شماره مجازی رایگان

یکی از دغدغه هایی که امروزه بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است، ساخت شماره مجازی می باشد. شما می توانید شماره مجازی را از طریق برنامه های مختلفی بسازید اما لازم است بدانید بسیاری از برنامه های موجود در اینترنت مطمئن نیستند. شماره مجازی مزیتی است که بسیاری از افراد همچون سرمایه گذاران، کار آفرین ها و… از آن برای کسب و کار خود استفاده می کنند. شماره مجازی فقط مختص به این دسته از افراد نمی باشد و افراد دیگر هم می توانند از آن به گونه های مختلف استفاده کنند.

شماره مجازی رایگان

شماره مجازی چیست

شماره مجازی همان طور که از نامش مشخص است وجود حقیقی نداشته و فقط در فضای مجازی قابل استفاده است. شماره مجازی می تواند همانند شماره تلفن واقعی برای شما امکانات بسیاری را به همراه داشته باشد. برای شماره مجازی شما نیاز به تهیه یک سیم کارت ندارید بلکه از طریق برخی برنامه ها و یا سایت های معتبر می توانید شماره مجازی خود را فعال کرده و از آن استفاده کنید. بسیاری از شرکت ها و برنامه های موجود برای ساخت و تهیه شماره مجازی معمولا از شماره های اصلی کانادا و یا آمریکا استفاده می کنند. به همین ترتیب شما می توانید بدون دریافت سیم کارت یک شماره کانادایی و یا آمریکایی را در اختیار داشته باشید.

کاربرد شماره مجازی

  • یکی از مهم ترین کاربردهایی که این شماره های مجازی دارند ایجاد چند اکانت به طور همزمان در فضای مجازی است. اگر شما بخواهید در برنامه ای مانند تلگرام و یا اسکایپ به صورت همزمان چند اکانت داشته باشید نیازمند یک تلفن مجزا هستید که هر کدام نیز نیاز به سیم کارت جداگانه دارند. بنابراین برای هر اکانت بخواهیم سیم کارت جداگانه تهیه کنیم باید هزینه های زیادی را در این راه پرداخت کنیم، به خصوص در صورتی که شما بخواهید یک اکانت با شماره خارجی داشته باشید هزینه سیم کارت شما چند برابر خواهد شد. به همین منظور شما می توانید از شماره مجازی در این راه استفاده کنید.

شماره مجازی رایگان

  • از دیگر کارایی این شماره می توان به ارسال و دریافت پیام به افراد در خارج از کشور اشاره کرد. شما برای ارسال پیام، دریافت پیام، تماس صوتی، تماس تصویری با افرادی که در خارج از کشور هستند به یک شماره خارجی نیاز دارید. اگر در این راه با شماره سیم کارت داخلی خود این کار را انجام دهید هزینه های شما بسیار افزایش خواهد یافت و صرفه اقتصادی برای شما نخواهد داشت.
  • اگر بخواهید با شرکت و یا افرادی که در خارج از کشور می باشند تماس برقرار کنید و قصد ندارید آن ها بدانند شما از ایران تماس گرفته اید می توانید از این شماره های مجازی استفاده کنید. در این راه بهترین گزینه شما استفاده و ساخت شماره مجازی می باشد. به این صورت شما می توانید با افراد خارج از کشور بدون آن که مکان اصلی خود را نشان دهید ارتباط برقرار کنید.
  • یکی دیگر از دلایل استفاده از شماره مجازی تحریم های ایران است. در ایران به دلیل وجود بسیاری از تحریم ها برخی از وب سایت ها و شرکت ها از ارائه خدمات خود به ایرانیان خوداری می کنند به همین منظور برای استفاده از خدمات این نوع از وب سایت ها می توانید به راحتی با ساخت یک شماره مجازی این مشکل را حل کنید. شما با داشتن یک شماره مجازی می توانید در این سایت ها ثبت نام کرده و سرویس های مورد نظر خود را انجام دهید.

⭐⭐ تور ارزان ترکیه ⭐⭐

برنامه ساخت شماره مجازی

یکی از ساده ترین و آسان ترین راه ها برای ساخت شماره مجازی، برنامه های ارائه شده می باشد. شما می توانید با نصب برنامه های مخصوص بر روی تلفن همراه خود و با استفاده از نرم افزارهای موجود به راحتی و بدون پرداختن هزینه اقدام به ساخت شماره مجازی برای خود کنید.

شماره مجازی رایگان

برنامه ساخت شماره مجازی رایگان

در ادامه می خواهیم چند برنامه برای ساخت شماره مجازی به صورت رایگان به شما معرفی کنیم. برنامه های ذکر شده از هر دو سیستم عامل اندروید و ios پشتیبانی می کند و شما می توانید در هر گوشی به نصب آن ها بپردازید. برنامه های ساخت شماره مجازی رایگان عبارت اند از:

TextNow

این برنامه توانایی پشتیبانی از 2 سیستم عامل اندروید و ios را دارد. شما با نصب این برنامه می توانید شماره مجازی خود را بر روی گوشی خود فعال کنید. شما با این کار می توانید هم از سیم کارت موجود در گوشی خود و هم از این شماره به صورت همزمان استفاده کرده و از آن لذت ببرید. شما با این برنامه می توانید یک شماره مجازی را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید و از آن استفاده لازم را کنید.

My Second Line

شماره هایی که این برنامه به شما ارائه خواهد داد، مربوط به کشورهای کانادا و آمریکا می باشد. با این برنامه و شماره مجازی در آن می توانید تماس، ارسال پیام، دریافت پیام و… را به صورت نامحدود و رایگان انجام دهید. این برنامه برای کاربران گوشی های اندرویدی و گوشی های ایفون ارائه شده است.

Text Free

می توان به جرات گفت یکی از بهترین برنامه ها برای ساخت شماره مجازی رایگان TEXT FREE می باشد. شما می توانید بعد از نصب این برنامه شماره مجازی مورد نظر خودتان را دریافت کنید. این برنامه توانایی دریافت پیامک و ارسال پیامک را دارد، شماره ای که این برنامه برای شما ارائه خواهد داد مربوط به کشور آمریکا است. تماس، ارسال پیامک، دریافت پیامک در این برنامه بر اساس اینترنت صورت می گیرد و شما نیازمند به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نمی باشید.

شماره مجازی رایگان

SafeUM

برنامه SAFEUM یکی از برنامه هایی می باشد که برای شما به صورت رایگان شماره مجازی ایجاد می کند. این برنامه مانند دیگر برنامه های ساخت شماره مجازی نمی باشد، بسیاری از برنامه ها به شما، شماره هایی از کانادا و آمریکا را ارائه خواهد داد اما این برنامه به شما یک شماره مجازی رایگان از کشور لاتویا می دهد که کد آن نیز +371 است. این برنامه برای شما یک پیام رسان نیز می تواند باشد.

Talkatone Calling App

برنامه Talkatone Calling App برای گوشی های اندرویدی و گوشی هایی که سیستم عامل داخلی آن ها iOS هستند کاربرد دارد، شما می توانید این برنامه را بر روی انواع گوشی ها، تبلت ها و… نصب کنید. این برنامه یکی از بهترین برنامه های ساخت شماره مجازی بوده و این امکان را می دهد که به صورت کاملا رایگان و در کوتاه ترین زمان ممکن یک شماره ثابت از کشور آمریکا را دریافت نمایید. شما با شماره این برنامه می توانید در چشم رقیبان خود در خارج از کشور بدرخشید. سخن آخر شما می تواند با استفاده از برنامه هایی که در بازار یا اپ استور قرار دارند برای خود به صورت رایگان یک شماره مجازی ثابت داشته باشید. شما با استفاده از شماره مجازی می توانید کسب و کار و کارآفرینی خود را در سطح بین المللی داشته باشید و توانایی ارائه خدمات خود را در سراسر دنیا داشته باشید. این برنامه برای کسب و کار، بیزینس، کار آفرینی و… استفاده شده و حتی افراد عادی نیز می توانند این برنامه را نصب کرده و از آن استفاده کنند.