معرفی کامل آنتی ویروس کسپرسکی

images_1675868765_63e3ba5daaca9.jpg

در دنیای دیجیتال امروز، امنیت دستگاه‌های کامپیوتر خانگی بیشتر از همیشه در معرض خطر قرار دارد. تعامل دائمی کاربران با کامپیوترها و بدتر از آن اتصال پیوسته به اینترنت باعث شده تشخیص تهدیدها و ریسک‌های امنیتی از میان هزاران فعالیت روزانه کار دشواری باشد. در این شرایط تنها حضور یک آنتی ویروس قوی می‌تواند ما را در برابر این تهدیدهای دائمی در امان نگهدارد.

هرگونه نفوذ امنیتی در دستگاه‌های کامپیوتری می‌تواند خسارت‌های مادی و معنوی مختلفی را به همراه داشته باشد؛ اما با یک هزینه اندک برای خرید یک آنتی ویروس مطمئن می‌توان پ از وقوع این گونه مشکلات به راحتی پیشگیری کرد. یکی از بهترین آنتی ویروس‌های موجود در بازار، آنتی ویروس کسپرسکی است که مزیت‌های متعددی در مقایسه با آنتی ویروس‌های همتای خود دارد.

با خرید لایسنس کسپرسکی نیز یک نسخه‌ی کامل و قابل به‌روزرسانی را در اختیار خواهید داشت که خیال شما را از تمام جهات آسوده خواهد کرد. در این مطلب نگاهی می‌کنیم به تاریخچه و مهم‌ترین ویژگی‌های این غول امنیتی در جهان. برای خرید لایسنس کسپرسکی و سایر آنتی ویروس‌های معتبر جهانی پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت بنیان سافت bonyansoft.com ارائه‌دهنده‌ی برترین محصولات نرم‌افزاری و امنیتی با لایسنس قانونی مراجعه کنید.

تاریخچه کسپرسکی

کسپرسکی یک شرکت روسی‌ست که از سال 1997 بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. خالق کسپرسی پیش از این به خاطر حملات ویروسی به کامپیوتر شخصی‌اش، به امنیت اطلاعات علاقمند شده بود و اولین نسخه از یک آنتی ویروس خانگی را برای مقابله با ویروس Cascade طراحی کرده بود.

شرکت کسپراسکای پس از 20 سال فعالیت در حوزه امنیت سایبری، درحال حاضر در بیش از 30 کشور دنیا نمایندگی و دفتر رسمی دارد و 4000 نیروی امنیتی محصولات این شرکت را توسعه داده و پشتیبانی می‌کنند.

مزایا و معایب کلی

کسپرسکی لب (Kaspersky Lab) محصولات خود برای کاربران خانگی را در چهار نسخه متفاوت عرضه می‌کند. نسخه‌ی پایه کاربران خانگی، اندروید سکیوریتی، اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی محصولاتی هستند که کاربران خانگی می‌توانند تهیه کنند. کسپرسکی سازمانی نیز در پنج نسخه‌ی ‌‌‌‌‌‌‌small office ، endpoint security ، endpoint security select ، endpoint security advance و total security business عرضه می‌شود.

محصولات کسپرسکی در آخرین تست‌های امنیتی مقابله با بدافزارها بالاترین امتیازها را از آن خود کرده‌اند. ابزارهای حفظ حریم خصوصی، محافظت از شبکه VPN، مسدودکننده تبلیغات، مسدودکننده‌ی محتوای جنسی، محافظت از حساب‌های کاربری در پلتفرم‌های اجتماعی، محافظت از کودکان و نظارت بر کاربری دستگاه از جمله مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های آنتی ویروس کسپرسکی است.

فعالیت خاموش در پس‌زمینه‌ی سیستم، اسکن سریع و عدم کاهش سرعت دستگاه نیز از دیگر ویژگی‌هایی‌ست که این آنتی ویروس را به یک انتخاب محبوب در بین کاربران خانگی و سازمانی تبدیل کرده است.

در کنار تمامی این ویژگی‌های مثبت، چند موضوع نیز می‌تواند معیارهای منفی این آنتی ویروس تلقی شود. قیمت بالا در مقایسه با سایر آنتی ویروس‌های خانگی، ویژگی‌های غیرضروری در برخی نسخه‌ها و امکان نصب نسخه پایه خانگی فقط بر روی دستگاه‌های ویندوزی، موضوعات نامحبوب کاربران آنتی ویروس کسپرسکی است.

برای مشاهده‌ی نسخه‌های مختلف این آنتی ویروس و بررسی قابلیت نصب آن بر روی دستگاهتان به وبسایت «بنیان سافت» مرجع فروش آنتی ویروس‌های اورجینال مراجعه کنید.

images_1675868737_63e3ba4174b35.jpg

معرفی برترین ویژگی‌های آنتی ویروس کسپرسکی

اگر قصد انتخاب یک آنتی ویروس و یا خرید لایسنس کسپرسکی را دارید بهتر است اطلاعات بیشتری درمورد مزایای عنوان شده برای آن داشته باشید.

