گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G؛ میان‌رده محبوب و پرطرفدار

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G ساخت این کمپانی معتبر و پرطرفدار می‌باشد که در تاریخ 17 آگوست 2021 معرفی شد و در 1 سپتامبر 2021 به صورت رسمی روانه بازار شد. سامسونگ A52s از همان ابتدا توانست در بین طرفداران کمپانی سامسونگ و در بین کل کاربران به خوبی محبوب شود و برای چندین هفته صدر جدول پرطرفدارترین‌ها بود. آن‌چیزی که در این گوشی میان‌رده بیش از پیش تعجب کاربران را برانگیخت پشتیبانی از نمایشگر قدرتمند است که سبب شد تا این گوشی با برخی از پرچمداران نیز رقابت کند. همچنین مجهز به تراشه‌ای است که از جدیدترین شبکه ارتباطی یعنی 5G پشتیبانی می‌کند. لازم است بدانید که تمام این امکانات را می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اقتصادی داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی تخصصی این گوشی بپردازیم تا اگر خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G را دارید بتوانید از فروشگاه اینترنتی مبیت خریدی آگاهانه داشته باشید.

مشاهده قیمت گوشی در مبیت

طراحی

ظاهر این گوشی با سایر تولیدات گروه A از کمپانی سامسونگ آن‌قدر تفاوت ندارد و در نگاه اول بسیار هم شبیه است. رنگ‌های فوق العاده جذاب و متنوعی برای سامسونگ A52s در نظر گرفته شده که نگاه هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌سازد. ابعاد در نظرگرفته شده برای سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G برابر 159.9 در 75.1 در 8.4 میلی متر است و از وزنی برابر 189 گرم برخوردار است که سبب شده تا حملی آسان را تجربه کنید و حتی بتوانید برای طولانی مدت آن را همراه خود داشته باشید. بدنه پشتی از پلاستیک ساخته شده که همین موضوع هم سبب شده تا وزنی سبک داشته باشد و در برابر برخی از آسیب‌های فیزیکی جزئی هم به خوبی مقاوم است.

پنل جلویی مجهز به گوریلا گلس 5 است که مقاومت خوبی به نمایشگر بخشیده و از بروز هرگونه خط و خش و شکستگی آن را محافظت می‌کند. از دیگر قابلیت‌های برجسته برای سامسونگ A52s می‌توان به مقاومت در برابر آب تا عمق بیش از 1 متر به اندازه 30 دقیقه اشاره کرد که بسیار جذاب است و نشان از قدرت و دوام خوب این گوشی دارد.

روی فریم سمت راست کلیدهای کنترل میزان صدا و پاور قرار گرفته و در سمت چپ چیزی وجود ندارد. قاب پایین کمی شلوغ است و مجهز به جک 3.5 میلی متری صدا، پورت USB-C، اسپیکر و میکروفون است. در قاب بالا حسگر مادون قرمز شیار سیم کارت را همراهی می‌کند. در نهایت به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ تمامی اجزا را به خوبی تنظیم کرده تا بتوانید با یک دست فعالیت‌های خود را اجرایی کنید. در پنل پشتی 4 دوربین درون یک ماژول مستطیل شکل قرار گرفته و اندکی هم برآمده است. پنل جلویی توسط یک نمایشگر با اندازه 6.5 اینچ احاطه شده که به علت وجود لنز سلفی و حاشیه‌های باریک تنها 84.9 درصد از پنل را به خود اختصاص داده است.

نمایشگر

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G

مهم‌ترین آیتم که سبب ترغیب کاربران به خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G گوشی سامسونگ شده‌است، بهره‌مندی از نمایشگری قدرتمند است که لذت تماشای انواع محتواها را دو چندان می‌کند. این نمایشگر از نوع سوپر آمولد است و اندازه‌ای برابر 6.5 اینچ دارد. علاوه بر این با نرخ تازه سازی 120 هرتز و شدت میزان روشنایی 800 نیت برای انجام بازی‌های اکشن بسیار ایده‌آل است و حتی بدون کاهش کیفیت به شما این امکان را می‌دهد تا در معرض نورهای خورشید بتوانید کیفیت خوبی را مشاهده کنید. نمایشگر قدرتمند سامسونگ A52s انواع محتواها را با کیفیت 1080 در 2400 پیکسل به تصویر می‌کشد از طرفی در هر اینچ 405 پیکسل قرار گرفته که در کنار هم کیفیت و وضوح عالی را به نمایش می‌گذارد تا بتوانید از تماشای فیلم‌ها و تصاویر نهایت لذت را ببرید.

