دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Super Treasure Arena

Super Treasure Arena یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Vennril طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Headup Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و پای به میدان نبرد گذارید ، نبردی که از بالا قابل مشاهده و هرکجای نقشه توسط موجودات عجیب و غریب و هیولاهای عصبانی غارت شده است . در سرتاسر نقشه سلاح های مختلفی مانند کمان ، سحر و جادو ، بمب، موشک و بسیاری موارد دیگر وجود دارد و بازی این امکان را به شما می دهد تا هرکدام از آنها را برگزیده و در نبرد با دشمنان استفاده نمایید . در کنار بخش تکنفره ، بازی از حالت های مختلفی مانند Classic و Treasure Run نیز بهره مند می باشد . در حالت کلاسیک وظیفه شما جمع آوری سکه از هیولا و نابودی هیولاها است و در Treasure Run باید گنجینه ای از سکه ها را که توسط شما غارت شده ، به پایگاه اصلی بازگردانید و زنده بمانید .

سایر توضیحات : Super Treasure Arena یکی از ترکیب های منحصر به فرد از بازی های آرکید اکشن است . هدف بازی نابودی دشمنان و کسب سکه و سرقت آنها می باشد . بازی در بخش مولتی پلیر از 4 بازیکن پشتیبانی می کند و وجود 4 نقشه مختلف باعث شده است تا توانایی های بازیکنان مورد ارزیابی قرار گیرد . وجود 5 شخصیت منحصر به فرد و قابل پخش به نام های Warrior, Rogue, Mage, Mystic و Ninja که هرکدام دارای توانایی و مهارت های مخصوص به خود هستند ، 2 بسته مختلف از حالت های بازی ، Local و online multiplayer و پشتیبانی از کنترلر تنها بخشی از ویژگی های بازی است .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Super Treasure Arena

 

مشخصات بازی Super Treasure Arena :

نام بازی : Super Treasure Arena

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Vennril

منتشر کننده : Headup Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Super Treasure Arena