راهنمای انتخاب بهترین هتل های مشهد برای تجربه یک اقامت عالی!

مشهد به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری در ایران، هتل ها و مراکز اقامتی زیادی دارد که در زمان سفر می‌توانید انتخاب کنید. اما اگر دوست دارید تا یک سفر تمام و کمال و بدون هیچ دغدغه ای تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم که به سراغ رزرو هتل های درجه یک بروید. هتل های لوکس و 5 ستاره که تمامی انتظارات شما در زمان اقامت را رفع خواهند کرد. در این مطلب با راهنمای رزرو بهترین هتل های مشهد از نظر خدمات، کیفیت و ستاره همراه شما هستیم.

  1. هتل مجلل درویشی

یکی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌ های ایران، که برای اقامت در مشهد مقدس می‌توانید انتخاب کنید، هتل مجلل درویشی است. این هتل معماری شیکی دارد به گونه‌ای که مهمانان اقامتی آرام و لذت بخشی را در این هتل تجربه خواهند کرد. هتل مجلل درویشی دارای 233 واحد اقامتی است که در 23 طبقه قرار گرفته‌اند. معماری این هتل و سقف‌های بلند آن، چشم‌های مهمانان را به خود خیره می‌‌کند.

اگر می‌خواهید سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی را در شهر مقدس مشهد تجربه کنید، اقامت در هتل مجلل درویشی پیشنهاد اول ما به شما است. این هتل علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) امکانات ویژه‌ای مانند حمام ترکی، مجموعه آبی، سالن بدن سازی، کافی نت، مرکز خرید، اتاق سیگار و موارد دیگری دارد.

معماری منحصر به فرد این مجموعه، امکانات و خدمات عالی در اتاق‌ها با بالاترین سطح استانداردهای کیفی، نزدیکی به حرم اما رضا (ع) و دسترسی آسان زائرین، استقبال و میزبانی خوب پرسنل آن، رستوران‎ها و کافی‌شاپ‌های متعدد و… باعث تمایز این هتل نسبت به سایر هتل ‌های مشهد است. البته توجه داشته باشید که همانطور که اشاره کردیم، این هتل، یک هتل مجلل است. بنابراین اگر به دنبال رزرو هتل در مشهد هستید، این هتل انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود.

  1. هتل بین المللی قصر مشهد

اگر دوست دارید سفر خود به مشهد را با یکی از درجه‌یک‌ترین هتل های مشهد به یادماندنی کنید، هتل قصر را انتخاب کنید. یکی از برترین و باکیفیت‌ترین هتل ‌های پنج ستاره مشهد، هتل بین المللی قصر است که در فاصله‌ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل از نزدیک‌ترین هتل های پنج ستاره و لوکس به حرم مطهر محسوب می‌شود. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این مجموعه دلباز، تمیز، شیک و مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده‌اند.

فاصله هتل بین المللی قصر مشهد تا حرم امام رضا (ع) به حدی کوتاه است که زائران با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند خود را برای زیارت به حرم برسانند. همچنین این هتل دسترسی آسانی به بازار رضا، بازار هفده شهریور و مرکز خرید آسمان دارد. بنابراین اگر دسترسی شما به حرم و زیارت آسان برای شما اهمیت دارد، رزرو این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  1. هتل الماس 2 از بهترین هتل های مشهد

هتل الماس 2 مشهد یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل ‌های پنج ستاره مشهد مقدس محسوب می‌شود که در فاصله 1.5 کیلومتری از آستان قدس رضوی، در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل که فعالیت خود را در سال 1395 آغاز کرد، دارای 218 واحد اقامتی است که در 25 طبقه قرار گرفته‌اند. تعدادی از واحدهای این هتل الهام گرفته از معماری‌های مختلف به سبک‌های روسی، تایلندی، ایران باستان، ترکیه‌ای، صفوی، عربی، هندی، ایتالیایی، آفریقایی و… طراحی شده‌اند و از نظر ظاهری، این هتل جذابیت های بصری بالایی دارد.

هتل الماس 2 دارای 5 رستوران بسیار باکیفیت و متفاوت بوده که در رستوران پانورامای آن می‌توانید در کنار صرف غذا از منظره بی‌نظیر شهر مشهد نیز نهایت لذت را ببرید. با اقامت در این هتل دغدغه و نگرانی ای در خصوص رفت و آمد و غذا نخواهید داشت، زیرا هم دسترسی خوبی به حرم دارید و هم رستوران های هتل در دسترس شما است.

  1. هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد، یکی از لوکس‌ترین و البته با شکوه‌ترین هتل‌های حال حاضر در کشور عزیزمان ایران است که نه تنها معماری آن در سطح کلاس جهانی بوده بلکه تمامی جزئیات رعایت شده در آن،‌ منطبق با سلیقه مسافران ایرانی و بین‌المللی است.

این هتل 20 طبقه، بیش از 350 واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق دارد. این هتل، دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی مشهد دارد. علاوه بر فاصله نه چندان زیاد هتل قصر طلایی با حرم مطهر، این هتل تا مسجد گوهرشاد، بازار معروف رضا، مراکز تجاری مشهد و ‌موزه آستان قدس رضوی نیز فاصله کوتاهی دارد.

  1. هتل پردیسان مشهد

یکی دیگر از هتل های مجلل مشهد که در منطقه‌ خوش آب‌ و هوا و دور از آلودگی‌ها و شلوغی همیشگی مشهد قرار دارد، هتل پردیسان است که یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران نیز به شمار می‌رود. این هتل با داشتن چندین رستوران ایرانی و بین المللی، فست‌فود با منوهای متنوع و سفره‌خانه سنتی پذیرای مسافران مشهدالرضا است.

هتل پردیسان در سال 1380 فعالیت خود را شروع کرد و در سال 1398 برای ارتقا سطح کیفیت و خدمات مورد بازسازی مجدد قرار گرفت. از ویژگی‌های متفاوت و منحصر به فرد این مجموعه برخوردی از فضای سبز ‌بی‌نظیری بوده که فضایی با طراوت، بانشاطی و آرامش را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

چگونه بهترین هتل مشهد را انتخاب کنیم؟

بهترین، ممکن است از نظر هرکسی معنای متفاوتی داشته باشد. شاید به دنبال رزرو هتل های ارزان باشید و یا هتل های 3 ستاره هم برای شما مناسب باشد. اما اگر بهترین از نظر شما، لوکس بودن است، هتل هایی که در این مطلب به آنها اشاره کردیم، پیشنهاد خوبی برای شما هستند. برای رزرو هر یکی از این هتل ها با قیمت مناسب، وارد وب سایت فلای تودی شوید.

در فلای تودی می‌توانید با مقایسه انواع هتل های مشهد از هتل های لوکس و 5 ستاره مشهد گرفته تا هتل های ارزان آن، بهترین هتل را انتخاب کنید. با استفاده از امکانات فیلتر می توانید قیمت هتل، درجه هتل، موقعیت مکانی، امکانات و هتل های تخفیف دار مشهد را پیدا کرده و با کارت شتاب رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

برای رزرو هتل کافی است که ابتدا تاریخ ورود و خروج خود به هتل را وارد کنید تا لیست تمامی هتل های مشهد همراه با قیمت هتل و تخفیف برای شما به نمایش در آید و سپس با چند کلیک ساده رزرو خود را به صورت آنلاین انجام داده و واچر هتل را آنی دریافت کنید. کارشناسان فلای تودی به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و ابهامات شما خواهند بود.

برچسب ها : فلای تودی,بلیط هواپیما,رزرو هتل