دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Living Dungeon

بازی The Living Dungeon در سبک ماجراجویی , استراتژیک , شبیه ساز می باشد که توسط استودیوی مستقل RadiationBurn ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . 5 اکشن , 2 دقیقه , احتمالات غیر ممکن و شیوه های بسیار برای مردن . هیچ واقعیتی شبیه به The Living Dungeon نمی باشد . 9 بازیکن می توانند در نبرد تفکر , شانس و حتی تقلب شرکت کنند . یا غرق در 30 ساعت گیم پلی خط داستانی شده و تلاش کند تا قهرمان داستان را آزاد سازد .

خلاصه بازی : هیجان بازی در سیاه چال های تاریکی با جزئیاتی زیبا را به صفحه نمایش خود بیاورید . شما باید در بازی The Living Dungeon تلاش کنید تا در یک ماجراجویی مهلک در میان هیولاها نجات پیدا کنید . تنها قوی ترین , سریع ترین و باهوش ترین افراد می توانند زنده بمانند . هر بازیکن در نوبت خود فقط می تواند 5 اقدام را انجام دهد . سپس بعد از آن تنها 2 دقیقه فرصت دارد تا در مورد نتایج 5 اقدام خود تصمیم گیری نماید . در هر لحظه ممکن است تا با یکسری احتمالات و تهدیدها روبه رو شوید . ذهن شما ممکن است درگیر شده , زمان شما برای کامل کردن هدف ممکن است زودتر به پایان برسد . ولی یک حرکت اشتباه ممکن اس کشنده باشد روش های بسیاری برای مردن در بازی The Living Dungeon وجود دارد . در کنار خط داستانی 4 مود مولتی پلیر به نام های Assassination , Head Hunter , Random Assassination و Escape وجود دارد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود سازد .

مشخصات بازی :

نام بازی : The Living Dungeon

نام بازی (فارسی) : سیاهچاله زندگی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : RadiationBurn

منتشر کننده : RadiationBurn

سبک بازی : ماجراجویی , استراتژیک , شبیه ساز

نوع فایل : ISO

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *