ترافیک نیم بها

اطلاعیه ترافیک نیم بها برای دانلود از سایت دانلود فارسی

با توجه به سیاست جدید دولت در جهت کاهش تعرفه اینترنت برای کاربرانی که از سایت های داخل ایران استفاده میکنند ، تمامی شرکت های ارائه کننده سرویس اینترنت موظف هستند ترافیک استفاده شده داخلی را به صورت نیم بها برای کاربران محاسبه نمایند .

به گفته محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مقررات سابق برای محاسبه صرفا 500 سایت و یا سایت های محدودی به عنوان ترافیک داخلی اصلاح شده ترافیک تمامی سایت هایی که داخل ایران میزبانی می شوند مانند دانلود فارسی Download.ir باید نیم بها محاسبه شود .

این دستور هفته گذشته برای اجرا به شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت ابلاغ شده و برای اجرا 2 هفته به آن ها زمان داده شده است . دانلود فارسی و تمامی سرورهای دانلود آن از ابتدا داخل ایران بوده و باید تعرفه دانلود شما از دانلود فارسی نیم بها محاسبه شود .

اگر ترافیک شما برای دانلود از سایت دانلود فارسی نیم بها محاسبه نمی شود با شرکتی که سرویس اینترنت را از آنجا خریداری کردید تماس گرفته و پیگیری کنید و در صورتی که ترتیب اثری داده نشد می توانید با شماره 195 تماس گرفته و یا با مراجعه به سامانه ثبت شکایات سازمان تنظیم مقررات این موضوع را گزارش داده و ثبت شکایت کنید.

لیست آی پی با تعرفه نیم بها