خرید اتو لایک خارجی ارزان تحویل فوری در کمترین زمان ممکن

خرید اتو لایک خارجی ارزان تحویل فوری در کمترین زمان ممکن

  یکی از مهم ترین مواردی که سبب می شود تا پیج کاری شما، در نظر کاربران اینستاگرام و مخاطبان شما جذاب تر و حرفه ای تر به نظر برسد، میزان لایک پست های شما است. به این دلیل تعداد لایک پست ها دغدغه بسیاری از افراد می باشد. اما دیگر نگران این موضوع نباشید. چرا که در این مقاله شما را بهترین روش های داشتن لایک با تعداد زیاد آشنا می کنیم. یکی از بهترین این روش ها، خرید اتو لایک خارجی با سرعت عالی از دیجی فالوور است که این روش برای لایک پست های آینده پیج شما به صورت خودکار کاربرد دارند و بدون دغدغه و نگرانی می توانید پست خود را در صفحه اینستاگرامتان به اشتراک بگذارید. روش خرید اتو لایک خارجی مزیت های زیادی دارد که از مهم ترین آن ها خودکار بودن لایک ها است. می توانید با مطالعه کردن بخش های زیر آشنایی بیشتری با این روش داشته باشید.

خرید اتو لایک خارجی و با کیفیت

همان طور که از نامش پیداست لایک به معنای پسندیدن می باشد. لایک های اینستاگرام، همان افرادی هستند که پست های شما را لایک می کنند و یا کامنت می گذارند. چرا که زمانی که شما پست های خود را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارید، مخاطب ها آن ها را مشاهده می کنند و می پسندند.

و اما چرا اتو لایک خارجی خریداری کنیم؟

شما باید دقت کنید که زمانی که یک کاربر از پیج شما بازدید می کند، اگر میزان لایک ها و فالوور ها بالا باشد به صورت ناخودآگاه پیجتان جذاب تر و حرفه ای تر به نظر می رسد. به این علت وقتی شما خرید اتو لایک خارجی و خرید فالوور انجام میدین، زمینه را برای جذب کردن دیگر فالوور ها آماده می کنید و این یک امتیاز محسوب می شود. درک بهتر این موضوع را با یک مثال ساده می توانیم بیان کنیم:

یک مرد جنگی به از صد هزار!

این مثال اشاره به این دارد که اگر پیج کاری شما لایک و یا فالوور های بیشتری داشته باشد می توانید راحت تر اعتماد مشتری را جذب کنید. این روش بهتر از این است که پیج خود را به صد ها نفر نشان دهید، چرا که در این صورت نمی توانید نتیجه مطلوب خود را به دست بیاورید. پس نتیجه میگیریم که شما با خرید اتو لایک خارجی در واقع چندین قدم جلو تر از رقبای خود هستید و راه بازاریابی اینستاگرامی و جذب مشتری از طریق اینستاگرام را سریع تر از بقیه طی می کنید.

به چه علت اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی جهت فروش محصول است؟

با توجه به این که همه با ابزار های اینستاگرام آشنا هستید، اینستاگرام با داشتن ویژگی های جذاب و منحصر به فرد خود توانسته است توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار های کوچک و بزرگ را به خود جلب کند. متخصصین فعال در این حوزه، آماری در سال 2017 به دست آورند که نشان داد اینستاگرام به عنوان موثرترین شبکه اجتماعی در جذب مشتری و افزایش سودآوری می باشد. در واقع با خرید اتو لایک خارجی می توان میزان این سود دهی را افزایش داد و چندین برابر کرد. بسیاری از کسب و کار ها و فروشگاه ها که یک محصول برای فروش دارند و در حال حاضر در اینستاگرام هیچ فعالیتی ندارند میزان قابل توجهی از سود خود را از دست می دهند. برای جبران کردن این کار می توان در ابتدا خرید فالوور نیز انجام داد و پس از آن به خرید اتو لایک خارجی را انجام داد.

چرا اتو لایک خارجی را از دیجی فالوور خریداری کنیم؟

این سایت با توجه به این که دارای تیم بسیار حرفه ای و قوی در این زمینه می باشد به صورت کاملا هدفمند، افزایش لایک اینستاگرام پیج شما را انجام می دهد. از جمله مهمترین مزیت هایی که خرید از این سایت دارند عبارتند از:
  1. قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر فروشنده ها
  2. فروش اتو لایک خارجی فعال و واقعی
  3. افراد لایک کننده مرتبط با موضوع و کسب و کار شما
  4. اراِیه بهترین خدمات برای مشتریان و دارای تیم پشتیبانی آنلاین و بیست و چهار ساعته

خریداری کردن اتو لایک خارجی چه اهمیتی می تواند داشته باشد؟

با توجه به مطالب گفته شده در بخش های بالاتر نتیجه میگیریم که بهترین راه جهت افزایش فروش و تبدیل به برند شدن، داشتن تعداد بالای فالوور و لایک اینستاگرام است. برای این کار هم خرید اتو لایک خارجی بهترین روش می باشد. با خرید اتو لایک خارجی از افراد فعال و واقعی اینستاگرام جذب پیج شما می شوند و از این طریق می توانید سود های بسیار بالایی را در فروش کسب کنید.

آیا امکان تقسیم یک بسته لایک روی چندین عکس وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال می توانیم بله بگوییم. شما با خریداری کردن هر بسته آدرس عکس هایی را که در نظر دارید لایک شوند و هم چنین تعداد لایک را برای ما در زمان سفارش محصول شرح دهید. البته باید به این گزینه هم توجه کنید که برای هر عکس و پست امکان خرید کمتر از 200 عدد امکان پذیر نمی باشد.

و اما چگونه می توان لینک عکس اینستاگرام را برای شما ارسال کرد؟

  1. به پیج کاری خود وارد شوید و روی پست مورد نظرتان کلیک کنید. زیر پست سمت راست یک علامت 3 نقطه وجود دارد، آن را لمس کنید و روی گزینه کپی شیر کلیک کنید. سپس به هنگام سفارش در قسمت آدرس عکس انگشت خودتان را نگه دارید و گزینه پیست را وارد کنید.
  2. در بخش توضیحات آی دی اینستاگرام خودتان را وارد کنید و به عنوان مثال بنویسید که: لایک ها روی جدید ترین عکس اعمال گردند. آدرس عکس های اینستاگرام به صورت کلمات لاتین معمولا به صورت یک جمله ای مانند متن زیر نوشته می شوند.
https://www.instagram.com/p/… می توانید همین حالا وارد سایت شده و سفارش های خود را یادداشت کنید. از این طریق شما هم می توانید کسب و کار های کوچک و نوپای خود را به یک برند معرف در زمینه خود تبدیل کنید و پست های شما به افراد زیادی نشان داده شوند.  

خرید اتو لایک خارجی ارزان تحویل فوری در کمترین زمان ممکن 2