کدام هتل ‌های دبی به جاذبه‌ها و مراکز خرید نزدیک‌ترند؟

دبی یکی از بهترین شهرهای جهان برای خرید و گشت‌وگذار است. به این دلیل که در این شهر پر هیاهو مراکز خرید بسیار متنوعی وجود دارد که یکی از یکی بهتر و لوکس‌تر هستند. مراکز خرید دبی به قدری جذاب هستند که اکثر ما ایرانی‌ها ترجیح دهیم زمان خود را در گشت‌وگذار در این مراکز صرف کنیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم محل اقامت خود را نزدیک به مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی انتخاب کنید. از هتل های دبی در نزدیکی مراکز خرید می‌توان به هتل تاور پلازا دبی، هتل نووتل دیره سیتی سنتر و… اشاره کرد. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین هتل‌های دبی که نزدیک به مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی هستند، بپردازیم؛ پس با ما همراه شوید.

هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی |Hotel Novotel Deira City Center

این هتل فقط پنج دقیقه با مرکز خرید دیره سیتی سنتر دبی فاصله دارد؛ به این معنی که شما می‌توانید هر وقت که از خرید کردن خسته شدید، به هتل خود برگردید تا کمی استراحت کنید.
در هتل نووتل دیره سیتی سنتر امکانات متعددی مانند مرکز اسپا، استخر شنا، باشگاه ورزشی و… وجود دارد که می‌توانید از این امکانات استفاده کنید و هر وقت استراحت کردید دوباره با انرژی به مراکز خرید بروید. این هتل ۱۸۸ اتاق دارد و یکی از بهترین هتل‌های دبی به حساب می‌آید.

هتل آرمانی دبی |Armani Hotel

هتل آرمانی دبی یکی دیگر از هتل‌هایی است که فاصله بسیار اندکی تا مراکز خرید دارد. به این صورت که فاصله این هتل تا مرکز خرید دبی مال فقط دو دقیقه است؛ اما نکته جالب‌تر این است که هتل آرمانی در بلندترین برج دنیا یعنی برج خلیفه قرار دارد.
این هتل طراحی بسیار خاص و منحصربه‌فردی دارد و اتاق‌هایی را درون خود جای داده است که از بهترین مبلمان و تکنولوژی استفاده می‌کنند.

هتل رویال اسکات دبی | Royal Ascot Hotel

فاصله هتل رویال اسکات دبی تا مرکز خرید بورجومان دبی فقط ۵ دقیقه با ماشین است. این هتل یکی از بهترین هتل‌های نزدیک به مراکز خرید است که اگر اهل خرید باشید می‌توانید به آسانی از هتل خود به مرکز خرید بروید.
در هتل رویال اسکات دبی، ۱۱ کافه و رستوران وجود دارد که در آن انواع غذاها از غذاهای کره‌ای و آسیایی گرفته است تا غذاهای اروپایی سرو می‌شود؛ بنابراین اگر دوست دارید طعم و مزه غذاهای کشورهای دیگر را امتحان کنید، حتما به رستوران این هتل سری بزنید. در هتل لوکس رویال اسکات دبی امکانات تفریحی و رفاهی خوبی مانند استخرهای گوناگون، مراکز اسپا و… وجود دارد.

درباره هتل تاور پلازا پلاس | The Tower Plaza Hotel Dubai

هتل لوکس و پنج ستاره تاور پلازا پلاس، یکی از بهترین هتل‌های دبی است که در جاده شیخ زاید قرار دارد. این هتل دقیقا روبروی مرکز مالی بین‌المللی دبی قرار دارد. این برج از ۶۵ طبقه و ۴۰۱ اتاق بزرگ و مجلل تشکیل شده است.
با اقامت در این هتل انواع رستوران‌ها، سالن‌های استراحت، مراکز خرید و… به آسانی در دسترس شما هستند. به طور مثال مرکز خرید دبی، برج‌العرب، برج خلیفه، نمایشگاه بین‌المللی دبی، موزه آینده و… همگی در نزدیکی این هتل هستند.
برای آسایش هر چه بیشتر مهمانان در این هتل، امکاناتی مانند سرویس اتاق، صرافی، انبار چمدان، پارکینگ رایگان، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، باشگاه سلامت، استخر روباز، استخر کودکان، خدمات اسپا و… فراهم است.
هتل تاور پلازا برای تمام مهمانان خود بسته به سلیقه و تعداد نفرات آن‌ها اتاق‌های متعددی دارد. تمامی اتاق‌ها به تلویزیون، مینی‌بار، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، دکوراسیون زیبا و… مجهز هستند.

هتل رین تری رولا بور دبی | Raintree Hotel Rolla Bur Dubai

 فاصله هتل رین تری رولا بور تا مراکز خرید و تجاری دبی با ماشین فقط ۱۰ دقیقه است. این هتل دقیقاً در قلب منطقه دبی قرار دارد که یک منطقه کاملاً تجاری است. این هتل ۱۱۹ اتاق دارد که بهترین تفریحات و مواد غذایی را برای مهمانان خود تدارک دیده است.

هتل سنت جورج دبی |St George Hotel

هتل سنت جورج دبی، هتلی است برای کسانی که به مراکز خرید و خرید کردن علاقه دارند. به این دلیل که فقط با دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به بازار طلای دبی و مراکز خرید دیگر برسانید؛ همچنین این هتل یکی از بهترین هتل‌های خانوادگی در شهر دبی است و برای کسانی که می‌خواهند به صورت خانوادگی و گروهی سفر کنند، گزینه ایده‌آلی است.
هتل سنت جورج تورهای گردشگری برای مهمانان خود تدارک دیده است و همه چیز را مهیا می‌کند تا شما یک سفر و یک گردش فوق‌العاده داشته باشید.

هتل ایبیس دیرا سیتی سنتر | Ibis Deira City Centre

هتل ایبیس دیرا سیتی سنتر یکی از هتل‌های سه ستاره شهر دبی است که دقیقا روبروی مرکز خرید دیره قرار دارد. قیمت اقامت و رزرو این هتل بسیار مناسب است و برای کسانی که دوست دارند در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دبی و مراکز خرید باشند، بسیار مناسب است. از آن‌جایی که هتل ایبیس دیرا سیتی سنتر در یکی از مناطق قدیمی شهر دبی قرار دارد؛ بنابراین می‌توانید به راحتی از جاذبه‌هایی مانند محله بستکیه و موزه دبی دیدن کنید.
قرار گرفتن این هتل در کنار ایستگاه مترو، رفت‌وآمد به بخش‌های دیگر شهر را بسیار آسان می‌کند.

هتل ایبیس مال آف امارات دبی |Hotel Ibis Mall of the Emirates

فاصله این هتل تا مرکز خرید امارات مال دبی، فقط پنج دقیقه پیاده‌روی است. هتل ایبیس مال آف امارات یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره در شهر دبی است که نسبت به دیگر هتل‌های معرفی شده در این مقاله قیمت بسیار ارزان‌تری دارد؛ در نتیجه اگر به دنبال تجربه یک سفر ارزان‌قیمت در دبی هستید، می‌توانید این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید. این هتل در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی مانند پارک آبی وایلد وادی، برج خلیفه و ساحل جمیرا دبی است. با این حساب می‌توان گفت که این هتل یک موقعیت مکانی بسیار عالی دارد. چشم‌انداز خوب اتاق‌ها یکی از نقاط قوت هتل محسوب می‌شود.

فلای تودی، معتبرترین مرجع رزرو هتل های دبی

مراکز خرید متنوع، تفریحات و جاذبه‌های لوکس، برج‌های سربه فلک کشیده و… همگی باعث شده‌اند تا شهر دبی به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای تفریح و خرید کردن شناخته شود. اگر هدف شما از سفر به دبی، بیشتر تفریح و بازدید از مراکز خرید است، پیشنهاد می‌شود که هتل خود را در نزدیکی مراکز خرید انتخاب کنید؛ به این دلیل که دیگر مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی برای گرفتن تاکسی برای رسیدن به مراکز خرید نیستید. برای رزرو هتل های دبی در نزدیکی مراکز خرید به سایت فلای تودی سری بزنید. این سایت متنوع ترین هتل ها از 5 ستاره و لوکس گرفته تا اقتصادی و ارزان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.