دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Wooden Floor 2 Resurrection

بازی Wooden Floor 2 Resurrection در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Pheenix93 ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . این نسخه از بازی در ادامه ی نسخه Wooden Floor می باشد . حقیقت پنهان شده در تاریکی , عمارت خالی از سکنه در Blackdust Field یک بازی مرموز و ترسناک ماجراجویی را که توسط استودیوی Pheenix93 ساخته شده است .

توضیحات دیگر : بازی Wooden Floor 2 Resurrection یک شوتر اول شخص ترسناک می باشد . بازی بازگو کننده داستان فردی به نام Andrew Winter می باشد که در حومه ای از شهر در یک کلبه ی چوبی زندگی می کند . او مداوم کابوسی در مورد مکانی رها شده می بیند که بسیار برای او آشنا هست شما باید به دنبال حقایقی که پشت این عمارت تاریک مخفی شده در بالای تپه های Blackdust Field رفته و پرده از راز آن بردارید . بازی Wooden Floor 2 Resurrection ادامه دهنده ی نسخه قبلی آن ولی از سمتی دیگر می باشد . گیم پلی بازی بستگی به نوع انتخاب های شما دارد و ممکن هست متفاوت باشد . معماهای جدیدی در بازی قرار دارد و شما با باز کردن آنها می توانید از امکانات جدیدی استفاده کنید . مکان های مختلف , آیتم های فبل استفاده و بهبود قابل توجه در بخش گرافیک و گیم پلی از دیگر ویژگی های این بازی جذاب می باشد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Wooden Floor 2 Resurrection

نام بازی (فارسی) : طبقه های چوبی 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Pheenix93

منتشر کننده : Pheenix93

سبک بازی : ماجراجویی , Indie

حجم فایل : 295 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *