این 6 نهال بادام، آینده مالی شما را تضمین می کنند!

احداث باغ بادام بسیار پرسود است؛ تفاوتی نمی کند که این باغات در چه منطقه آب و هوایی قرار دارد؛ آنچه مهم است اینکه باغداران با انتخاب رقم مناسب نهال بادام، میوه های پربار پرورش می دهند. درختان بادام، ارقامی مقاوم به سرما، کم آبی، خشکی و گرما هستند اما در رطوبت زیاد ممکن است دچار پوسیدگی ریشه شوند و برخی آفات و بیماری گیاهی نیز روی درختان رشد پیدا می کنند.

صحبت ما این است که با بهترین ارقام نهال بادام می توانید آینده کسب و کار و زندگی خودتان را تأمین و تضمین کنید. گاهی محصول دهی برخی از ارقام نهال بادام به اندازه ای است که در یک سال می تواند همه تلاش ها و هزینه هایی که یک باغدار اختصاص داده است را تا چندین برابر جبران کند. بهترین ارقام نهال بادام، یک انتخاب هوشمندانه است که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

معرفی برترین نهال بادام در ایران

باغ بادام را به چند روش می توانیم راه اندازی کنیم؟

احداث باغ بادام و توسعه باغ بادام، دو مقوله جدا از هم هستند. چیزی که در هر دو مشترک است، خرید بهترین نهال های بادام برای کاشت می باشد. در هر دو روش، باغداران می خواهند درختان باغشان بهترین محصول دهی را داشته باشد. در این قسمت به چند شیوه متداول برای راه اندازی یا توسعه باغ بادام اشاره می کنیم. این موارد را در نظر بگیرید.

اگر سوالی دارید، کمی صبر کنید و تا آخر این مطلب با ما همراه باشید. ما می خواهیم 6 تا از بهترین ارقام نهال بادام را به شما معرفی کنیم.

دو روش متداول برای این کار وجود دارد؛ باغ بادام دیمی و باغ بادام معمولی؛ در روش دیمی، آبیاری درختان بادام به صورت دیمی صورت می گیرد. در روش معمولی، انواع درختان بادام را می توانید بکارید و بر طبق نیازهای آبی آنها، آبیاری را انجام بدهید. هر دسته، اصول خاص خودش را دارد.

حال بیایید ببینیم که چه نهال هایی برای کاشت، بهترین هستند.

جهت مشاهده تمامی ارقام تجاری نهال بادام به لینک ذیل مراجعه فرمایید.

https://paliznahal.ir/product/%d9%86%d9%87%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%a7%d9%85/

این نهال های بادام، راه ثروتمند شدن شما هستند!

راهنمای خرید انواع ارقام درخت بادام

1- نهال بادام دیرگل

انواع ارقام نهال بادام دیرگل سردسیری یکی از اولین و بهترین انتخاب ها برای داشتن باغی پربار، حتی در سرمای زمستانی است. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که سرمای شدید زمستانی را دارید، نهال های بادام دیرگل برایتان انتخاب خوبی است. این درختان بادام دیرتر از زمان معمول، شکوفه می دهند و از سرمای آسیب زننده در امان هستند.

نهال بادام دیرگل دارای ارقام مختلفی است که بنابر نیاز خود و بودجه مالی و شرایط باغ می توانید یک یا چند تا از این ارقام را انتخاب کنید. نهال بادام آذر، نهال بادام فرانیس، نهال بادام نون پاریل، نهال بادام اسپانیایی، نهال بادام منقا، نهال بادام مامایی، نهال بادام شکوفه، نهال بادام تونو، نهال بادام یلدا، نهال بادام سوپرنوا، از مهم ترین این نهال ها هستند. برای خرید و اطلاع از شرایط کاشت یا میزان باردهی نهال بادام دیرگل با ما تماس بگیرید.

2- نهال بادام خوشه ای

راهنمای تخصصی کاشت نهال بادام پیوندی

به جرأت می توانیم بگوییم که با معرفی انواع ارقام نهال بادام خوشه ای، بیشتری برداشت را در هر سال خواهید داشت. این نهال های بادام در هر شاخه، مجموعه ای از میوه های بادام را تولید می کنند؛ پس باردهی چند برابری خواهند داشت. بسیاری از این نهال های خوشه ای در ارقام نهال بادام دیرگل مشترک هستند. نهال بادام پیوندی خوشه ای جزو بهترین ارقام است و ویژگی های عالی از نظر رشد و عملکرد دارد. نهال بادام آذر، نهال بادام مامایی، نهال بادام فرانیس، نهال بادام تونو و نهال بادام سوپرنوا از ارقام خوشه ای هستند.

3- نهال بادام اصلاح شده

انواع نهال بادام اصلاح شده پیوندی از ارقامی هستند که می توانند خود را با شرایط اقلیمی و خاک و آب و هوا سازگار کنند. این یک مزیت بزرگ است. نهال بادام اصلاح شده از هر نظر مقاومت بالایی در برابر سرمای و خشکی دارد و برای کاشت در مناطقی که از سطح دریا ارتفاع بیشتری دارند نیز مناسب است. برخی از ارقام اصلاح شده با نهال های خوشه ای و دیرگل مشترک هستند. نهال بادام فرانیس، نهال بادام تونو، نهال بادام نون پاریل، نهال بادام مامایی، نهال بادام سوپرنوا و نهال بادام آذر، از انواع نهال های اصلاح شده بادام هستند. با کاشت این نهال ها و مراقبت درست از آنها، محصول دهی خوبی را شاهد خواهید بود.

4- نهال بادام دیمی

انواع نهال بادام دیمی برای آن مناطقی خوب است که به منابع آبی دسترسی کافی و آسان دارند. می توانید این نهال بادام را در شرایطی بکارید که بارندگی سالانه به موقع و در مقدار مناسب اتفاق می افتد. برای آبیاری این نهال ها باید از روش دیمی استفاده کنید. ارقام این نهال های بادام نیز مانند نهال بادام پیوندی و اصلاح شده است. مهم ترین ویژگی نهال بادام دیمی، مقاومت آن در برابر خشکسالی می باشد.

5- نهال بادام سنگی

پرفروش ترین نهال های بادام در ایران

نهال مقاوم بادام سنگی را می توانیم یکی از متفاوت ترین انواع ارقام نهال بادام بنامیم. این نهال ها دارای مقاومت بسیار عالی در برابر خشکی و کم آبی هستند. پوسته بادام در این ارقام، سفت و سخت است اما اندازه بسیار درشت دارد. همین عامل باعث شده که برای تولید انبوه و فروش چند صد میلیونی، انتخاب باغداران باشد. بهترین شرایط برای کاشت نهال بادام سنگی، مناطق کم آب و خشک است.

انواع ارقام نهال بادام سنگی عبارتند از: نهال بادام تونو؛ نهال بادام مامایی؛ نهال بادام شاهرودی 7؛ نهال بادام شاهرودی 21؛ نهال بادام شاهرودی 12؛ نهال بادام سامان؛ نهال بادام شکوفه؛ نهال بادام سهند؛ نهال بادام اسکندر.

6- نهال بادام کاغذی

آخرین نهال بادام که می خواهیم معرفی کنیم و شما را ثروتمند می کند، پرطرفدارترین نهال بادام کاغذی و نیمه کاغذی است. این نهال های بادام در نوع خود، بهترین هستند. پوسته کاغذی و نازک بادام ها باعث شده که به آسانی شکسته شود و مغز شیرین آن، موجب محبوبیت آنها میان مشتریان شده است. اکثر باغداران نیز به دلیل همین ویژگی های مثبت، نهال ها را می خرند و آنها را پرورش می دهند.

نهال بادام کاغذی از نوع زودگل است، پس برای اقلیم سردسیر، مناسب نیست. انواع نهال بادام کاغذی عبارتند از: نهال بادام نون پاریل؛ نهال بادام یلدا؛ نهال بادام فرانیس؛ نهال بادام شکوفه؛ نهال بادام ربیع؛ نهال بادام آذر؛ نهال بادام منقا.

بهترین ارقام نهال بادام چه ویژگی هایی دارند؟

خرید عمده نهال بادام پیوندی تضمینی

مهم نیست که شما کدام یک از انواع نهال بادام را می خواهید بخرید؛ قطعاً خرید نهال بادام بر اساس نیازتان صورت می گیرد. آنچه اهمیت دارد این است که نهال ها را از بهترین نهالستان بخرید و مطمئن شوید که مجوزهای لازم را دارند. خرید نهال بادام شناسنامه دار و مجوزدار این روزها بسیار مهم شده است؛ چرا که در کیفیت محصول دهی و باردهی آن نقش مهمی ایفا می کند. نهال های باکیفیت، سالم هستند و طبق روش های استاندارد حمل می شوند.

برای خرید نهال بادام می توانید بر روی تجربه و تخصصی تیم حرفه ای در نهالستان پالیز حساب کنید. در این نهالستان، انواع نهال های بادام، نهال گردو و نهال میوه، با کیفیت عالی ارائه می شوند. کافیست نهال ها را در وبسایت نهالستان تخصصی گردو ،بادام و میوه پالیز بررسی کرده و برای خرید با کارشناسان تماس بگیرید.

شماره تماس: واحد پشتیبانی و فروش نهالستان پالیز ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸ – ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