دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Halo Legends 2010

Halo Legends 2010 در سال 2010 توسط کمپانی Microsoft ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Frank O’Connor بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت بازی های رایانه ای می باشد و سابقه ساخت فیلم هایی چون Halo Legends و Halo: Nightfall را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این فیلم های انیمینش موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : این فیلم انیمیشن یک انیمیشن جذاب و دیدنی می باشد که متشکل از چند بخش می باشد که در هر بخش شما شاهد داستانی از دنیای عظیم هیلو خواهید بود . در قسمت اول این انیمیشن شما شاهد داستان هیلو خواهید بود که از طریق کورتانا بیان خواهد شد . در ادامه داستان آربیتار سال ها قبل از نبرد مابین انسان ها و کاوننت ها به تصویر کشیده می شود و در ادامه داستان پروژه اسپارتان 2 و داستان یک اسپارتان جدید به نام اسپارتان 1337 را خواهید دید .

دانلود انیمیشن کارتونی Halo Legends 2010

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – اکشن

– کارگردان : Frank O’Connor

– شرکت سازنده : Microsoft

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2010

– مدت زمان : 120 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : BRRIP

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *