مراقبت 24 ساعته با دوربین مانیتور کودک

برای زمانی که دور از فرزند خود هستید، توسط یک دوربین مانیتور کودک از تمام حرکات فرزند خود با خبر شوید، رهنمای شناخت دوربین های کودک و پرستار کودک

Figure 1دوربین مراقبت کودک

بچه ها نیاز به توجه دائمی دارند، اما شما نمی توانید هر ساعت به اتاق آنها نگاه کنید. مانیتورهای کودک برای همین هستند. چیزی که در ابتدا یک دستگاه مراقبت از نوزاد فقط صوتی بود که به شما امکان می‌داد به صدای فرزندتان از اتاق دیگر گوش دهید، اکنون با دوربین‌های ویدئویی و ویژگی‌های متصل به این ترکیب تکامل یافته است تا بتوانید همیشه مراقب کودک خود باشید. انواع گسترده ای از مانیتورهای صوتی عالی در بازار موجود است. این دستگاه‌های مدرن موجود در بازار هنگام تشخیص حرکت، عکس‌های فوری و کلیپ‌های کوتاه می‌گیرند و به شما اعلان خطر ارسال میکنند تا از تحرک فرزند خود در اتاق با خبر شوید.

مانیتورهای کودک از زمانی که یک نسل پیش والدین ما از دستگاه‌های فقط صوتی و به سبک واکی تاکی استفاده می‌کردند، بسیار پیشرفت کرده‌اند. نسخه‌های هوشمند امروزی ویژگی‌هایی مانند سنسورهای حرکت، دید در شب مادون قرمز، سنسورهای دما و چراغ‌های آرام‌بخش در شب را ارائه می‌کنند. برخی حتی برای تطبیق پذیری بیشتر به تلفن های هوشمند و شبکه های Wi-Fi متصل می شوند. هنگام انتخاب بهترین مانیتور کودک برای نیازهای خود، باید مهمترین عملکردها مانند عمر باتری، برد دریافت و کیفیت فیلم را در نظر بگیرید. مدل‌های مورد علاقه ما تمام این موارد ضروری را ارائه می‌دهند و راهنمای خریدار ما به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های اضافی را که مناسب‌ترین شرایط شماست انتخاب کنید.

چگونه بهترین دوربین مانیتور کودک را انتخاب کنید

هنگام انتخاب و خرید دوربین و مانیتور کودک ویدیویی برای مراقبت از افراد کوچک خود، مهم است که چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید:

مکان: ابتدا باید به این فکر کنید که واحد دوربین دستگاه را در کجا قرار می دهید تا نمای مناسبی از تخت خواب داشته باشید. اگر هیچ مبلمان سطح بالایی در این نزدیکی وجود ندارد که دوربین را روی آن قرار دهید تا دید بهتری داشته باشید، ممکن است مجبور شوید آن را به دیوار نصب کنید – اما مطمئن شوید مدلی که انتخاب می‌کنید قابل نصب روی دیوار و دارای پایه‌های پیچی مناسب است. همچنین باید برق را به واحد دوربین برسانید. این ممکن است به یک سیم کشی نیاز داشته باشد. در هر صورت، هر کابلی باید به طور ایمن به دیوار چسبانده شود تا از هرگونه خطر خفگی جلوگیری شود.

محدوده: بسته به اینکه خانه شما چقدر بزرگ است، ممکن است به یک مانیتور کودک با بردی که در چندین طبقه امتداد دارد نیاز داشته باشید. دیوارهای ضخیم‌تر نیز گاهی اوقات می‌توانند با سیگنال‌های ضعیف تداخل داشته باشند، اگرچه ممکن است اندازه‌گیری آن تا زمانی که یک مانیتور را راه‌اندازی نکنید، سخت‌تر باشد. به طور کلی، مدل‌های ارزان‌تر احتمالاً برد کمتری دارند.

دما: اگر می خواهید مانیتور کودک به شما بگوید که اتاق کودک شما چقدر گرم یا سرد است، خوش شانس هستید: بسیاری از مانیتورهای کودک این ویژگی را دارند. احتمالاً مجبور خواهید بود برای آن هزینه اضافی بپردازید، اما شما را از خرید یک دماسنج اضافی کودک صرفه‌جویی می‌کند.

صدای یک طرفه یا دو طرفه: در نظر بگیرید که آیا می توانید از طریق سیستم صوتی دو طرفه با کودک خود صحبت کنید یا خیر. آواز خواندن فرزندتان برای خوابیدن، حتی از طریق تلفن مخابره داخلی، ممکن است شما را از بالا و پایین رفتن از پله‌ها برای ساعت‌ها نجات دهد.