دوربین


گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G

4 دوربین تعبیه شده در پنل پشتی کیفیت‌های 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسلی را در اختیارتان قرار می‌دهند تا تصاویری با وضوح و کیفیت عالی به ثبت برسانید. لنز اول با گشودگی دیافراگم 1.8/f و از نوع عریض برای ثبت تصاویر با قابلیت فوکوس خودکار از نوع PDAF روی سوژه مورد نظر زوم می‌کند. لنز دوم از نوع فوق عریض با گشودگی دیافراگم 2.2/f در کنار دو حسگر عمق و ماکرو با گشودگی دیافراگم 2.4/f مجموعه‌ای عالی و با کیفیت را به ارمغان آورده‌اند که لذت عکاسی را دو چندان می‌کند. این 4 دوربین همچنین می‌توانند فیلم‌هایی با کیفیت 4k و نرخ 30 فریم بر ثانیه را به ثبت برسانند. لنز سلفی قرار گرفته در پنل جلویی از کیفیت 32 مگاپیکسل بهره برده که برای برقراری تماس تصویری و ارائه کیفیت

باتری


گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G

در خصوص باتری این گوشی موبایل می‌توان گفت که از ظرفیتی برابر 4500 میلی آمپر می‌باشد. باتری در نظر گرفته شده برای این مدل از نوع لیتیوم یونی است که غیر قابل تعویض می‌باشد. این باتری از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کند و با توان 25 وات می‌توانید انرژی مورد نیازش را تامین کند. علاوه بر این به علت بهره‌مندی از ظرفیت بالا می‌تواند با یک بار دریافت شارژ تا ساعات طولانی شما را همراهی کند تا بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی از لذت کار با این گوشی موبایل نهایت لذت را ببرید.

مطلب پیشنهادی : بهترین گوشی سامسونگ

سیستم نرم افزار سخت افزار


گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G

باید بدانید که سیستم سخت افزاری از جمله پردازنده نقش به سزایی هنگام خرید گوشی موبایل درد. پس بسیار اهمیت دارد که گوشی با پردازنده قدرتمند را خریداری کنید. به همین دلیل کمپانی سامسونگ با هدف جلب توجه کاربران برای این مدل مین‌رده خود پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 778G را در نظر گرفته که ابعادی برابر 6 نانومتر دارد و از جدیدترین شبکه ارتباطی یعنی 5G پشتیبانی می‌کند. این پردازنده قدرتمند ساخت کمپانی کوالکام است و بیشتر در پرچمداران و گوشی‌های گران قیمت دیده می‌شود. سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G به پردازنده گرافیکی Adreno 642 L مجهز شده‌است که در کنار پردازنده مرکزی قدرت خوبی را به سیستم می‌بخشد تا بتوانید هرگونه فعالیت را به آسانی از طریق این گوشی موبایل اجرایی کنید و با هیچ گونه لگ و اختلالی مواجه نباشید. از دیر امکانات این پردازنده می توان به پشتیبانی از ظرفیت حافظه 128 و 256 گیگابایتی اشاره کرد که در صورت نیاز به سادگی می‌توانید آن را توسط کارت حافظه ارتقا دهید. علاوه بر این در سه نوع رم 4، 6 و 8 گیگابایتی عرضه شده که سرعت خوبی را به سیستم می‌بخشد. در خصوص سیستم نرم افزاری سامسونگ A52s می‌توان گفت که از سیستم عامل اندروید و نسخه 11 بهره برده که قابلیت ارتقا تا اندروید 12 را دارد.

خرید اینترنتی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G

در پایان لازم است بدانید که اگر خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G را دارید می‌توانید با خیالی آسوده به فروشگاه اینترنتی مبیت مراجعه کنید و این تلفن همراه میان‌رده و جذاب را با قیمتی مناسب‌تر از هر کجا خریداری کنید. با این حال قبل از هر چیز هدف خود را از خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G مشخص نمایید تا بتوانید محصولی متناسب با نیاز و نوع فعالیت خود داشته باشید. فروشگاه اینترنتی مبیت یک مارکت پلیس معتبر می‌باشد و از همه مهم‌تر از ثبات قیمت خوبی بهره‌مند است که همین موضوع سبب شده تا کاربران بتوانند محصولاتی متناسب با بودجه خود تهیه کنند.