یوتوپیا اکوسیستمی بر بستر بلاکچین

یوتوپیا اکوسیستمی بر بستر بلاکچین

یوتوپیا اکوسیستمی بر بستر بلاکچین

ما در دنیایی از نظارت کامل زندگی می‌کنیم که هر اقدام ما اثری برجای می گذارد. اطلاعات روزمره در دنیا در توده‌های بزرگ داده ذخیره می‌شوند و این اطلاعات توسط کامپیوتر و انسان پردازش می‌شوند تا دولت‌ها و شرکت‌های بزرگ دنیا بتوانند به نفع خود از آن استفاده کنند و با توسط آن اطلاعات به بیشتر کردن منافع خود بپردازند.

اگر این اطلاعاتی که انسان‌ها در روزمره از خود به جای می‌گذارند جایی ذخیره نشود و هیچ شخصی نتواند از آن استفاده کند، دیگر چنین شرکت‌هایی نمی‌توانند از سرقت اطلاعات پول‌های کلان در بیاورند و افراد می‌توانند حریم امن شخصی که حق هر انسانی است را داشته باشند.

حال یوتوپیا اکوسیستمی متشکل از پیام رسان فوری، سیستم نامه پستی یا ایمیل، ارز مجازی، ذخیره سازی پرونده و یک مرورگر داخلی این امکان را یکجا فراهم آورده است. در ادامه این مطلب با یوتوپیا بطور کامل آشنا می‌شوید.

امکانات یوتوپیا :

* قابلیت  ساخت کانال و گروه ( گروه هایی با قابلیت رمزگذاری برای عضویت )

* سرویس ارسال و دریافت ایمیل

* مرورگر داخلی و بسیار امن ( idyll)

* ساخت و ایجاد وبسایت با دامنه های دلخواه

یوتوپیا اکوسیستمی بر بستر بلاکچین

سرویس ایمیل یوتوپیا (uMail):

سرویس uMail ، یک جایگزین مطمئن و امن برای نامه الکترونیکی قدیم است ؛ با uMail شما میتوانید به دیگر کاربران utopia نامه الکترونیکی ارسال کنید .

رمزگذاری اکوسیستم یوتوپیا ، امنیت انتقال و ذخیره سازی ایمیل را تضمین میکند .

مروگر داخلی idyll

اکوسیستم یوتوپیا در خود یک مرورگر داخلی هم دارد که به شما امکان مرور به صورت کاملا ” ناشناس ” را می دهد . در مرورگر داخلی یوتوپیا شما میتوانید به تمام وب سایت هایی که درون شبکه یوتوپیا ساخته شده اند درستی داشته باشید .

مدیریت فایل File Manager

در مدیریت فایل یوتوپیا میتوانید تقریبا هر فایلی را ذخیره کنید بدون اینکه نگران پاک شدن یا سرقت آن توسط شخص دیگری باشید ؛ مدیریت فایل یوتوپیا از یادداشت های صوتی پشتیبانی میکند و میتوانید برای کسانی که میخواهید پیام صوتی ارسال کنید .

 

بازتعریف اینترنت در عصر بازبینی و نظارت

Utopia امنیت شبکه خود را بسیار جدی می گیرد و از رمزگذاری پیشرفته استفاده می کند که بدون استفاده از رایانه های کوانتومی “غیرقابل شکست” توصیف شده است. چشم انداز آنها این است که اینترنت و منابع مالی را به گونه ای تقویت کنند که به افراد امکان دهد که از سوء استفاده تبلیغ کنندگان ، شرکت ها و حتی دولت ها جلوگیری کند.

برای به واقعیت پیوستن این چشم انداز ، Utopia تلاش کرده است تا مطمئن شود که پلتفرم آن عاری از تأثیر بیجا از هرگونه کنترل تشکیلاتی است. این بدان معناست که آنها از KYC ، تبلیغ کنندگان ، ردیابی وب ، هوش مصنوعی ، جمع آوری داده ها یا ادغام با سایت های رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند. در عوض ، یوتوپیا یک اکوسیستم خود پایدار ایجاد می کند که افراد همفکر خود را جذب می کند که برای مشارکت خود در قالب CRP پاداش خواهند گرفت.

نسخه اندروید و آی او اس :

در حال حاضر فقط نسخه دسکتاپ نرم افزار یوتوپیا منتشر شده است ، نسخه موبایل این نرم افزار برای سیستم عامل های Android  و ios در حال توسعه هستند ؛ و در سال 2021 به احتمال زیاد منتشر شود .

یک پلتفرم ویژه برای علاقه مندان به حریم خصوصی

علاوه بر پیام های رمزگذاری شده end-to-end و یک مرورگر کاملا خصوصی وب ، برخی از اجزای دیگر Utopia شامل یک شکل غیر متمرکز از DNS (ثبت دامنه) ، ذخیره امن داده ها و حتی کارت های رمزنگاری شده با API برای پذیرش CRP از سوی بازرگانان میباشد. از آنجا که گره های شبکه در مکان های بی شماری در سراسر جهان اجرا می شوند و حوزه های قضایی متعددی را شامل می شود ، خروج یا آفلاین شدن در Utopia غیرممکن است و اطلاعات حساس کاربر همیشه در سمت سرویس گیرنده رمزگذاری و ذخیره می شود ، بدین معنی که هیچ شخص ثالث یا نهاد مرکزی دسترسی به آن ندارد

یوتوپیا که توسط گروه ۱۹۸۴ طراحی شده، نماد حقوق بشر است و به ایجاد امن ترین فضای اینترنتی که هیچکس نمیتواند بر شما نظارت داشته باشد، کمک میکند.

سایت رسمی یوتوپیا :

u.is

لینک دانلود :

نسخه ویندوز

نسخه مک

نسخه لینوکس dep

نسخه لینوکس rpm