علت افزایش استفاده از اپلیکیشن‌های ارز دیجیتال چیست؟

علت افزایش استفاده از اپلیکیشن‌های ارز دیجیتال چیست؟

پاسخ به این سوال را می‌توان در افزایش کاربرد و استفاده از تلفن‌های همراه در بین تمام مردم از کودک تا بزرگسال، جستجو کرد. اپلیکیشن‌ها به وجود آمدند تا بتوانید بدون محدودیت‌های مکانی و زمانی و فقط با چند کلیک، از برنامه‌های مورد علاقه و کاربردی در موبایل خود استفاده کنید. اپلیکیشن ارز دیجیتال نیز معامله‌ای راحت، آسان، با صرف انرژی کمتر، بدون محدودیت مکانی و زمانی و مزایای دیگری را برای کاربران بازار کریپتوکارنسی به همراه دارد. در ادامه، بیشتر با مزایای اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال آشنا می‌شویم. ما را تا پایان همراهی کنید.

اپلیکیشن ارز دیجیتال؛ صرافی ارز دیجیتال همراه

صرافی‌های ارز دیجیتال، یک وب‌سایت یا پلتفرم اختصاصی در دنیای اینترنت برای ارتباط با کاربران خود دارند. اما با افزایش ساخت و استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، بازار صرافی‌های کریپتو نیز به سمت ایجاد این برنامه‌های کاربردی گام برداشته است. اپلیکیشن‌های کریپتو، امروزه در دو سیستم عامل اندروید و iOS، در دسترس کاربران بازار کریپتوکارنسی است. با دانلود اپلیکیشن ارز دیجیتال مزایای بزرگی همچون صرف هزینه‌های کمتر، مدیریت مداوم دارایی و سرمایه گذاری، استفاده آسان و غیره را به همراه خواهد داشت. بدون محدودیت‌های مکانی، گوشی همراه شما تبدیل به یک صرافی ارز دیجیتال همراه خواهد شد و در هر لحظه می‌توانید معامله خود را انجام دهید.

مزایای دانلود اپلیکیشن ارز دیجیتال

مزایا و ویژگی‌های یک اپلیکیشن ارز دیجیتال خوب، لیست بایدها و قابلیت‌هایی است که این برنامه‌ها ملزم به داشتن آنها هستند. در واقع تمامی این برنامه‌های کاربردی، باید دارای یک سری ویژگی‌های حیاتی و اساسی مشترک باشند تا کاربران خود را راضی نگه دارند. موارد زیر از مهم‌ترین ویژگی‌های یک صرافی و اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال هستند:

امنیت

موضوعی مهم‌تر از تامین امنیت دارایی و فعالیت‌های شما در استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال وجود ندارد. مطمئن شوید که دارایی شما در کیف پول‌های سرد و آفلاین نگهداری می‌شوند و در پروتکل امنیتی آن تحقیق کنید. صرافی‌های مطمئن چه در وب‌سایت و چه در اپلیکیشن خود معمولاً از روش‌های زیر برای تامین امنیت کاربر استفاده می‌کنند:

  • احراز هویت دو مرحله‌ای: دسترسی به کیف پول و دیگر بخش‌های اپلیکیشن باید با احراز هویت دو مرحله‌ای یا چند عاملی صورت گیرد.
  • خروج به موقع: این ویژگی بسیار مهم است؛ یک اپلیکیشن خوب و ایمن در صورت عدم فعالیت کاربر، باید در مدت زمان کوتاهی از سیستم خارج شود.
  • رد شدن پرداخت‌های مکرر: درست به مانند درگاه‌های بانکی، اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال نیز باید پرداخت‌های تکراری به یک آدرس خاص را متوقف یا رد کند.

استفاده آسان

باز کردن حساب معاملاتی در اپلیکیشن ارز دیجیتال یک فرآیند ساده است. تنها کافی است به اینترنت وصل شوید، ثبت نام کرده و معاملات خود را پیگیری کنید. احتمالاً بعد از امنیت، قابلیت استفاده آسان از اپلیکیشن ارز دیجیتال، مهم‌ترین ویژگی‌ به حساب می‌آید. این کاربرد آسان خود به چندین عامل و ابزار نیاز دارد. از جمله ابزار و عوامل در استفاده آسان از اپلیکیشن ارز دیجیتال، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت پشتیبان‌گیری سالید از کیف پول ارز دیجیتال
  • رابط کاربری قوی با داشتن ظاهری جذاب، راهنمایی قوی و روان، و استفاده آسان از منو کاربری
  • نوتیفیکیشن و اعلان‌ها که در هر زمان به شما اطلاع می‌دهد که دارایی و ترید شما در چه وضعیتی قرار دارد. در بسیاری از موارد نیز می‌توانید از تغییرات بزرگ در قیمت ارزها با اعلان‌های اپلیکیشن با خبر شوید.

ابزار کارآمد

اپلیکیشن ارز دیجیتال، یک صرافی رمزارز به حساب می‌آید، بنابراین باید تمامی امکانات لازم را به کاربر ارائه دهد. این موضوع شامل داشتن ابزار مفید برای خرید، فروش، ارزیابی سود و غیره در این اپلیکیشن‌ها است. در ضمن، تراکنش‌ها در اپلیکیشن ارز دیجیتال با سرعت بیشتر و پیچیدگی کمتر نسبت به وب‌سایت صورت می‌گیرد. این برنامه‌های کاربردی امکان دسترسی راحت و سریع به تمامی ابزارهای یک صرافی دیجیتال را فراهم می‌کنند.

صرفه جویی در زمان و انرژی

از دیگر ویژگی‌های یک صرافی خرید ارز دیجیتال، صرفه جویی در زمان و انرژی است. دیگر لازم نیست برای یک معامله حتماً به دسکتاپ و لپ تاپ خود دسترسی داشته باشید. با موبایل خود و فارغ از محدودیت مکانی می‌توانید بازار سرمایه گذاری و معاملات خود را مدیریت کنید. به این ویژگی‌ها، صرفه جویی در مصرف انرژی برق و هزینه‌ها در دراز مدت را در مقایسه با سیستم‌های خانگی اضافه نمایید.

اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس

در این بخش یک اپلیکیشن ارز دیجیتال ایرانی را معرفی می‌کنیم که برای سهولت در معامله و دسترسی آسان به بازارها توسط صرافی والکس طراحی شده است. اپلیکیشن معاملاتی صرافی Wallex، تمامی امکانات وب‌سایت این صرافی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با دانلود این اپلیکیشن ارز دیجیتال، امکانات زیر در اختیار شما خواهد بود:

  • احراز هویت در کمتر از ۵ دقیقه
  • دسترسی به نمودارها و ابزارهای تحلیلی حرفه‌ای
  • دسترسی آسان به کیف پول اختصاصی صرافی والکس برای ذخیره امن دارایی دیجیتال خود
  • ابزار استاپ لاس (Stop Less) یا همان حد سود و ضرر برای انجام معامله با ریسک کمتر
  • دسترسی به امکاناتی نظیر واریز و برداشت، گزارش سود و زیان، سفارش سریع، معامله حرفه‌ای و مدیریت کیف پول از طریق تلفن همراه

جمع بندی

اپلیکیشن ارز دیجیتال، ابزاری مدرن و راحت برای طرفداران ارز دیجیتال است. این برنامه‌های کاربردی، موبایل شما را به یک صرافی ارز دیجیتال تبدیل می‌کند تا در هر زمان و هر مکان و بدون محدودیت به بازارها و نمودارهای تحلیلی حرفه‌ای دسترسی داشته باشید. استفاده از اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال با ارائه ویژگی‌هایی همچون استفاده آسان، دسترسی سریع، صرفه جویی در زمان و انرژی و غیره روز به روز در حال افزایش است. برای خرید و فروش و اطلاع از قیمت ارزهای دیجیتال می‌توانید از اپلیکیشن اختصاصی ارز دیجیتال والکس نیز استفاده کنید.