معرفی بازی ایرانی شتاب در شهر 2
معرفی بازی ایرانی شتاب در شهر 2

آیا شما هم به بازی‌های رایانه‌ای مربوط به خودرو و مسابقات رالی علاقه دارید؟ آیا به دنبال یک بازی ایرانی با ویژگی‌های مهیج بازی‌های خارجی می‌گردید؟ در معرفی بازی ایرانی شتاب در شهر 2، با یکی از مهیج‌ترین بازی‌های ایرانی آشنا می‌شوید. این بازی ویژگی‌های فوق‌العاده منحصربه‌فرد و خاصی دارد که شما می‌توانید تجربه هیجان‌انگیزی از مسابقات رالی و تعقیب و گریز را در آن پشت سر بگذارید.

پیش از همه چیز، خوب است بدانید که این بازی در سال 1395 توسط شرکت بازی‌سازی آروین تک راه‌اندازی شد و در این بازه زمانی، توانسته توجه طرفتاران بسیار زیادی را در ایران به سمت خود جلب کند. مهم‌ترین ویژگی این بازی طراحی آن توسط متخصصان حرفه‌ای ایرانی و بومی است، به همین دلیل موقع بازی کردن می‌توانید حس و حال خیلی بهتری از آن بگیرید. در ادامه با جزئیات بیشتری درباره آن صحبت خواهیم کرد.

خط داستانی و گیم پلی بازی شتاب در شهر

در راستای معرفی بازی ایرانی شتاب در شهر 2 ممکن است درباره‌ی گیم‌پلی و داستان بازی کنجکاو باشید. بازی درباره فردی به نام امیر است که در برخی مسابقات رانندگی، متوجه سرعت بسیار بالای یک خودروی ایرانی مدل پایین می‌شود. زمانی که امیر درباره این ماشین و راننده آن تحقیق می‌کند، متوجه می‌شود که یک فرد نابغه به نام امید، می‌تواند موتور ماشین‌های مدل پایین را به سیستم توربو مجهز کند. امیر به مرور زمان با امید آشنا می‌شود و قرار آغاز یک همکاری را باهم می‌گذارند.

از طرف دیگر، امیر دوستی شوخ‌طبع و دوست‌داشتنی به نام سعید دارد که طی برخی ماجراجویی‌ها، سعید را می‌دزدند و امیر و امید نابغه باید با هم تلاش کنند که بعد از به پایان رساندن برخی مسابقات خیابانی، سعید را آزاد کنند.

در این روند، آن‌ها باید در مسابقات و مراحل متعددی در بازی شرکت ‌کنند تا با افزایش امتیاز خود، موتور ماشین خود را ارتقا دهند یا ماشین‌های مدل  بالاتری را برنده شوند. به این ترتیب، این روند داستانی باعث جذابیت بسیار زیاد بازی ایرانی شتاب در شهر 2 شده است، به‌طوری که به شما این امکان را می‌دهد تا حس و حال فوق‌العاده متفاوت‌تری از این بازی بگیرید.

نکته جالب توجه درباره این بازی این است که در آن خودروهای ایرانی بسیار زیادی وجود دارند که این موضوع باعث می‌شود تا شما به‌عنوان یک فرد ایرانی، حس همزادپنداری خیلی بیشتری با بازی داشته باشید.

گیم پلی بازی شتاب در شهر

نقد و بررسی بازی شتاب در شهر ۲

نکته جالب توجه در معرفی بازی ایرانی شتاب در شهر 2، دریافت دو جایزه، یکی در سطح بین المللی یکی هم در سطح ملی است. این بازی توانسته عنوان بهترین بازی را به کسب نماید. به این ترتیب، این موضوع نشان‌دهنده کیفیت بسیار بالای بازی شتاب در شهر است که در ادامه به‌صورت مفصل‌تر درباره آن توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

همانطور که گفتیم، شخصیت اصلی داستان باید با کسب امتیاز و شرکت در مراحل و مسابقات مختلف، خودروی خود را ارتقا دهد و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کند. در این بازی مجموعا 23 خودروی ایرانی و خارجی وجود دارند که شما با استفاده از امتیازاتی که باید به دست بیاورید، می‌توانید خودروهای جدیدتری را خریداری کنید. همچنین باتوجه به میزان امتیازات خود، این امکان را دارید که براساس سلیقه و اختیار خود در بازی تغییراتی ایجاد کنید.

برای استفاده از این امکان لازم است به مکانیکی‌هایی بروید که در سطح شهر وجود دارند. با افزایش امتیازات، شما نه ‌تنها می‌توانید ظاهر خودرو را تغییر دهید؛ بلکه این امکان را دارید که سیستم هندلینگ، قدرت و حتی موتور خودرو را نیز عوض کنید. همزمان با افزایش امتیاز، کارت‌های مسابقه جدیدی به دست می‌آورید. همچنین دستاوردها و مدال‌های جدیدی برای شما در نظر گرفته می‌شوند تا به این ترتیب بتوانید از قابلیت‌های جدید در بازی بهره‌مند شوید.

بازی شتاب در شهر ۲ برای چه سن و سالی مناسب است؟

برخلاف بسیاری از بازی‌های خارجی دیگر که سطح بسیار بالایی دارند و فقط افراد حرفه‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند بازی شتاب در شهر ۲، برای همه سنین مناسب است. از این رو امکان بازی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در این بازی مسابقه‌ای وجود دارد.

به همین خاطر توسط بهترین استریمرهای ایرانی مورد تعریف و تمجید قرار گرفته است. چراکه در قسمتی از این بازی می‌توانید سطح آن را روی یکی از گزینه‌های «آسان، متوسط و سخت» قرار دهید و باتوجه به سطح خود، بازی را آغاز کنید. پس همه سنین در هر سطحی که باشند، می‌توانند بدون هیچ‌گونه مشکلی از این بازی استفاده کنند و بهترین تجربه را از آن داشته باشند.

نقد و بررسی بازی شتاب در شهر ۲

ویژگی‌های بازی شتاب در شهر ۲

در معرفی بازی ایرانی شتاب در شهر 2 ویژگی‌های فوق‌العاده متفاوتی وجود دارد که همه این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر، آن را به بهترین بازی ماشین‌سواری ایرانی تبدیل کرده‌ است. به‌عنوان مثال، گرافیک این بازی طراحی فوق‌العاده عالی و جذابی دارد، به‌طوری که حتی شما می‌توانید با انتخاب یکی از گزینه‌های «ضعیف، معمولی، خوب، نهایی و یا حتی سفارشی»، این گرافیک را تا حدودی تغییر دهید و از گزینه‌های مختلف موجود در آن لذت ببرید. در ادامه، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی را به صورت مختصر نام می‌بریم.

  • گویندگی جذاب

گویندگی این بازی را صدای محبوب ایرانی، آقای منوچهر والی‌زاده بر عهده گرفته‌ است و با گویندگی فوق‌العاده جذابی که دارد، رضایت بسیاری از گیمرها را به سمت خود جلب کرده‌ است. نحوه گویندگی ایشان به این صورت است که انگار شما در حال تماشای یک فیلم ایرانی با فرهنگ خودتان هستید.

  • مسابقات متنوع

در بازی شتاب در شهر فقط یک مسابقه ساده وجود ندارد و شما در آن می‌توانید انواع مسابقات مختلف قدرت، مسابقات سرعت عمل، مسابقات خیابانی، پرش از ارتفاع، مسابقات حمل بار و سایر موارد این‌چنینی را تجربه کنید.

