دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Into the Storm 2014

Into the Storm محصول سال 2014 فیلم آمریکایی در ژانر فاجعه ای و هیجان انگیز است که توسط استدیو Warner Bros. Pictures ساخته شده است . این فیلم درباره ی یک فاجعه ی هوا شناسی گردباد در Silverton, Oklahoma است . در فیلم Matt Walsh) Pete) یک مستندساز است که قصد دارد همراه با گروهش فیلمی از گردبادها بسازد. او به همراه فیلمبردارش  و هواشناس بدنبال گردبادها می گردند. از طرفی پسری به نام Donnie هم قرار است از مراسم فارغ التحصیلان  در مدرسه فیلمبرداری کند و به همراه یکی از دوستانش  به کارخانه ای می روند تا کار فیلمبرداری را از آنجا شروع کنند. طوفان سهمگینی در می گیرد و مراسم فارغ التحصیلی در مدرسه بهم می خورد و Donnie و دوستش در کارخانه گیر می افتند و …

دانلود فیلم سینمایی Into the Storm 2014

سایر توضیحات : فیلم Into the Storm بتوسط کارگردان آمریکایی Steven Quale ساخته شده است . و به خاطر فیلم های Final Destination 5 و Into the Storm بیشتر شناخته می شود . نویسندگی فیلم Into the Storm  هم برعهده John Swetnam بوده است . از بازیگران ستاره ای که در فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به  Richard Armitage , Sarah Wayne Callies , Matt Walsh , Alycia Debnam-Carey و Arlen Escarpeta اشاره کرد . Sarah Wayne Callies بازیگر آمریکایی است. عمده شهرتش بخاطر بازی در سریال Prison Break در نقش Sara Tancredi مشهورترین شخصیت زن سریال و همچنین از سال ۲۰۱۰ بازی در سریال the walking dead به عنوان شخصیت اصلی حضور دارد. فیلم Into the Storm در تاریخ 8 اوت 2014 در ایالات متحده روی پرده رفت . این فیلم با بودجه ساخت 50 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن در سراسر دنیا مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و به طور کل 161.7 میلیون دلار فروش داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Into the Storm 2014

مشخصات دیگر فیلم Into the Storm 2014 :

– ژانر : فاجعه ای – هیجان انگیز

– کارگردان : Steven Quale

– شرکت سازنده : Warner Bros. Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2014

– مدت زمان : 79 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 26 ثانیه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Into the Storm 2014