نور و موسیقی: چندین مانیتور کودک دارای ویژگی‌هایی هستند که برای خواباندن کودک با فشار یک دکمه طراحی شده‌اند، از قابلیت نمایش نور بر روی دیوار اتاق کودک گرفته تا موسیقی داخلی و لالایی‌هایی که به صورت مناسب طراحی شده‌اند. به محض اینکه کودک شما شروع به گریه کرد، یا وقتی دکمه ای را از دستگاه اصلی فشار می دهید، خاموش شود.

سنسورهای حرکتی: برخی از مانیتورها، عموماً در انتهای طیف گران‌تر، دارای حسگر حرکتی هستند که می‌توان آن را زیر تشک کودک شما قرار داد. این کار تنفس کوچولوی شما را تشخیص می‌دهد و اگر بعد از مدت زمان مشخصی هیچ حرکتی تشخیص داده نشود، زنگ هشدار به صدا در می‌آید. این می تواند برای آرامش بیشتر، به ویژه در مورد نوزادان، عالی باشد.

مانیتورهای کودک تصویری چگونه کار می کنند؟

مانیتورهای کودک ویدیویی سیگنال‌ها را از دوربین به واحد مادر از طریق سیگنال‌های دیجیتال یا شبکه Wi-Fi شما ارسال می‌کنند، تا زمانی که دو دستگاه به یک شبکه متصل باشند.

تفاوت بین مانیتورهای کودک دیجیتال و مبتنی بر Wi-Fi در این است که مانیتورهای دیجیتال سیگنال‌هایی را از طریق آنچه به عنوان طیف گسترده پرش فرکانس (FHSS) شناخته می‌شود، ارسال می‌کنند. اینها یک سیگنال را مستقیماً و به طور ایمن از فرستنده در دوربین به گیرنده واحد مادر ارسال می کنند.

از طرف دیگر، نمایشگرهای کودک ویدیویی Wi-Fi مانند سایر دستگاه‌هایی که در حال حاضر به شبکه Wi-Fi شما متصل هستند – با اتصال به روتر شما رفتار می‌کنند. این، البته، آن را به اندازه سایر دستگاه های موجود در شبکه شما در برابر هکرها مستعد می کند. تا زمانی که شبکه شما محافظت می شود و سیستم عامل دوربین به روز است، خطر حداقل است. برخی از مانیتورهای سطح بالا نیز دارای یک لایه حفاظتی داخلی برای افزایش امنیت در برابر چنین حملات سایبری هستند.

دوربین کنترل اتاق WYZE مدل V3

Figure 2دوربین کنترل اتاق WYZE مدل V3

دید در شب رنگی: سنسور Starlight می‌تواند در محیط‌هایی تا 25 برابر تیره‌تر از دوربین‌های ویدیویی سنتی، تمام رنگ‌ها را ببیند و دیافراگم جدید f/1.6 2 برابر نور بیشتری را جذب می‌کند.

فضای داخلی/خارجی: Wyze Cam v3 یک دوربین فیلمبرداری سیمی با درجه IP65 است، بنابراین می توانید با اطمینان آن را در بیرون در زیر باران یا در داخل اتاق بچه ها نصب کنید. آداپتور برق فضای باز Wyze (فروش جداگانه) برای استفاده در فضای باز مورد نیاز است. سازگاری با تلفن – اندروید 5.0 و بالاتر، iOS 9.0 و بالاتر.

تشخیص حرکت و صدا: Wyze Cam ویدیو را هنگامی که حرکت یا صدا تشخیص داده می شود ضبط می کند و یک هشدار مستقیم به تلفن شما ارسال می کند. مناطق تشخیص حرکت و تنظیمات سفارشی به شما این امکان را می دهد که حساسیت تشخیص را تنظیم کنید یا آن را به طور کامل خاموش کنید.

ضبط مداوم 24/7: فیلمبرداری مداوم با کارت MicroSD 32 گیگابایتی (فروش جداگانه). دارای گواهینامه IFTTT برای اتصال به برنامه ها و دستگاه های مختلف.

لینک مشاهده کالا

دوربین مراقبت از کودک victure مدل PC650

Figure 3دوربین مراقبت از کودک victure مدل PC650

دوربین وای فای دو باند Victure PC650 همه ویژگی ها را به همراه دارد – اتصال وای فای 2.4 گیگاهرتز/5 گیگاهرتز، ویدیوی 1080P HD، مکالمه دو طرفه، اعلان های هشدار و ظرفیت های هوشمند بیشتر برای اتصال شما به نوزاد یا حیوانات خانگی. دوربین گنبدی نظارت خانگی Victure به ثبت لحظات دلپذیر برای شما, …

  1. پشتیبانی از Wi-Fi دو باند 2.4/5Ghz
  2. تشخیص حرکت
  3. صدا دو طرفه
  4. دید در شب 1080P
  5. برنامه: IPC360 Home

لینک مشاهده کالا