طراحی سایت مشابه شیپور به همراه دانلود قالب رایگان دایرکتوری

طراحی سایت مشابه شیپور به همراه دانلود قالب رایگان دایرکتوری

طراحی سایت مشابه شیپور به همراه دانلود قالب رایگان دایرکتوری

حتما به یاد دارید که تا دهه 80 اگر فردی به دنبال پیدا کردن شغل جدید و خرید خانه یا خرید خودرو بود به سراغ روزنامه ها و مجلات می رفت تا با بررسی صفحه نیازمندی ها بتواند به خواسته مورد نظر خود برسد. اما پیشرفت سریع دنیای اینترنت باعث شد تا دیگر کسی برای پاسخ به نیازمندی خود به سراغ روزنامه و مجلات نرود. سایت های آگهی و نیازمندی مانند دیوار و شیپور به سادگی توانسته اند جایگزین شیوه قدیمی شوند. تقریبا همه افراد در سراسر ایران برای هر نوع نیازی از قبیل خرید و رهن و اجاره ملک و خرید و فروش خودرو و یا حتی وسایل خانه و پیدا کردن شغل از این سایت ها استفاده می کنند.

مراحل طراحی سایت مشابه شیپور

اگر به دنبال ساخت سایت مشابه شیپور هستید در این جا مراحل طراحی آن را آموزش می دهیم.

خرید هاست

در مرحله اول طراحی هر سایتی باید هاست خریداری کنید. عوامل مهمی که باید در انتخاب هاست مناسب در نظر بگیرید شامل سرعت و امنیت بالا و مدت زمان داون شدن هاست در 24 ساعت، سازگاری با انواع سایت و پشتیبانی قوی است.

خرید دامنه

نام دامنه یا نام سایت اولین چیزی است که در ذهن کاربران سایت می ماند بنابراین در انتخاب نام دامنه سایت نیازمندی و آگهی خود دقت کنید، به نام دو برند دیوار و شیپور دقت کنید که چگونه فقط با نام سایت، هدف خود را برای مخاطبان بیان می کنند، پس حتما نامی انتخاب کنید که نشان دهنده نوع کسب و کار شما باشد.

خرید قالب

در این مرحله از طراحی سایت مشابه شیپور باید به سراغ قالب مناسب سایت آگهی و نیازمندی بروید. بهترین نوع قالب ها برای این نوع سایت ها، قالب دایرکتوری است که می توانید از قالب رایگان زیر استفاده کنید:

Directory Starter

اما دقت داشته باشید که استفاده از قالب رایگان ممکن است مشکلاتی مانند کد های مخرب و عدم پشتیبانی و نداشتن امکان توسعه قالب برای شما به وجود بیاورد بنابراین توصیه می کنیم از قالب دایرکتوری ارجینال وردپرس مانند قالب Adforest که یک قالب بسیار حرفه ای است استفاده کنید.



طراحی سایت مشابه شیپور به همراه دانلود قالب رایگان دایرکتوری

شخصی سازی قالب

مزیت استفاده از قالب های وردپرس قابلیت شخصی سازی راحت پس از نصب قالب است. در  تعدادی از قالب ها تنظیمات شخصی سازی در داشبورد وردپرس در قسمت نمایش وجود دارد. هم چنین شما می توانید فوتر و هدر و تمامی برگه های سایت را از طریق صفحه ساز ها شخصی سازی کنید.

ویژگی های سایت مشابه شیپور

سایت شیپور بستر خرید و فروش محصولات نو و دست دوم است. اگر شما هم قصد راه اندازی و طراحی سایت مشابه شیپور را دارید بهتر است در ابتدا باید با کلیه ویژگی های یک سایت نیازمندی آشنا شوید. یکی از قسمت های جذاب سایت شیپور وجود فروشگاه ها و اطلاعات تماس آن ها و امکان ثبت فروشگاه جدید در سایت شیپور است. در ادامه به معرفی سایر ویژگی های مهم سایت مشابه شیپور می پردازیم:

  • امکان ایجاد داشبورد شخصی
  • نمایش آگهی ها در صفحه خودتان
  • امکان ایجاد قسمت درباره ما برای فروشندگان
  • قرار دادن اطلاعات تماس فروشندگان
  • امکان درج لوگو
  • امکان جستجو بین محصولات
  • امکان درج نقشه
  • قابلیت تاریخ شمسی
  • امکان ارسال آگهی بدون نیاز به عضویت
  • قابلیت جستجوی حرفه ای
  • امکان دسته بندی کردن آگهی ها
  • قابلیت اتصال به درگاه پرداخت
  • ثبت گالری تصاویر آگهی
  • ثبت آگهی با جزییات

تمام ویژگی های بالا در قالب های ارجینال دایرکتوری وجود دارد و می توانید با خیال راحت از قالب های نیازمندی ها و آگهی استفاده کنید.

نکات ضروری در طراحی سایت مشابه شیپور

نکات مهمی که بهتر است در طراحی سایت شبیه شیپور در نظر بگیرید را در ادامه توضیح می دهیم:

امنیت سایت: حتما بعد از خرید هاست و دامنه و نصب قالب به سراغ نصب افزونه امنیتی بروید وگرنه ممکن است سایت شما دچار مشکلات امنیتی مانند هک و یا ویروسی شدن سایت بشود، از بین بهترین افزونه های امنیتی می توانید افزونه آیتم سکیورتی و وردفنس را انتخاب کنید.

قابلیت چت آنلاین: یکی دیگر از موارد مهم در طراحی سایت مشابه شیپور، امکان چت آنلاین کاربران با فروشندگان است. اگر کاربری در هنگام درج آگهی و یا دیدن آگهی سوالی داشته باشد و همان موقع بتواند سوال خود را مطرح کند و پاسخ دریافت کند، منجر به افزایش اعتماد و وفاداری کاربر می شود. شما می توانید به سادگی افزونه چت آنلاین را روی سایت خود نصب کنید و امکان چت را به سایت خود اضافه کنید.


طراحی سایت مشابه شیپور به همراه دانلود قالب رایگان دایرکتوری

 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید کاربران به راحتی می توانند سوالات خود را از طریق چت آنلاین مطرح کنند.

سئو سایت مشابه شیپور: برای اینکه در دنیای پر از رقابت نیازمندی و آگهی ها در گوگل دیده شوید و جز رتبه های برتر باشید اهمیت سئو را برای سایت های نیازمندی جدی بگیرید. در اولین قدم برای سئو از افزونه های سئو مانند افزونه یواست سئو و یا افزونه رنک مث استفاده کنید.

پشتیبانی قوی: برای افزایش رضایت و افزایش اعتماد کاربران سایت مشابه شیپور بهتر است سیستم تیکت سایت فعال شود، به این صورت که اگر کاربران مشکلی با فروشندگان پیدا کردند به پشتیبانی سایت شما تیکت بزنند و مشکلات خود را حل کنند، برای ایجاد پشتیبانی قوی در سایت می توانید از افزونه تیکت استفاده کنید.



طراحی سایت مشابه شیپور به همراه دانلود قالب رایگان دایرکتوری

در این مقاله به مراحل طراحی سایت مشابه شیپور و ذکر نکات ضروری و مهمی که باید در طراحی سایت های نیازمندی و آگهی در نظر بگیرید پرداختیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد.