اصول آموزش ارز دیجیتال و اهمیت آن

اصول آموزش ارز دیجیتال 

یکی از از شروط لازم برای ورود به بازار معامله رمزارز ها، آموزش ارز دیجیتال به صورت اصولی است. معامله ارز های دیجیتال یکی از راه های کسب درآمد بسیار بالا از بازار رمزارز ها است. شما می توانید در خانه و با استفاده از کامپیوتر به معامله رمزارز ها بپردازید و به راحتی از درآمد این بازار وسیع استفاده نمایید. البته معامله رمزارز ها اصول خاصی دارد که قبل از ورود به بازار باید آنها را آموخت. ورود به این بازار سرمایه بدون آموزش ارز دیجیتال بسیار خطرناک است و نتیجه آن تنها ضرر های مالی و روحی خواهد بود. در این مقاله سعی شده است تا روش های اصولی برای یادگیری معامله ارز های دیجیتال به شما نشان داده شود. اگر شما از علاقمندان به معامله رمزارز ها و کسب درآمد از آنها هستید، پیش از ورود بازار های معاملاتی این مقاله را خوانده و روش های اصولی آن را یاد بگیرید.

راه اصولی معامله رمزارز ها گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال است.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال یا رمزارز اولین بار در سال 2008 با اختراع بیت کوین به وجود آمد. ارز های دیجیتال پول هایی هستند که وجود خارجی نداشته و از طریق شبکه بلاک چین معامله می شوند. بر خلاف ارز هایی مانند یورو و دلار که توسط بانک های مرکزی صادر و پشتیبانی میشوند، ارز های دیجیتال پشتیبانِ رسمی ندارند. البته این موضوع نباید اینگونه برداشت شود که ارز های دیجیتال قابل اطمینان برای معامله نیستند؛ چرا که این رمزارز ها توسط شبکه ای در بستر اینترنت به نام بلاک چین پشتیبانی می شوند.

بلاک چین چگونه از ارز های دیجیتال پشتیبانی می کند؟

بلاک چین شبکه ای در بستر اینترنت است که از مجموعه ای از بلوک ها تشکیل شده است. این شبکه مختص ارز های دیجیتال بوده و هر بلوک با اطلاعات این رمزارز ها تکمیل می شود. هر بلوک پس از تکمیل اطلاعات به صورت زنجیره وار به بلوک قبلی خود متصل شده و در مجموع ساختار کلی بلاک چین شکل می گیرد.

امنیت شبکه بلاک چین از طریق معامله کاربران تامین میشود. در این شبکه رمزنگاری شده، هر چه میزان تراکنش کاربران بیشتر باشد، میزان امنیت شبکه نیز افزایش می یابد.

معامله ارز دیجیتال: راهی برای کسب درآمد آسان

اگر به نمودار مالی رمزارز ها نگاه کنید، نوسانات بسیاری را در بازه های زمانی کوتاه مشاهده خواهید کرد. استفاده از این نوسانات و اقدام به خرید و فروش در زمان مناسب، معامله رمزارز نامیده می شود. 

دانستن زمان مناسب برای خرید و فروش ارز های دیجیتال نیازمند تسلط بر اندیکاتور های مختلف است. تحلیل با استفاده از اندیکاتور یکی از روش های رایج معامله رمزارز ها می باشد و بسیاری از افراد روزانه با همین روش به معامله می پردازند.

آگاهی از نحوه تحلیل با اندیکاتور نیازمند آموزش ارز دیجیتال به صورت اصولی است. شما تنها زمانی می توانید از این بازار بزرگ سودمند شوید که دوره های آموزشی را گذرانده باشید.

آموزش ارز دیجیتال 

گرایش به معامله ارز های دیجیتال در ایران همانند سایر نقاط جهان، رشدی چشمگیر داشت و به همین جهت موسسات بسیاری برای برگزاری دوره های آموزش ارز دیجیتال تاسیس شدند. مسلما تمامی موسسات تاسیس شده دارای اعتبار نیستند و ورود به آنها می تواند خطرناک باشد.

در واقع بسیاری از موسسات بیشتر با اهداف مالی و کسب سود تشکیل شده اند و ورود به آنها نتیجه ای مثبت نخواهد داشت. همین عامل سبب شده تا بسیاری از افراد برای گذراندن دوره های آموزش ارز دیجیتال دچار چالش شوند.

برای تحلیل نوسانات بازار رمزارز ها می توانید از اندیکاتور های مختلف استفاده نمایید.

معرفی آموزشگاهی معتبر در زمینه آموزش ارز دیجیتال 

اگر قصد گذراندن دوره های آموزش ارز دیجیتال را دارید، حتما از موسسات معتبر استفاده نمایید. یکی از بهترین موسسات در زمینه آموزش ارز دیجیتال، موسسه مدرسان پیشتاز نام دارد. این موسسه سالها سابقه در زمینه برگزاری دوره های آموزش ارز دیجیتال دارد و از اعتبار بالایی در ایران برخوردار است.

موسسه مدرسان پیشتاز، آموزش ارز دیجیتال را در بخش های متنوعی به شما ارائه میدهد. در این بخش به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

1. تحلیل نوسانات بازار با استفاده از اندیکاتور و روش پرایس اکشن

در مجموع دو روش برای پیش بینی نوسانات بازار رمزارز ها وجود دارد؛ تحلیل نمودار مالی با اندیکاتور و تحلیل با پرایس اکشن. هر دو روش نیاز به آموزش حرفه ای و اصولی دارند. در بخش تحلیل با اندیکاتور شما نحوه استفاده از اندیکاتور های مختلف مانند ایچیموکو را یاد خواهید گرفت و در آموزش پرایس اکشن به شما روش های تحلیل بدون استفاده از اندیکاتور های مالی یاد داده خواهد شد.

در موسسه مدرسان پیشتاز، ترکیب این دو روش نیز به شما آموزش داده می شود. با استفاده از هر دو روشِ تفسیر با اندیکاتور و پرایس اکشن، شما می توانید کم ریسک ترین معاملات را در بازار انجام دهید.

2. نحوه استفاده از خدمات مالی صرافی های خارجی

صرافی های خارجی مانند کوینکس و آلپاری، به دلیل تحریم های مالی به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی دهند. معامله رمزارز ها تنها از طریق این صرافی های معتبر ممکن است و به همین دلیل، بخش مهمی از دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز به راه های غیر مستقیمِ استفاده از خدمات این صرافی ها اختصاص می یابد.

3. روانشناسی و مشاوره در بازار ارز های دیجیتال 

روانشناسی جایگاهی بسیار مهم در انجام معاملات دارد. شما برای انجام معامله ای منطقی و پرسود، نیاز به آرامش ذهنی و روحی دارید. در واقع بهترین نتایج شما در انجام معاملات زمانی حاصل می شود که ذهنی آرام داشته باشید. بخشی از دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز به مباحثِ روانشناسی معامله اختصاص داده شده است.

یکی از موسسات معتبر جهت یادگیری روش های مختلف معامله ارز های دیجیتال، موسسه مدرسان پیشتاز است.

کانال سیگنال ارز دیجیتال 

اگر به هر دلیلی فرصت گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال را ندارید، میتوانید برای ورود به بازار رمزارز ها از کانال سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید.کانال سیگنال ارز دیجیتال به شما زمان دقیقِ خرید و فروش رمزارز ها را اعلام می کند و شما با استفاده از این سیگنال ها می توانید به معامله بپردازید. 

مسلما اعتماد به تمامی این کانال ها ممکن نیست. اگر سیگنالی اشتباه توسط یکی از این کانال ها به شما داده شود، معامله شما به ضرر ختم خواهد شد و ضرر های مالی بسیاری در انتظار شما خواهد بود.

یکی از کانال های معتبر و با سابقه در این زمینه، کانال سیگنال ارز دیجیتالِ مدرسان پیشتاز است. این کانال توسط معامله گران مجربِ مدرسان پیشتاز اداره می شود و سیگنال های آن بسیار دقیق است. شما با استفاده از سیگنال های این کانال می توانید به کسب درآمد بالایی برسید.

سخن پایانی

بازار رمزارز ها بسیار سودمند و در عین حال خطرناک است. تنها راه مطمئن برای ورود به این بازار، گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال است. یکی از موسسات معتبر در این زمینه، آموزشگاه مدرسان پیشتاز می باشد. با گذراندن دوره های این موسسه، می تواند به صورت اصولی وارد بازار شده و معاملات کم ریسکی را انجام دهید.