عملکرد بی‌نظیر درمقابل بدافزارها

هرساله آزمایشگاه‌های بدافزارها تست‌هایی را برای بررسی و مقایسه‌ی عملکرد آنتی ویروس‌ها ترتیب می‌دهند و برندهای مطرح در این حوزه را به چالش می‌کشند. کسپرسکی در اسکن بدافزاهای این آزمایش با ثبت رکورد مسدود کردن ۱۰۰٪ی بدافزارها توانست عملکردی خارق‌العاده داشته باشد. تنها رقیب کسپرسکی در این آزمایش نرم افزار Trend Micro بود که رکورد مشابهی را در بلاک کردن عملکرد نرم افزارها به ثبت رساند.

سرعت بالای اسکن سیستم

بالا بودن سرعت اسکن دستگاه مزیتی‌ست که نه بخاطر صرفه‌جویی در زمان کاربر بلکه به دلیل واکنش سریع به حضور و تخریب ویروس‌ها اهمیت دارد. آنتی ویروس کسپرسکی یکی از سریع‌ترین اسکنرها را در میان رقبای خود دارد و با شناسایی ویروس‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه دسترسی آن‌ها به فایل‌ها و اطلاعات شما را مسدود می‌کند.

images_1675868780_63e3ba6c15d9a.jpg

سیستم پرداخت امن

ابزار ‌safe money یکی از امکانات این آنتی ویروس است که در دو نسخه‌ی اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی در اختیار کاربران قرار گرفته. این ابزار با ایجاد یک مرورگر امن و مجزا از مرورگرهای سیستم شما، پرداخت‌های شما را امن نگه‌داشته و از سرقت اطلاعات حساب‌های شما توسط هکرها جلوگیری می‌کند. ابزار ‌safe money درواقع انجام هرگونه تراکنش در سیستم شما را رصد می‌کند و امن‌ترین راه برای پرداخت‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهد.

مدیریت رمزهای عبور

تعدد رمزهای عبور استفاده شده توسط کاربران در فضای اینترنت به قدری‌ست که کاربران تمایلی به استفاده از رمزعبورهای پیچیده و امن ندارند. از طرف دیگر بسیاری از سایت‌ها نیز اجازه استفاده از رمزعبورهای ساده و با تعداد کارکتر پایین را به کاربر نمی‌دهند و این موضوع دلیل فراموش شدن و تلاش‌های فراوان برای بازیابی رمزهای عبور است.

ابزار مدیریت رمز عبور با ذخیره‌ی امن پسوردهای کاربر و پیشنهاد ترکیب‌های پیچیده برای استفاده، امنیت کاربران و دسترسی آن‌ها به حساب‌های کاربری‌شان را ساده می‌کند. این ابزار از مجموعه کسپرسکی تنها در نسخه توتال سکیوریتی در دسترس است.

عدم کاهش سرعت پردازش سیستم

یکی از دلایل عدم تمایل کاربران به استفاده از آنتی ویروس‌ها کاهش سرعت کامپیوترهاست. با خرید لایسنس کسپرسکی و استفاده از نسخه اورجینال این آنتی ویروس قدرتمند می‌توانید خیالتان را از هر دو بابت راحت کنید. حفظ امنیت و حفظ سرعت دستگاه‌های کامپیوتری.

به‌روزرسانی مداوم

با خرید کسپرسکی اورجینال هسته امنیتی این آنتی ویروس بصورت دائمی آپدیت شده و جدیدترین راهکارهای مقابله با حملات ویروسی، سایبری، بدافزارها و فیشینگ برای محافظت از داده‌های شما بکار گرفته می‌شود.

کنترل دسترسی کاربران و فرزندان

کسپرسکی حفظ امنیت اطلاعات شما را محدود به مقابله با بدافزارها، ویروس‌ها و تروجان‌ها نکرده و امکان مدیریت سطح دسترسی سایر کاربرانی که از دستگاه شما استفاده می‌کنند را نیز فراهم کرده است.

با ابزار کنترل والدین (Parental Control) کسپرسکی می‌توانید دسترسی کاربران کامپیوترتان به لینک‌ها، وبسایت‌ها، نرم‌افزارها و حتی واژه‌های قابل جستجو را نیز مدیریت کنید. بعلاوه می‌توانید ساعات استفاده از سیستم را برای فرزندان محدود کنید.

رابط کاربری ساده

آخرین ویژگی دوست داشتنی آنتی ویروس کسپرسکی، رابط کاربری ساده‌ی آن است. برای استفاده از قابلیت‌های این آنتی ویروس و حفظ امنیت دستگاهتان نیاز به دانش بالایی ندارید و با چند کلیک ساده می‌توانید این آنتی ویروس را فعال کنید تا بدون مزاحمت و همه‌جانبه از دستگاه شما محافظت کند.