دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Stone Tales

بازی Stone Tales در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Yellow Worm Studios ساخته شده و استودیوی Black Shell Media این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . قصه های سنگی با دارا بودن سبکی پلتفرمینگ ماجراجویی دو برادر را روایت می کند و ماموریت آنها این است که به بزرگترین جنگجویانی تبدیل شوند که قبیله ی آنها تا به حال به خود دیده است . یک داستان حماسی که در قالب محیطی گرافیکی سرنوشت خود را تحقق ببخشید .

خلاصه داستان : بازی Stone Tales بر اساس نقاشی های واقعی می باشد . یکی از برادران Buga نام دارد قدرت او سپری است که او را از حملات محافظت می کند . در حالی که Uga قدرت بسیار زیادی در استفاده از نیزه دارد . هر دوی آنها می خواهند تا به بهترین جنگجوی قبیله ی Ukelele تبدیل شوند . از طریق نقاشی های ماقبل تاریخ بر روی تخت سنگ ها وارد ماجراجویی جذاب شده و از این طریق به سرزمین های متنوعی که در دل بازی وجود دارد بروید . گیم پلی بازی Stone Tales به صورت 2D بوده و بسیار جذاب می باشد . اگر جز ان دسته از افراد هستید که به بازی های فانتزی و گیم پلی دو بعدی علاقه مند هستند تجربه ی این بازی جذاب را از دست ندهید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Stone Tales

نام بازی (فارسی) : قصه های سنگی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Yellow Worm Studios

منتشر کننده : Black Shell Media

سبک بازی : ماجراجویی

حجم فایل : 589 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *