دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Sofia the First Once Upon a Princess

انیمیشن کارتونی Sofia the First Once Upon a Princess ، داستان دختری به نام صوفی و ماجراهایی که در زندگی ساده ی خواهی افتاد می باشد . این انیمیشن که ساخت شرکت Disney Junior Originals و به کارگردانی Jamie Mitchell است در سال 2012 منتشر گردید . این فیلم انیمیشنی نشان می دهد که چگونه زندگی ساده روستای صوفی به یک زندگی اشرافی تبدیل شد و این تغییر چه مشکلاتی را برای صوفی به همراه دارد . انیمیشن کارتونی Sofia the First Once Upon a Princess ، که با طنزی شیرین و داستانی درام و ماجرایی همراه هست مشکلات صوفی و چگونگی حل آنها را نشان می دهد ، صوفی به همراه دوستان جدید که پیدا می کند سعی در سازگاری با شرایط جدیدش دارد . او باید یاد بگیرد که زندگی گذشته ی خود را رها کند و آداب اشراف زاده سازگاری پیدا کند . صوفی باید اول با پدر جدید خود ، پادشاه رولاند ، کنار بیاید و او را به عنوان پدر خود قبول کند . در این انیمیشن از شخصیت هایی معروفی مانند سفید برفی ، سیندرلا و زیبای خفته استفاده شده است که همین امر بر زیبایی هرچه بیشتر آن افزوده است و تلاش دارد تا بتواند در کنار طنزی که دارد به تلاش برای رسیدن به اهداف خود و سازگاری با شرایط برای زندگی بهتر را در قالب شخصیت دختری نشان دهد .

 تصاویری از انیمیشن کارتونی Sofia the First Once Upon a Princess

Sofia.the.First.Once.Upon.a.Princess.2012.www.Download.ir

مشخصات دیگر : – ژانر : انیمیشن ماجرایی – درام – کمدی – شرکت سازنده : Disney Junior Originals – کارگردان : Jamie Mitchell – نویسنده : Craig Gerber – صدا پیشگان : Ariel Winter – Sara Ramirez – Jim Cummings – محصول کشور : ایالات متحده – زبان انیمیشن : انگلیسی – شبکه نمایش : Disney Junior – زمان انیمیشن : 1 ساعت و 30 دقیقه – تاریخ انتشار : 18 نوامبر 2012 – کیفیت نمایش : 720p WEB-DL – 1080p WEB-DL – فرمت پخش : mp4 – زیر نویس فارسی : دارد

دانلود انیمیشن کارتونی Sofia the First Once Upon a Princess بصورت رایگان و لینک مستقیم از دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *