرار می‌گیرند و ۳۵۰ دلار در بازار جهانی می‌توانید برای آن هزینه کنید. عمر باتری این لپ تاپ تا ۱۲ ساعت خواهد بود و یقینا با توجه سطح پایین مشخصات فنی، همین باتری با ظرفیت عالی کافی است که بیش از نصف روز بتوانید از لپ تاپ خود استفاده کنید. عمر باتری خوب سبب می‌شود که نیاز کمتری در بیرون از منزل به شارژر داشته باشید. این دستگاه از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند و می‌توانید تمامی نسخه‌های آن را نصب کنید. از قابلیت‌های دیگر لپ تاپ می‌توانیم به وب کم همراه با اسکنر اثر انگشت یکپارچه هم اشاره کنیم که برای استفاده در کنفرانس‌های کاری و دانشگاهی شما ایده آل است. وضعیت امنیت لپ تاپ هم در سطح مناسبی قرار دارد و یقینا کم و کسری در این زمینه نخواهید داشت. بدنه آلومینیومی این لپ تاپ براق و نازک بوده و ضخامت ۱۶.۹ میلی‌متری دارد. رنگ آن هم نقره‌ای خالص است و احتمالا آن را دوست خواهید داشت. قیمت لپ تاپ پایین است و هر کاربری به احتمال زیاد دلایل لازم را برای خرید آن خواهد داشت.

قابلیت حمل بالا و ایده آل

وزن ۱.۵ کیلوگرمی این لپ تاپ هم برای حمل بسیار آسان است و هیچ سنگینی روی کیف و کوله پشتی شما نخواهد داشت. در کنار این موارد می‌توانیم به حالت‌های خنک کننده اشاره کنیم که به شکل چند گانه و همراه با میانبرهای صفحه کلید می‌توانید از آن استفاده کنید. کولینگ یکی از موارد مورد نیاز اساسی در هر لپ تاپی است و برای اینکه بتوانید محصول خود را خنک نگه داشته و اجازه آسیب رسانی فیزیکی را به آن ندهید، حتما باید از چنین سیستمی در لپ تاپ خود استفاده کنید. ایسر با پایین نگاه داشتن و ارائه تخفیف قیمت لپ تاپ خود، موفق شده است که فروش خود را بالا برده و طرفداران خود را نیز خوشحال کند. شما در این لپ تاپ می‌توانید از دستیار صوتی کورتانا هم استفاده کنید. این دستیار صوتی در ویندوز به شما کمک می‌کند که بدون نیاز به دست زدن به ترک‌پد یا صفحه کلید با آن کار کنید. لولایی که این محصول در بخش پایین صفحه نمایش دارد، قابلیت انعطاف ۳۶۰ درجه‌ای داشته و لپ تاپ را به آسانی به یک تبلت تبدیل خواهد کرد. ایسر نسبت به نسخه‌های گذشته تلاش کرده است که این لپ تاپ صفحه نمایش بهتری داشته و مشکلاتی مانند نور پایین و سوسو زدن را نداشته باشد. حتی جالب است بدانید سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ هم توسط این لپ تاپ قابل دریافت و نصب است و با این قیمت لپ تاپ ایسر می‌توانید چنین تجربه‌ای هم داشته باشید.

ایسر لپ تاپ Spin 3 خود را با 350 دلار تخفیف می فروشد

خرید آسان لپ تاپ از مقداد آی تی

علاقه‌مندان به خرید لپ تاپ می‌توانند به مقداد آی تی مراجعه کرده و به عنوان یک مرجع عالی، از قیمت لپ تاپ در مدل‌های مختلف آگاهی پیدا کنند. تنوع عالی لپ تاپ در این سایت سبب شده است که خریداران امکان بررسی و مقایسه محصولات را داشته و در نهایت یک گزینه عالی برای خود انتخاب کنند. فراموش نکنید که مقاله‌های بسیار جذابی هم در راستای راهنمای خرید لپ تاپ در اختیار شما خواهند بود و با کسب دانش و آگاهی بیشتر می‌توانید خریدی عالی را تجربه کنید. در این سایت امکان بررسی قیمت لپ تاپ ایسر در کنار برندهای دیگر فراهم شده است و می‌توانید آن‌ها را با سطح نیازهای خود مقایسه کرده و سپس بهترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه را انتخاب کنید. تخفیف‌های ویژه‌ای هم در این سایت ارائه می‌شود که برای خرید با کمترین قیمت لپ تاپ بسیار مناسب خواهد بود.