  • تغییر خودرو

با کسب امتیاز، این امکان را دارید که خودروی خود را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید. همچنین می‌توانید ماشین را در گاراژهایی که در شهر وجود دارند، به فروش برسانید و ماشین جدیدی بخرید. حتی اگر شما به اشیای مختلف در شهر برخورد کنید، خودرو واقعا آسیب می‌بیند. در این شرایط باید به مکانیکی‌های موجود در شهر بروید و ماشین تعمیر کنید. این ویژگی‌ها باعث شده است که حس‌وحال واقعی‌تری به گیمر القا شود.

  • هیجان بالا

مسابقات متعدد در بازی، واقع‌گرایی آن و همچنین نقشه بسیار بزرگ آن که بیشتر از 100 کیلومتر مربع را تحت پوشش قرار می‌دهد، باعث می‌شود که شما هم موقع بازی کردن هیجان بسیار زیادی را تجربه کنید. حتی در معرفی بازی شتاب در شهر 2  می‌توانید ببینید که بازی به صورت غیر خطی طی می‌شود، به‌طوری که باید مراحل متعددی را پشت سر بگذارید.

یکی دیگر از مواردی که باعث افزایش هیجان بازی شتاب در شهر 2 می‌شود، امکان انجام حرکات نمایشی در آن است. به عنوان مثال، بازیکن‌ها می‌توانند کارهایی مانند لایی کشیدن، دریفت و پرش را تجربه کنند و با انجام این کار هیجان بازی را افزایش دهند.

بازی ایرانی شتاب در شهر

ویژگی‌های فنی بازی

به‌طور کلی، باتوجه به موارد قبل می‌توان گفت که بازی جذاب شتاب در شهر از تمام جوانب و به‌خصوص از نظر ویژگی‌های فنی، گزینه بسیار عالی و منحصربه‌فرد در میان سایر بازی‌های ایرانی است. البته خیلی از بازی‌های ایرانی دیگر نیز می‌توانند جذابیت زیادی داشته باشند. به‌عنوان مثال، در معرفی بازی مظفرخان می‌توانید این ویژگی را مشاهده کنید؛ اما بازی جذاب شتاب در شهر از نظر ویژگی‌های فنی، توسط هوش مصنوعی درست شده است و از نظر طراحی عابران و پلیس، جز یکی از بهترین‌ بازی‌ها در ایران شناخته می‌شود.

کلام آخر

در این مطلب به معرفی بازی ایرانی شتاب در شهر 2 پرداختیم و برای شما توضیح دادیم که این بازی چه ویژگی‌ها و فیچرهایی دارد. همان‌طورکه متوجه شدید، در بازی شتاب در شهر ویژگی‌های خاصی دیده می‌شوند که همه آن‌ها در کنار یکدیگر باعث افزایش هیجان بازی برای شما خواهند شد. برخی از نقاط قوت بازی، شامل مواردی مانند سطوح مختلف، مسابقات متنوع، هوش مصنوعی جذاب، گویندگی منحصربه‌فرد و همچنین واقع‌گرایی و هیجان بسیار بالا هستند. پس اگر شما هم به دنبال یک بازی هیجان‌انگیز و جذاب ایرانی می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً برای یک بار هم که شده، این بازی را امتحان کنید.

سوالات متداول

  • ماشین‎های بازی شتاب در شهر 2 چیست؟

ماشین‌های بازی شتاب در شهر 2، از ماشین‌های ایرانی و خارجی است که 23 تا ماشین در این بازی وجود دارد.

  • داستان بازی ایرانی شتاب در شهر 2 چیست؟

قصه بازی ایرانی شتاب در شهر 2 در مورد یک راننده حرفه‌ای مرد به اسم امیر است که با امید نابغه موتور ماشین نیز آشنا می‌شود.

  • گرافیک بازی شتاب در شهر 2 چه تفاوتی با گرافیک بازی شتاب در شهر 1 دارد؟

گرافیک بازی ایرانی شتاب در شهر 2 پیشرفته‌تر است و طراحی بصری قوی دارد.

 

معرفی بازی ایرانی شتاب در شهر 2

Mobina Bahadori

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *