دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Help نسخه HI2U

Help یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی biple_kfp طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . دخترتان برای تحقیق در مورد پناهگاهی متروکه به محلی ناشناس سفر کرده است اما دیگر خبری از او نشده ، حالا شما تصمیم گرفته اید تا هرطور شده خود را به آن مکان رسانده و فرزندتان را پیدا نمایید . شما با ترسناک ترین اتفاقات در میان دیوارهایی جنون آمیز ، به دام افتاده اید و تنها راه رهایی شما از این پناهگاه ، پیدا کردن دخترتان و حل معماهایی است که پیش رویتان قرار می گیرد .

سایر توضیحات : تنها یک چراغ قوه و رادیویی کوچک همراه شماست که چراغ قوه مسیرتان را روشن می کند و با استفاده از رادیو می توانید ، مکان دشمنان را تشخیص داده و هرچه سریعتر از مهلکه بگریزید . البته در طول بازی یکسری یادداشت هایی وجود دارد که سرنخ هایی برای شما بوده و به نوعی شما را به مسیر درست هدایت می کند . سعی کنید هرچه زودتر به این کابوس پایان دهید زیرا زمانی که باطری چراغ قوه شما تمام شود ، آن زمان مرگ شما حتمی خواهد بود .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Help نسخه HI2U

 

مشخصات بازی Help :

نام بازی : Help

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : biple_kfp

منتشر کننده : biple_kfp

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Help