کاربرد ووچر پرفکت مانی و امن ترین راه برای خرید آن

چکیده : در وضیت کنونی کشور، ووچر پرفکت مانی امن‌ترین راه برای خرید کالا و خدمات از سایت‌های خارجی است. بیایید قدری درباره این ووچر، کاربردها و لزوم خرید آن بدانیم.

شاید در سرچ‌های اینترنتی خود با «ووچر پرفکت مانی» برخورد کرده باشید. اگر به ‌راحتی از کنار آن گذشته‌اید باید بگوییم که یک امکان فوق‌العاده، آسان و ارزان را برای خریدهای ارزی خود از دست داده‌اید.

در وضیت کنونی تحریم‌های ایران، ووچر پرفکت مانی راحت‌ترین و امن‌ترین راه برای خرید کالا و خدمات از سایت‌های خارجی است. بیایید قدری درباره این ووچر، کاربردها و لزوم خرید آن بدانیم.

ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی  در حقیقت شبیه یک کارت هدیه بانکی است. هر کارت هدیه بانکی به یک بانک خاص تعلق دارد. برای مثال کارت هدیه بانک ایرانیان، سامان، سرمایه و… هر کدام به بانک‌های ذکرشده تعلق دارند. ووچر پرفکت مانی هم در حقیقت شبیه یک کارت هدیه خرید ارزی است که به شرکت پرفکت مانی تعلق دارد.

همان‌طور که فردی که کارت هدیه بانکی را کادو می‌گیرد، لازم نیست برای استفاده از آن در بانکی که کارت از آن خریداری شده است حساب داشته باشد، فردی هم که ووچر پرفکت مانی را می‌خرد یا از آن استفاده می‌کند، لازم نیست در شرکت پرفکت مانی حساب داشته باشد.

«ووچر» به معنای سند، کوپن یا مدرک است و ووچر پرفکت مانی هم در حقیقت سند و مدرکی است که نشان می‌دهد شما مبلغ خاصی «ارز الکترونیک پرفکت مانی» را از این شرکت خریداری کرده‌اید. هر پرفکت مانی تقریبا معادل یک دلار است، پس مثلا وقتی یک ووچر پرفکت مانی 100 دلاری می‌خرید و به کسی هدیه می‌دهید، به معنای این است که یک کارت هدیه 100 دلاری برای خرید ارزی از سایت‌های گوناگون در اختیار او قرار داده‌اید.

هر ووچر، دارای شماره 10 رقمی و کد فعال‌سازی 16 رقمی است که با واردکردن آن می‌توانید با اعتبار این کارت، در بازارهای بین‌المللی خرید کنید. چیزی که مهم است این است که سایتی که از آن خرید انجام می‌دهید باید این ارز را پشتیبانی کند. بسیاری از سایت‌ها از جمله ای‌بی این پشتیبانی را ارائه می‌دهند. پس شما می‌توانید به‌وسیله ووچر پرفکت مانی، نرم‌افزار، کالا و خدمات خریداری کنید و یا هزینه شرکت در آزمون‌های مختلف را پرداخت نمایید.

انتقال پول و خرید ارزی به شیوه‌ای متفاوت

درباره شرکت پرفکت مانی و اعتبار آن

شرکت پرفکت مانی که ووچر پرفکت مانی را عرضه می‌کند، یک شرکت روسی است که ارز الکترونیکی به نام پرفکت مانی را تولید کرده و به فروش می‌رساند. این شرکت، برخلاف اکثر شرکت‌های ارز دیجیتال در جهان، تحریمی را بر علیه ایران اعمال نکرده است. به همین دلیل، ایرانی‌ها به راحتی می‌توانند هم در سایت این شرکت حساب باز کنند و به شکل آنلاین پرفکت مانی بخرند و بفروشند و هم از ووچرهای آن استفاده کنند.

همان‌طور که می‌دانید مدیریت و خرید و فروش ارزهای الکترونیک و دیجیتال، مستقل ار دولت‌ها است. این ارزها در برابر ارز فیات (مثل دلار و ریال) قرار دارند که توسط دولت‌ها مدیریت شده و از طریق سیستم بانکی جابجا می‌شوند. با توجه به این‌که ارزهای الکترونیک و دیجیتال از طریق سیستم بانکی مبادله نمی‌شود، تحریم‌ها بر روی آن تاثیری ندارند. پس شما می توانید با خرید ارز دیجیتال و الکترونیک ، خریدهای ارزی خود را انجام دهید. با این حال، خرید ارز دیجیتال نیز می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. اگرچه می‌توانید این خرید و فروش را از طریق صرافی‌های مستقر در ایران انجام دهید، اما معمولا قیمت ارز دیجیتال مثل بیت کوین، مضرب خیلی بزرگی از یک دلار است. پس اگر بخواهید با بیت کوینِ خود، جنس یا خدمت نسبتا ارزانی خریداری کنید، حساب و کتاب کردن آن، قدری سخت است. این درحالی است که هر پرفکت مانی برابر یک دلار است و شما با استفاده از ووچر پرفکت مانی حس می‌کنید که میزانی برابر دلار را در کارت اعتباری خود دارید.

اگر می‌خواهید ووچر پرفکت مانی را با قیمت مناسب و بالاترین امنیت خریداری کنید، خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت به شما در این زمینه کمک می‌کند. نوین پرداخت علاوه بر خرید ووچر برای شما، می‌تواند ووچرهایتان را هم بخرد، به شما ارز دیجیتال بفروشند، شارژ حساب پی پال شما را انجام دهد و به‌طور کلی هرگونه خدمات ارزی را که نیاز دارید در اختیار شما بگذارد.

خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت

نوین پرداخت، ووچر پرفکت مانی را با قیمت مناسب به شما می‌فروشد. از این گذشته، اگر تمال داشته باشید که در شرکت پرفکت مانی حساب باز کنید، نوین پرداخت این کار را برای شما انجام می‌دهد. اگر چه خودتان می‌توانید در این شرکت حساب باز کنید، اما نوین پرداخت می‌تواند در این زمینه به شما کمک زیادی کند تا فرآیندهای پرپیچ و خم آن را پشت سر بگذارید. اگر در پرفکت مانی حساب باز کنید، خودتان هم می‌توانید ووچر پرفکت مانی برای خودتان صادر کنید.

نوین پرداخت می‌تواند ووچرهای شما را به قیمت روز بخرد. این کار به منزله خرید ارز دیجیتال شماست و مبلغ ریالی آن به سرعت به حساب شما واریز می‌گردد.

اگر حساب پی پال دارید و می‌خواهید آن را از داخل ایران شارژ کنید، نگران نباشید. این کار با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت بسیار ساده است. برای شارژ حساب پی پال، شما حتی نیاز به خرید ووچر پرفکت مانی هم ندارید. تنها کاری که لازم است بکنید این است که در سایت نوین پرداخت یک حساب کاربری باز کنید و سپس خدمات پی پال را انتخاب کنید. گزینه شارژ پی پال را برگزینید و مقداری دلار، یورو و یا پوند را که می‌خواهید به حساب پی پال واریز کنید وارد کنید. نوین پرداخت معادل ریالی و کارمز اندک آن را برای شما مشخص می‌کند و به نمایش درمی‌آورد. در مرحله بعد، شما با پرداخت معادل ریالی آن می‌توانید از شارژ شدن حساب پی پال خود مطمئن باشید.

خرید با ارز دیجیتال

چرا نوین پرداخت؟

نوین پرداخت یک شرکت پرداخت ارزی مطمئن و شناخته‌شده است که از تعداد زیادی افراد متخصص در حوزه مالی تشکیل شده است. این افراد بهترین و سریع‌ترین راه‌ها را برای انتقال‌های ارزی و انجام خدمات مرتبط، با کمترین هزینه یافته‌اند و به شما کمک می‌کنند با امنیتی زیاد خرید ووچر پرفکت مانی را انجام دهید، از سایت‌های خارجی خرید کنید، ارز دیجیتال بخرید و پی پال خود را شارژ کنید.