دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Alleycats 2016

Alleycats 2016 نام فیلم سینمایی در ژانر اکشن , تریلر می باشد که توسط استودیوی Elephant Gun Films ساخته شده است . هنگامی که دوچرخه سوار مشهور Chris دچار حادثه می شود شواهد از یک قتل خبر می دهد . اولین چیزی که به ذهن می رسد فرار کردن می باشد . اما زمانی که کنجکاوی باعث می شود تا او بازگردد خیلی سریع خود را در جهانی از قدرت , سیاست , فساد و مسابقات دوچرخه سواری غیر قانونی می بیند . Alleycats اولین فیلم بریتانیایی می باشد که در تقریبا در سراسر جهان فیلم برداری شده است . مسابقات اصلی دوچرخه سواری در شهرهای بزرگ اکثرا در جریان است ولی این مسابقات زیرزمینی , خطرناک و به طورت کاملا قانونی انجام نمی پذیرد . معمولا این مسابقات در ساعات شلوغ از خیابان های شلوغ برگزار می شود .

دانلود فیلم سینمایی Alleycats 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Alleycats 2016 توسط Ian Bonhôte کارگردانی کرده است و او به همراه Anthea Anka وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته اند . Bonhôte کارگردان , نویسنده و تهیه کننده جوان بوده که کارهایی نظیر Morcheeba: Even Though و In the Blackout را در کارنامه ی هنری خود دارد . بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می توان به Eleanor Tomlinson , Hera Hilmar و Sonoya Mizuno اشاره کرد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

مشخصات فیلم مستند Alleycats 2016 :

– ژانر : اکشن – تریلر

– کارگردان : Ian Bonhôte

– نویسنده : Anthea Anka , Ian Bonhôte

– استودیوی سازنده : Elephant Gun Films

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 2 دقیقه 21 ثانیه

– تاریخ انتشار : 23 ژوئن 2016

– مدت زمان : 101 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p & 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Alleycats 2016