دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dead TrailZ

بازی Dead TrailZ در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی مستقل Galactic Bits, Inc ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . این بازی با درا بودن گیم پلی شوتر اول شخص یکی از بهترین بازی های Early Access استیم به شمار می رود . شما باید با انبوهی از زامبی ها در حالی که نقشه ای برای فرار دارید , مبارزه کنید . در 30 ماموریت استراتژی شده به گروه های بازمانده کمک کرده و زندگی آنها را نجات دهید .

خلاصه داستان : بازی Dead TrailZ تصویری زیبا و متفاوت از اخر الزمان زامبی محور می باشد مهم نیست که بازی چگونه تاکتیک های مبارزه را با یکدیگر ترکیب می کند زیرا گیم پلی همان چیزی است که شما را به وجد خواهد آورد . سه قانون کلی در بازی وجود دارد فرار شما از زمانی که شروع شود در ایستگاه قطار به پایان می رسد , برای هر فرار شما مقدار خاصی از مهمات و آیتم در اختیار خواهید داشت و این شما هستید که باید ایمن ترین مسیر را انتخاب کرده و آن برای دونده خود هموار کنید . هر نقشه از بازی به تنهایی دارای 15 مرحله استراتژی شده می باشد و هرکدام دارای راه کاری برای فرار تا ایستادن و تیراندازی هستند . در هر مرحله نجات بازماندگان به گونه ای است که باید با استفاده از استراتژی و نقشه برای مبارزه با زامبی ها و نجات آنها جلو روید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Dead TrailZ

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Galactic Bits, Inc

منتشر کننده : Galactic Bits, Inc

سبک بازی : اکشن , Indie

حجم فایل : 466 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *