دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Clandestine

بازی Clandestine در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی مستقل Logic Artists ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . Clandestine یک بازی 2 نفره و یا تک نفره با المان هک و مخفی کاری است که برای اولین بار در سال 1996 منتشر شد و بدین صورت است که یکی از بازیکنان در نقش جاسوس بوده و دیگری به عنوان هکر و دستیار او می باشد و باید پرده از یک توطئه جاسوسی در زمان بعد جنگ سرد پرده بردارید .

خلاصه بازی : سال 1996 می باشد درست پنج سال بعد از فروپاشی جماهیر شوروی رشته ای از حوادث و قتل ها توسط پلیس غیر قابل حل و بدون سرنخ باقی می ماند و این عمل باعث می شود تا دنیای ارتباطات در حالت آماده باش قرار گیرد . یکی از سران عالی رتبه ی CIA به همراه یک عضو امنیت FSB در یک ماموریت مشترک تحت نام Kingbridge باید هرکس را که باعث ایجاد این دسته از عملیات و به وجود آورنده ی جنگ سرد بوده شناسایی کنند . به عنوان مامور عملیاتی Katya Kozlova و یا یک هکر Martin Symborski باید به ماموریت های خطرناک سرتاسر اروپا و آمریکای شمالی رفته و جلوی این حوادث را بگیرید . گیم پلی بازی Clandestine بسیار جذاب بوده و اگر در نقش جاسوس باشید دوست شما در طول ماموریت شما را راهنمایی می کند و اگر در نقش هکر باشید در طول راه باید سیستم های امنیتی مختلفی را از کار بندازید . سیستم بازی کاملا بر پایه ی مخفی کاری بوده و اگاه شدن دشمنان از شما ممکن است غیر قابل بخشش باشد . اقدامات شما نادیده گرفته نخواهد شد داستان بر اساس هر میزان مدارکی که از خود باقی گذاشته باشید و یا هر میزان جنازه که جای گذاشتید رقم می خورد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Clandestine

نام بازی (فارسی) : مخفی گاه

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Logic Artists

منتشر کننده : Logic Artists

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 6 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *