دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Legend of Heroes Trails in the Sky SC

بازی The Legend of Heroes Trails in the Sky SC در سبک نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی Nihon Falcom ساخته شده و استودیوی  XSEEDبا همکاری Marvelous USA این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . اندکی پس از وقایع The Legend of Heroes Trails in the Sky فردی به نام Estelle کل Liberl را زیرو رو می کند تا Joshua را پیدا کند . این ماجراجویی بیشتر از یک داستان عاشقانه می باشد .

خلاصه بازی : کوتدایی که باعث لغزش پایه های امپراتوری آزادی خواه شده بود از راه رسیده است . در حالی که ملکه به دنبال جشن گرفتن سالگرد سلطنت خود در خیابان های شهر Grancel می باشد . در همان شب پسری که از مدت ها قبل عاشق یک دختر بود به ناگاه ناپدید می شود حال ماجراجویی دختر برای پیدا کردن پسر آغاز می شود داستان Estelle و Joshua در این سری از بازی The Legend of Heroes بیش از هر زمان دیگری دارای روایت جذاب می باشد شما می توانید به صورت co-op و با کمک گرفتن از Schera و یا Agate این بیش از 70 ساعت گیم پلی ناب از این بازی جذاب را تجربه کنید . ماموریت های جدید , مینی گیم های متنوع و مکان های جدید برای کاوش کردن تنها بخشی از این 70 ساعت را تشکیل می دهد . سیستم مبارزات و شخصی سازی تغییرات جدید را داشته و به روزرسانی های جدید را در بخش Combo شاهد هستیم .

مشخصات بازی :

نام بازی : The Legend of Heroes Trails in the Sky SC

نام بازی (فارسی) : افسانه قهرمانان

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Nihon Falcom

منتشر کننده :  XSEED , Marvelous USA

سبک بازی : نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *