دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Gears of war 2 برای XBox360

دوست دارید بازم شیطنت های مارکوس ٬ بیرد ٬ دام و کول رو ببینید ؟! دوست دارید بازهم از اره برقی مارکوس استفاده کنید ؟! بازی Gears of war چرخ دنده های جنگ یکی از سری بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که با اولین نسخه خود توئانت طرفداران بسیای به دست آورد . مطمئنا جذابیت هایی در این بازی وجود داشته است که هر گیمری را به سوی خودش جذب میکند تا آنجا که به سر شما می زند تا این بازی را بارها انجام دهید و به پایان برسانید . گرافیک عالی ٬ فیزیک خوب ٬ روند مناسب بازی ٬ خلاقیت و نوآوری Gears of War٬ را به بهترین بازی تبدیل کرده که هنوز که هنوزه در لیست بهترین بازیهای سایت های معتبر قرار دارد . البته نبایداز داستان خوب بازی که برخی معتقد بودند جالب نیست بگذریم همچنین ازنظر بعضی ها پایان بی نظیر بازی مهمترین عامل در لحظه شماری بازیکنان برای نسخه دوم است . حتما اگرکمی انگلیسی بلد بودید و سخنان Myrrah رو که درآخرین فیلم بازی گفته شد را متوجه می شدید شما هم برای انجام این بازی لحظه شماری می کردید . Myrrah همان صدای مرموز است که بعد از مرگ دوست کوچکمان یعنی MinhYoung Ki قبل از اولین برخورد با برسرکر توسط رام و همچنین همانطورکه گفتیم در فیلم آخر بازی بعد از منفجر شدن پایگاه لوکاست شنیده می شود . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Gears of war 2

نام بازی (فارسی) : چرخ دنده های جنگ 2

پلتفرم : XBox360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2013

شرکت سازنده : Epic Games

منتشر کننده : Microsoft Games Studios

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

 

تصاویری از محیط بازی :

 Gears.Of.War.2.1.[Download.ir]

Gears.Of.War.2.2.[Download.ir]

Gears.Of.War.2.3.[Download.ir]

Gears.Of.War.2.4.[Download.ir]

 

دانلود بازی Gears of war 2 برای XBox360 با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 12 replies
    1. محمد says:

      سلام من این بازیو دانلود کردم وقتی روی دی وی دی ناین میریزم میزارم تو دستگاه اول بازی اجرا میکنه بعد سریع از بازی میپره بیرون و ارور میده unreadable چیکار باس بکنم؟

      پاسخ دادن
    2. کمال says:

      سلام
      شما که زحمت کشیدی و همه gears of war ها رو برای دانلود گذاشتید لطفا اگه امکانش هست gears of war 1 رو هم برای دانلود بزارید که مجموعه کامل شه.متشکرم

      پاسخ دادن
    3. misagh says:

      vaghan dametoon garm ….enghad daghigho roo hesab ketab kar mikonid ke vaghan adam lezat mibare miad too in site… harf nadarin

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *