پیش نیازهای نصب بازی های Fitgirl-Repacks

فیت گرل FitGirl

نام کاربری ویندوز شما باید به زبان لاتین باشد (اعداد مجاز نیز هستند)

بسیاری از بازی ها و کرک ها حتی ( کرک Codex ) هنگامی که User کامپیوتر شما غیر لاتین باشد ممکن است هنگام بازی با کرش کردن بازی مواجه شوید ، پس قبل از نصب بازی User Name خود را به لاتین تغییر دهید .

Re-hash کردن دیتا در صورتی که بازی را از Torrent دانلود کردید :

گاهی برخی از محتوی دانلود شده در Torrent در حالت blocks قرار میگیرند که در این صورت با بازکردن این سورس در نصب و اجرا با مشکل روبرو می شوید ، برای حل این مشکل از Re-hash استفاده کنید ، با این کار تورنت هر قسمت دانلود شده در حالت Block را برای تکمیل بررسی می کند و فایل های مشکل دار برای دانلود مجدد تنظیم می شوند .

غیر فعال کردن آنتی ویروس :

میشود گفت امروزه تمام کامپیوتر ها دارای آنتی ویروس هستند ، یکی از مشکل ساز ترین نرم افزار ها برای نصب بازی های کرک شده در تمام نسخه ها آنتی ویروس ها هستند که کرک بازی را ویروس شناخته و آن را پاک می کنند و یا اجازه اجرای آن را نمیدهند . برای نصب و اجرای بازی آنتی ویروس و فایروال سیستم عامل خود را غیر فعال کنید .

تنظیم UAC به پایین تریین سطح (Never Notify) :

UAC (User Access Control) یک سیستم دیگر است که شما را از نرم افزار مشکوک محافظت می کند . برای نصب بازی های کرک شده UAC را به پایین تریین سطح (Never Notify) تغییر دهید .

اطمینان حاصل کنید که حافظه مجازی کافی دارید :

اگر 4 گیگابایت رم دارید : تنظیم حافظه مجازی تا 8 گیگابایت ( اندازه سفارشی: هر دو اندازه اولیه و حداکثر را 8192 مگابایت تنظیم کنید )

اگر 8 گیگابایت رم دارید : تنظیم حافظه مجازی تا 16 گیگابایت ( اندازه سفارشی: هر دو اندازه اولیه و حداکثر را 16384 مگابایت تنظیم کنید )

اگر 16 گیگابایت رم دارید : حافظه مجازی را هم 16 گیگابایت کنید ( اندازه سفارشی: هر دو اندازه اولیه و حداکثر را 16384 مگابایت تنظیم کنید )

اگر 32 گیگابایت رم دارید : حافظه مجازی را هم 8 گیگابایت کنید ( اندازه سفارشی: هر دو اندازه اولیه و حداکثر را 8192 مگابایت تنظیم کنید )

System managed size را تنظیم نکنید چون باعث کاهش سرعت سیستم شما میشود . موثر ترین تنظیم برای تنظیمات VM است .

اطمینان حاصل کنید که فضای آزاد کافی در درایو مورد نظر دارید :

پیغام No enough disk space را نادیده نگیرید و حتی سعی کنید بازی را در درایوی نصب کنید که پس از نصب فضای خالی نسبتا زیادی داشته باشد .

هر ابزار سنگینی که در درایو مورد نظر هست را غیر فعال کنید :

اگر در درایو مورد نظر برنامه سنگین در حال اجرا و یا برای مثال در حال دانلود Torrent در همان درایو هستید و حافظه شما SSD نیست مراحل نصب شدیدا طولانی و خسته کننده میشود پس قبل از نصب ابزار های سنگین را بسته و دانلود را متوقف کنید و پس از نصب به ادامه دانلود بپردازید .

سعی کنید بازی را در درایو C نصب نکنید :

اگر شما در سیستم عامل خود Admin با درسترسی کامل نیستید برخی از پوشه ها و درایوها ممکن است برای حساب کاربری شما محدود باشد . گاهی اوقات بازی را نمی توان در C نصب کرد و گاهی اوقات برعکس، فقط در درایو سیستم میتوان نصب کرد .اگر مجبور به نصب بازی در درایو C شدید از نصب آن در پوشه های Program Files یا Program Files (x86) خودداری کنید این پوشه ها معمولا حقوق محدودی دارند .

پوشه Windows و زیر شاخه های آن را جستجو کنید و اگر فایل unarc.dll را مشاهده کردید آن را پاک کنید :

کرک Repack از unarc.dll سفارشی خود استفاده می کند و در صورتی که این فایل مخصوص Repack نباشد با ارور های مختلف روبرو می شوید پس این فایل را قبل از نصب بازی پاک کنید .

نصب بازی را همانند تصویر زیر با دسترسی کامل شروع کنید :

Repack.help.www.download.ir

خطاهای معمول و راه حل ها :

I can’t run the setup.exe, it’s missing or nothing happens when I try to launch it!

Windows Defender/SmartScreen (یا نرم افزار حفاظت مشابه، حتی مرورگر) آن را مسدود کرده است.

1 – در حالی که فایل بر روی دسکتاپ و یا در یکی از پوشه های کاربر شما قرار دارد روی آن کلیک راست کرده و روی Properties کلیک کنید .

2 – در تب General روی Unblock کلیک کرده و Ok کنید .

Repack.help2.www.download.ir

 

It is not found any file specified for ISArcExtract :

 

Repack.help3.www.download.ir

رفع ارور isdone.dll :
  • وارد Control panell شوید .
  • روی System and Security کلیک کنید .
  • روی System کلیک کنید .
  • روی Advanced system Setting کلیک کنید .
  • در زبانه Advanced قسمت Performance روی Setting کلیک کنید .
  • در صفحه باز شده روی زبانه Advanced کلیک کنید .
  • در قسمت Virtual memory روی Change کلیک کنید  .
  • در صفحه باز شده تیک Automatically manage paging file size for all drives را بردارید .
  • درایو c را انتخاب کنید .
  • روی Custom size کلیک کنید .
  • در قسمت Initial size عدد 100 و قسمت Maximum size عدد 3000 را وارد کنید .
  • روی Set سپس Ok کلیک کنید .
  • وارد Run شده و عبارت %temp% را وارد کنید و روی OK کلیک کنید .
  • تمامی فایل و پوشه های این پوشه را پاک کنید .
  • کامپیوتر را ری استارت کنید .
این خطا به چهار دلیل ممکن است رخ دهد :
  • 1 – فایل های شما ناقص دانلود شده و برخی از اطلاعات فایل های BIN مشکل دارد که اگر بازی را با Torrent دانلود کردید بالاتر آموزش رفع این مشکل نوشته شده و در صورتی که به شکل فایل فشرده دانلود کردید پارت ها را Repair کنید .
  • 2 – برخی از فایل های مورد نیاز را دانلود نکرده اید . شما بازی را با زبان انگلیسی نصب کرده اید اما فایل setup-fitgirl-selective-english.bin را دانلود نکرده اید که می توانید هنگام بروز این ارور آن را دانلود کنید .
  • 3 – شما نصب بازی را در یک فولدر غیر استاندارد مثل C:\Users\ВАСЯ-ПУПКИН\Downloads\__[rutor.is]_Super Fitgirl Repack [FitGirl Repack]\ شروع کردید که این امر باعث میشود فایل setup فایل های Bin را پیدا نکند . در این صورت setup.exe را به همراه تمام فایل های Bin را به یک فولدر استاندارد مثل C:\Repacks\Super Repack انتقال داده و سپس اقدام به نصب کنید .
  • 4 – شما از آنتی ویروس یا UAC فعال استفاده می کنید که این امر باعث جلوگیری از فرایند نصب می شود .
Visual C++ Runtime Installer :
  • همچنین توصیه می شود تمام بسته های C++ Redistributables را نصب کنید ، شما می توانید این نرم افزار را به شکل کامل از سایت ما دانلود کنید و یا به صورت جدا از سایت mircrosoft.com تهیه کنید .