کدام هتل های آنتالیا پارک آبی دارد؟

آنتالیا از آن دست مقاصد گردشگری محسوب می‌شود که بسیاری برای تجربه آرامش و حس خوب در هتل ‌هایش به آن سفر می‌کنند. به همین خاطر این شهر ترکیه‌ پر از هتل‌ های آل و یوآل است که انواع خدمات و امکانات را برای تجربه آرامش در کنار دریا به گردشگران ارائه می‌دهند. پارک های آبی آنتالیا هم از آن دست امکانات تفریحی محسوب می‌شود که در برخی هتل های آنتالیا به مسافران ارائه می‌شود. تصور کنید در هتلی اقامت دارید که علاوه بر اتاق‌های راحت و امکانات اقامتی فوق‌العاده، دسترسی به پارک آبی دارد و می‌توانید در این پارک‌ها، هیجان سر خوردن در سرسره‌ های آبی و بازی‌های متنوع در استخرهای آب را تجربه کنید. اگر تصمیم گرفته‌اید به آنتالیا سفر کنید و به دنبال هتل با پارک آبی می‌گردید، در ادامه برایتان چند پیشنهاد داریم.

پیشنهادات هتل با پارک آبی در آنتالیا

قبل از هر چیز بیایید نگاهی بیندازیم به مفهوم هتل آل و یوآل. به طور کلی هتل های لوکس آنتالیا در دو دسته آل و یوآل قرار می‌گیرند، اما تفاوت کوچکی بین این هتل‌ ها وجود دارد. هر دو هتل های آل و یوآل آنتالیا امکانات لوکس و فوق‌العاده‌ای در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند، از رستوران‌های لوکس با غذاها و نوشیدنی‌های عالی گرفته تا خدمات استخر و اسپا و باشگاه و … که مهمانان را از رفتن به بیرون از هتل بی‌نیاز می‌کند. اما باید بدانید استفاده از امکاناتی چون پارک آبی در هتل‌ های آل برای بار اول رایگان است و برای استفاده در دفعات بعد باید هزینه پرداخت کنید، در صورتی که در هتل‌ های یوآل با پرداخت هزینه در همان ابتدا برای اقامت، استفاده از همه امکانات هتل از جمله پارک آبی برای کل مدت اقامتتان رایگان است. پس با در نظر گرفتن این نکته اقدام به رزرو هتل آنتالیا با پارک آبی بکنید.

images_1672901166.png

هتل لند آف لجندز کینگدام

فکر کنید یک هتل رزرو کنید که وقتی وارد آن می‌شوید، انگار وارد دنیایی از افسانه‌ها شدید و هر قسمت از هتل، از اتاق‌ها گرفته تا فضای باز و شهربازی، شما را شگفت‌زده کند. اینها همه ویژگی‌های هتل پنج ستاره لند آف لجندز کینگدام (The Land of Legends Hotel Kingdom) در آنتالیا است که همانطور که از نامش می‌توان فهمید، سرزمین افسانه‌هاست. از طراحی اتاق‌ ها با تم‌ها و تزیینات خاص گرفته تا استخر و زمین بازی همچنین پارک آبی که استفاده از آن برای مهمانان این هتل رایگان است.

مشخصات

اگر بخواهیم از امکانات این هتل فوق‌العاده در آنتالیا بگوییم، باید به استخر شنا و سونا، حمام بخار و ترکی، مرکز ورزشی، اتاق بازی و زمین بازی اشاره کنیم. اما پارک آبی این هتل تقریبا 55 سرسره آبی دارد که به معنای تعداد زیادی بازی ‌های هیجان‌انگیز برای کودکان و بزرگسالان است.

مهمانان می‌توانند از فروشگاه‌های هتل خرید کنند و در سالن بدنسازی و تناسب اندام ورزش کنند. مهمتر اینکه در رستوران‌ های هتل انواع غذاهای ترکی، آمریکایی، ایتالیایی و مدیترانه‌ای را امتحان کنند. این یعنی یک اقامت همه چیز تمام!

موقعیت
هتل لند آف لجندز کینگدام در خیابان آتا تورک در محله کادریه آنتالیا قرار گرفته و 15 دقیقه پیاده‌روی تا باشگاه گلف بلکا و باغ تساهل فاصله دارد.

مکس رویال بلک گلف ریزورت

یکی دیگر از گزینه‌ها برای تجربه پارک آبی آنتالیا، اقامت در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت (Maxx Royal Belek Golf Resort) است. این هتل پنج ستاره همه چیز را برای آسایش و رفاه مهمانان خود مهیا کرده است. واحدهای اقامتی این هتل فوق‌العاده لاکچری هستند و امکاناتی چون مینی بار، حمام مجهز، اینترنت رایگان، کانال‌های ماهواره‌ای، اتاق نشیمن با مبلمان و … به مهمانان ارائه می‌دهند.

مشخصات

هتل مکس رویال بلک نزدیک پارک ساحلی بلک قرار گرفته و امکاناتی چون زمین گلف، سالن ماساژ، بولینگ، زمین تنیس، قایق سواری را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. ساختمان این هتل که به صورت نیم دایره دور استخرها قرار گرفته، دسترسی به استخرها و تفریحات آن را برای همه مهمانان راحت‌تر کرده است. این هتل شامل چندین رستوران است که از مهمانان خود با انواع غذاها و نوشیدنی‌های بین‌المللی پذیرایی می‌کند.

 موقعیت

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت در منطقه بلک در خیابان اسکله آنتالیا قرار گرفته و فاصله کمی تا پارک پروانه آنتالیا، کلوب گلف آنتالیا، آمفی تئاتر آسپندوس، پارک سرزمین افسانه‌ها دارد.

images_1672901185.png

سلکتوم لاکچری ریزورت

برای اقامت در یک هتل آنتالیا با پارک آبی، هتل سلکتوم لاکچری ریزورت (Selectum Luxury Resort) را در نظر داشته باشید.10 سرسره آبی در این هتلپنج ستاره شرایط را برای تجربه هیجانی بی‌نظیر فراهم کرده‌اند. اقامت در این هتل برای کسانی که می‌خواهند تعطیلات خود را در آرامش سپری کنند، پیشنهاد می‌شود. به خصوص با وجود اسکله اختصاصی آفتابگیر رو به دریا، دو استخر روباز، امکانات اسپا و ماساژ و بسیاری امکانات دیگر که خاطره‌ای لذتبخش از سفر به آنتالیا برجا می‌گذارد.

مشخصات

هتل سلکتوم لاکچری ریزورت با 5 رستوران و 7 کافی شاپ، از مهمانان با انواع غذاهای بین‌المللی پذیرایی می‌کند. اتاق‌ های شیک این هتل از انواع خدمات اقامتی شامل اینترنت رایگان، حمام با وان جت‌دار، تلویزیون ال ای دی، مینی بار و … برخوردار است. باشگاه کودکان، حمام ترکی، مرکز تجاری، خشکشویی، زمین تنیس و امکانات بدنسازی از دیگر امکانات این هتل است.

موقعیت

این هتل در منطقه بلک در خیابان تاشلیبورون آنتالیا قرار گرفته و 3 دقیقه با ماشین تا باشگاه گلف کاریا و 8 دقیقه تا باشگاه گلف آنتالیا فاصله دارد.

هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا

بهترین پارک آبی آنتالیا را می‌توانید در هتل کریستال واترورد ریزورت و اسپا (Crystal Waterworld Resort & SPAبیابید. این هتل آنتالیا با پارک آبی، از بزرگترین هتل های آنتالیا با بزرگترین پارک آبی است که شامل دو بخش می‌شود. تنوع بازی‌ها در پارک آبی این هتل، تجربه تکرارنشدنی از سفر به آنتالیا شکل می‌دهد.

مشخصات

اتاق ‌های این هتل بالکن اختصاصی دارند و تزیینات و دکوراسیون اتاق‌ها هم که حرف ندارد. در اتاق‌ ها می‌توانید از اینترنت رایگان، حمام با سردوش بارانی، لوازم بهداشتی رایگان و برنامه‌های ماهواره‌ای استفاده کنید. پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق بازی، بیلیارد، چندین رستوران و کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، آبگرم، اسپا، سالن تنیس و خدمات مراقبت از کودکان از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره است.

موقعیت

هتل کریستال واترورد در محله بغازکنت در بلک آنتالیا قرار گرفته و تا پارک ساحلی و مسجد بلک 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا

هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا (Rixos Premium Tekirova) با چشم‌انداز کوه‌های توروس و طبیعت فوق‌العاده، حس و حال خوبی از اقامت در هتل با پارک آبی ایجاد می‌کند. این را می‌توانید با مشاهده تصاویر این هتل متوجه شوید که علاوه بر اتاق‌ها و امکانات لوکس و لاکچری، طبیعت زیبایی نیز دارد که لذت اقامت در این هتل را دو چندان می‌کند.

مشخصات

هتل رکسوس پریمیوم تکیرووا چندین استخر سرپوشیده و سرباز با 10 سرسره آبی متنوع دارد که برای تجربه هیجان کودکان و بزرگسالان همه چیز تمام است. به علاوه وجود سونا، حمام، زمین تنیس، سالن تناسب اندام، امکانات مراقبت از کودکان، فروشگاه‌های هدیه، آبگرم، بیلیارد و … همچنین چندین رستوران و کافی شاپ، شما را از بیرون رفتن از هتل بی‌نیاز می‌کند.

موقعیت

این هتل در منطقه کمر آنتالیا در خیابان حسن ییلماز قرار گرفته و تا موزه Phaselis  و  Alacasuتنها 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

رزرو هتل های آنتالیا با پارک آبی در فلای تودی

آنتالیا هتل ‌های بسیار زیادی دارد که انتخاب را برای مسافران ممکن است سخت کند. اگر تجربه اقامت در هتل با پارک آبی آنتالیا برای شما اولویت دارد، گزینه‌های معرفی شده در این مطلب برایتان مناسب است. با این حال رزرو هتل آنتالیا در فلای تودی آسانتر از هر جای دیگری است. برای اینکه زودتر و راحتتر به هتل موردنظر خود برسید، در فلای تودی جستجوی هتل را بر اساس تاریخ سفر خود انجام دهید تا هتل ‌ها به ترتیب از ارزانترین‌ها نمایش داده شود. به کمک فیلترهای جستجو در فلای تودی می‌توانید نتایج جستجو را بر اساس تعداد ستاره هتل، امکانات و سایر موارد موردنظرتان محدود کنید. از طرف دیگر، پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی و امکان رزرو و استرداد آنلاین هتل کار شما را راحت‌تر هم می‌کند. به این ترتیب، اقامتی بی‌دغدغه در هتل آنتالیا را تجربه کنید.