دانلود اپلیکیشن های مورد نیاز در سفر به اروپا

اگر قصد دارید به یکی از کشورهای اروپایی سفر کنید، یکی از مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از اپلیکیشن های مفید و ضروری در سفر باست. این اپلیکیشن ها که برخی به صورت آنلاین و برخی دیگر به صورت آفلاین خدمات خود را به متقاضیان خود ارائه می کنند، در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند و بی شک در سفر با تور اروپا می توانند همراه خوبی برای شما مسافران عزیز باشند. چرا که اغلب توریست ها در سفر به کشورهای اروپایی و در پیدا کردن جاذبه های گردشگری، مراکز تفریحی، رزرو بلیط هواپیما و… دچار مشکلات زیادی خواهند شد. بنابراین آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان  در این مطلب سعی کرده است به معرفی مهمترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن مورد نیاز در سفر به اروپا بپردازد؛ پس با ما همراه باشید.

ریپورتاژ

  • اپلیکیشن Triplingo

مهمترین عامل در انتخاب یک کشور برای سفر، دانستن زبان کلی مردم آن کشور است که با توجه به پیشنهاد توریست ها، بهتر است تا حد متوسط نسبت به زبان منطقه مورد نظر خود تسلط داشته باشید. اما بعضی مواقع، سفرهای ما بدون برنامه ریزی قبلی صورت می گیرد که در این مواقع، با کمک برنامه Triplingo می توانید به زبان های کشورهای زیادی دسترسی داشته باشید و به راحتی با استفاده از عبارات و کلمات ذخیره شده در این اپ، با مردم آن منطقه ارتباط برقرار کنید.

 

  • اپلیکیشن Uber

Uber یک سرویس تاکسی اینترنتی بین المللی شهری و بین شهری برای جابجایی و به اشتراک ‌گذاری خودرو در سراسر جهان می باشد. مشتریان از طریق اپ تلفن درخواست سواری می کنند و موقعیت راننده خود را ردیابی می ‌کنند. ضمنا قیمت ‌های اوبر مشخص و واضح است و شما با خیال راحت قبل از انتخاب مقصد می ‌توانید آن را چک کنید و هر ماشینی که بخوانید از یک خودرو ساده تا وسایل نقلیه لوکس در اختیار شما خواهد بود. تنها کافی است این اپلیکیشن را نصب کرده و مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و برای حمل و نقل از آن استفاده کنید.

ریپورتاژ

  • اپلیکیشن Monument Tracker

یکی از اهداف اکثر گردشگران تور اروپایی، آشنایی با فرهنگ و جاذبه های توریستی کشور مقصد است. در بعضی شرایط، به علت عدم استفاده از تورهای گردشگری، مسافران به راحتی نمی تواند درباره مکان های دیدنی اطلاعات صحیحی را به دست آورد. خوشبختانه این اپلیکیشن، اطلاعات گسترده ای درباره جاذبه های تاریخی و گردشگری کشورهای مختلف اروپایی از جمله ایتالیا، فرانسه و … را در خود ذخیره کرده است که افراد برای آگاهی از آن ها، کافیست بعد از نصب، اجازه دسترسی برنامه به موقعیت مکانی خود را صادر کنند. اگر مسافر تورهای اروپایی هستید؛ مجموعه مسافرتی نامی گشت پیشنهاد می کند برای لیست قیمت تور اروپایی این مجموعه وارد لینک زیر شوید:

https://www.namigasht.com/tours/europe

 

  • اپلیکیشن Booking

Booking یک برنامه جامع و کاربردی برای رزرو هتل در سراسر دنیاست که شما با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می ‌توانید هتل‌ های موجود در هر کشور اروپایی را مشاهده کنید، عکس‌ ها و امکانات هتل، محل قرار‌گیری هتل، امتیاز و امکانات آن را مطالعه و در نتیجه هتل مورد نظر خودتان را رزرو نمایید. در نهایت بعد از رزرو یک کد به همراه اطلاعات شخصیتان در اختیار شما قرار داده می ‌شود که با داشتن آن پس ورود، امکان اسکان در محل مورد نظر شما فراهم می ‌شود.

ریپورتاژ

  • اپلیکیشن Citymapper

شما گردشگرانی که برای اولین بار است از کشورهای اروپایی بازدید می کنید، امکان دارد تا زمان حضور خود نتوانید از روش سیستم حمل و نقل آن شهر به خوبی بهره ببرند. در بعضی از نقاط اروپا نیز هزینه تاکسی ها بسیار بالاست و تنها راه مقرون به صرفه، استفاده از حمل و نقل عمومی می باشد. با برنامه Citymapper، دسترسی به اطلاعاتی مانند ساعات حرکت و توقف وسیله هایی همچون اتوبوس، قطار، مترو و…، برای شما امکان پذیر خواهد بود.

 

  • اپلیکیشن Hopper

Hopper یک برنامه کامل، دقیق و البته بسیار کاربردی برای رزرو بلیط هواپیما بشمار می رود. این اپلیکیشن با رصد دقیق زمان و قیمت پرواز ایرلاین‌های مختلف، در صورت ارزان شدن قیمت، بهترین زمان برای خرید بلیط را در اختیار شما عزیزان قرار می ‌دهد. یکی از جذابیت‌های این اپ جزئیات و دقت بالای آن بوده! یعنی به صورت دقیق به شما زمان کاهش قیمت بلیط و بهترین زمان برای خرید را در اختیار شما قرار می ‌دهد.

ریپورتاژ

تاکنون به معرفی ضروری ترین اپلیکیشن های سفر پرداختیم و با مواردی از بهترین برنامه ها آشنا شدید! در ادامه قصد داریم شما را سایت گردشگری نامی گشت ایرانیان آشنا کنیم که برای رزرو و خرید تورهای اروپایی در ایران کاملا مناسب است. این سایت خرید بلیط سفر به تمام نقاط دنیا برای دریافت هرگونه خدمات گردشگری مورد استفاده قرار می ‌گیرد. شما میتوانید با سایت نامی گشت تمامی بلیط های مسافرتی مانند بلیط قطار رجا، بلیط قطار فدک، بلیط هواپیما ماهان، بلیط اتوبوس ایران پیما و… را خریداری کنید. همچنین می ‌توانید در کنار مطالعه مهمترین مقاله های سفر، خدمات خود را نیز به صورت کاملا اینترنتی دریافت کنید. ناگفته نماند این آژانس مسافرتی شما می توانید از پشتیبانی 24 ساعته آن نهایت استفاده را ببرید.

نتیجه گیری نهایی

در ضمن آژانس هواپیمایی نامی گشت ایرانیان بهترین و متنوع ترین تورهای اروپایی همچون تور ایتالیا ارزان، تور فرانسه ارزان و… آن هم در طیف گسترده ای؛ با توجه به ارائه بهترین خدمات و در بالاترین کیفیت به متقاضیان خود ارائه می دهد. همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت تورهای ارائه شده اروپایی توسط آژانس مسافرتی نامی گشت هم به وب سایت این مجموعه به آدرس https://www.namigasht.com مراجعه نمایید و هم با شماره تلفن 49398- 021تورهای مورد علاقه خود را انتخاب و رزرو کنید.