چگونه بلیط دبی را با بهترین قیمت ممکن بخریم؟

دبی، شهری کوچک و مدرن در حاشیه خلیج فارس است که با آسمان خراش‌های بلند و زندگی و تفریحات لوکس، گردشگران زیادی را شیفته خود کرده است! شاید تا دو دهه پیش کسی تصورش را نمی کرد که شهر گرم و خشک دبی، به یکی از محبوب ترین شهرهای دنیا تبدیل شود! اما امروزه، افراد زیادی برای سفر، زندگی و انجام امور تجاری به این شهر جهانی سفر می‌کنند. سواحل زیبای دبی، تسلط مردم این شهر به زبان انگلیسی، تفریحات متنوع و متعدد، مراکز خرید مجلل به سبک اروپایی، هتل‌ های فوق لوکس با نرخ‌های بسیار رقابتی و بسیاری عوامل دیگر باعث شده‌اند تا گردشگران زیادی این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند و با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل های دبی خود را به این شهر مدرن برسانند. در این مطلب قصد داریم به سوال پرتکرار چگونه بلیط هواپیما ارزان دبی بخریم؟ پاسخ دهیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

دیدنی های دبی

راهکارهای رزرو بلیط دبی با قیمت ارزان

یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت بلیط هواپیما دبی تاثیر بسزایی دارد، تاریخ و زمان سفر شماست. به صورت کلی در نیمه دوم سال به خصوص ایام تعطیل مانند کریسمس، سال نو میلادی و حتی ایام نوروز قیمت بلیط دبی افزایش پیدا میکند، پس بهتر است در انتخاب زمان سفر دقت کافی داشته باشید. یکی دیگر از مواردی که در ارزانتر شدن بلیط هواپیما تاثیر دارد، خرید بلیط به صورت رفت و برگشت دبی است. به عنوان مثال اگر قصد سفر به دبی از شیراز را داشته باشید، بهتر است بلیط دبی به شیراز و شیراز به دبی را همزمان باهم خریداری کنید چرا که ارزانتر تمام می‌شود. همچنین اگر محدودیت در انتخاب زمان سفر ندارید، انتخاب بلیط های چارتری و لحظه آخری که با تخفیف‌های زیادی همراه هستند، انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

فلای تودی ارزان ترین سایت رزرو بلیط هواپیما دبی

یکی از جامع‌ترین سایت‌ها برای خرید اینترنتی بلیط و هتل سایت flytoday.ir به حساب می‌آید. سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما فلای تودی به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین قیمت پرواز دبی در ایرلاین های مختلف را مقایسه کرده و با پرداخت از طریق کارت های شتاب، بلیط هواپیما خود را در کوتاه ترین زمان رزرو کنید. فلای تودی همواره در تلاش است که مطابق با استانداردهای بین المللی دنیا جلو برود، به همین دلیل هر روز در حال به روز رسانی سامانه خود و تولید ابزارهایی است تا مسیر خرید بلیط پرواز ارزانقیمت را آسان‌تر کند. پس با انتخاب و رزرو پرواز خود از این وب سایت، می‌توانید با خیال راحت و با اطمینان از این که ارزان ترین بلیط هواپیما را رزرو کرده‌اید، به سفر بروید.

جاذبه های دبی

خرید بلیط هواپیما چارتری و لحظه آخری دبی

یکی از بهترین راهکارها برای خرید بلیط دبی ارزان، رزرو بلیط چارتری و لحظه آخری است. به صورت کلی بلیط های چارتری و لحظه آخری در مقایسه با سایر بلیط‌ها دارای قیمت کمتری بوده و کمک زیادی در ذخیره بودجه فرد می‌کند. برای خرید ارزان بلیط هواپیما دبی، می‌توانید با مراجعه به سایت فلای تودی و مقایسه قیمت‌ها در زمان‌های مختلف، ارزانترین پرواز را رزرو کنید. برای پیدا کردن پروازهای لحظه آخری از میان دیگر پروازها در صفحه نتایج جستجو، هم اصلا نگران نباشید، چرا که در کنار هر پرواز برچسب لحظه آخری، چارتری و سیستمی بودن آن قابل مشاهده است. البته این موضوع را هم در نظر بگیرید که در زمان‌های اوج سفر ممکن است خرید بلیط لحظه آخری ارزان قیمت تبدیل به چالش خواهد شد چرا که قیمت آن با تقاضای مسافران ارتباط مستقیمی دارد.

نحوه خرید ارزانترین بلیط هواپیما دبی از فلای تودی

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی کافیست به صفحه پرواز خارجی فلای تودی بروید. مبدا مورد نظر و مقصد دبی را وارد کنید، تاریخ سفر خود را انتخاب کرده و بعد از وارد کردن تعداد مسافر و مشخص کردن یک طرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط، کلید جستجوی پرواز را فشار دهید. در کمتر از چند ثانیه لیست کاملی از تمامی پروازهای دبی به شما نمایش داده می‌شود که به طور پیش فرض این جستجو بر اساس ارزاترین به گرانترین مرتب شده‌اند. در این صفحه می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود مثل انتخاب نوع پرواز سیستمی یا چارتری، نمودار حداقل و حداکثر قیمتی، نوع ایرلاین و  تقویم قیمتی آسان تر به بلیط ارزان دبی دسترسی پیدا کنید. در ادامه با مقایسه شرایط و قیمت تمامی پروازهای موجود به مقصد دبی، بهترین انتخاب را متناسب با بودجه و شرایط سفر خود انتخاب کنید.

جاذبه های دبی

اطلاع از تغییر قیمت بلیط هواپیما دبی

یکی از سرویس‌هایی که فلای تودی برای خرید بلیط پرواز ارزانقیمت در اختیار شما قرار می‌دهد، سرویس اطلاع از آخرین قیمت است که در صفحه نتایج جستجو می‌توانید آن را ببینید. به عنوان مثال اگر به دنبال بلیط هواپیما شیراز دبی هستید، پس از جستجوی پروازهای شیراز دبی در فلای تودی، با ثبت آدرس ایمیل خود، هر گونه تغییر در قیمت این بلیط به صورت لحظه‌ای به شما اطلاع‌ داده می‌شود و به سرعت می‌توانید خرید خود را کامل کنید.

پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی

تیم پشتیبانی فلای تودی به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به تمام سوالات و مشکلات شما در هر زمینه‌ای هستند. بنابراین اگر در هر مرحله از خرید بلیط هواپیما دبی خود، به مشکل برخوردید، کافیست با تیم پشتیباتی تماس حاصل فرمایید یا درخواستتان را در قسمت “تماس با ما” سایت ثبت کنید تا کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.