دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Green Lantern First Flight با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Green Lantern First Flight با دوبله گلوری ، یک انیمیشن کارتونی در سبک اکشن ماجراجویی می باشد . داستان این فیلم انیمیشن بر اساس شخصیت های کمیک کمپانی DC نوشته شده است . قبل از اینکه هر گونه موجودی پا به این دنیا بگذارد نسلی از موجودات پیشرفته با نام Guardians of the Universe وجود داشتند . که از قدرت ماده سبز رنگ استفاده می کردند ، این ماده قدرتمند ترین ماده موجود در کهکشان بشمار می رفت . پس از آن آنها شروع به ساخت Green Lantern battery کردند ، گرین لنترن با تمام قدرت و انرژی که از آن بهره می برد یک نقطه ضعف بزرگ داشت این ماده در مقابل ماده زرد رنگ بسیار ضعیف بود . سالها پس از آن انسانها شروع به آزمایش بر روی Green Lantern کردند و تصمیم گرفتند تا انسانی را به قدرت های Green Lantern مجهز کنند . آنها از فردی به نام Hal Jordan برای این هدف استفاده کردند . انیمیشن کارتونی Green Lantern First Flight با دوبله گلوری در رابطه با اتفاقات بعد از آن آزمایش می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Green Lantern First Flight با دوبله گلوری

Green.Lantern.2009.www.download.ir.mkv

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – اکشن – علمی تخیلی

– کارگردان : Lauren Montgomery

– تهیه کننده : Sam Register

– شرکت سازنده : Warner Bros. Animation

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2009

– مدت زمان : 77 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : ۴۸۰HDCam

– فرمت فایل : avi

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 2 replies
    1. marzi says:

      سلام اگه امکان داره کارتون Simsala Grimm با دوبله فارسی برای دانلود بزارید ممنون.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Simsala_Grimm

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *